het verhaal van Jacco met het schoonheidsfoutje!

Gestart door valkje-jacco, 6 juli 2005, 19:29:07

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van jacco?

mooi
12 (57.1%)
ziet er goed uit
9 (42.9%)
het kan beter
0 (0%)
niet zo mooi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Petra en Cheeky

Heee Mitchell,

Je kunt het badje soms beter buiten de kooi zetten op een voor Jacco veilige plek (bv. boven op een kast waar hij graag uitrust na het vliegen of zo). Cheeky en Chara badderen ook nooit in de kooi, maar wel altijd op het wandmeubel. Daar staat dan ook dagelijks een vers badje klaar. Enne.... soms duurt het even voordat ze het leuk vinden. Het belangrijkste is dat je het ze niet opdringt, hooguit 1x ze erin zet zodat ze voelen hoe lekker het is, maar daarna moeten ze het zelf doen
Succes ermee!

Enne... ik denk dat je oom goed voor Jacco zal zorgen hoor. Als hij maar niet bang is om hem vast te houden en zo nodig te pakken, dan kan het allemaal geen kwaad.

Ga jij maar lekker even een paar daagjes ertussenuit! Het komt echt wel goed met Jacco (maar elke valkenbezitter vindt de vakantie altijd vreselijk... het is altijd weer moeilijk om ze ergens achter te laten, hoe lief men ook is!)

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

wat leuk dat je even fotos heb geplaats van hoe Jacco is veranderd. Wat een verschil is dat.

Over dat badderen. bij mij doen ze dat nooit. Alleen als ze buiten in de tuin staan en het is warm. En hoe gaat het met de plantenspuit? En gaat de oppas ook verder met de training?

Maar ik wens je een paar fijne dagen en niet teveel zorgen maken he!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkje-jacco

hoi mense

Daar ben ik weer  ;D
Jacco is meegeweest met de kleine vakantie :D
ik was bij mijn tante op vakantie en die was jacco een beetje met een klein spuitje aan het plagen en ineens gingen zijn vleugels helemaal wijd en wou hij al het water op zijn lichaam laten vallen en hij vond het werkelijk prachtig, dus het begin isser  ;D ;D ;D.

Lin,
als je een plantenspuit vult met water, waar GEEN gif  in heeft gezeten kanb je je valkje daarmee besproeien en Jacco vindt het nou heeeeel prachtig... :D en je hebt denk ik mijn verhaaltje hiervoor al gelezen ^ daarzo ja ^ dat Jacco is meegegaan en ik heb hem verder niet getraint maar ik begin over een paar daagjes weer...

groetjes: Mitchell en de Jarige Jacco...jaa....
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Wat goed dat het gegaan is met Jacco en wat leuk dat hij mee mocht, ik hoor zo al dat hij er echt van genoten heeft en vooral met een spuitje hem natmaken was echt de druppel van het genieten

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Citaat van: valkje-jacco op 20 juli 2005, 13:29:44
hoi mense

Lin,
als je een plantenspuit vult met water, waar GEEN gif  in heeft gezeten kanb je je valkje daarmee besproeien en Jacco vindt het nou heeeeel prachtig... :D en je hebt denk ik mijn verhaaltje hiervoor al gelezen ^ daarzo ja ^ dat Jacco is meegegaan en ik heb hem verder niet getraint maar ik begin over een paar daagjes weer...

groetjes: Mitchell en de Jarige Jacco...jaa....

Gefeliciteerd met Jacco!!

Maar ik weet het wel van een plantenspuit maar vroeg me af hoe dat bij jou ging. Maar ik lees het antwoord al. Maar wel fijn dat je Jacco kon meenemen naar je tante is wel gezellig.

Groeten, Lin

valkje-jacco

heej,

ik weet het al helemaal,
als ik nog een valkje voor Jacco erbij neem dan is dat een fallow,
omdat die er zooo ontzettend mooi uitzien....
Jacco ligt nog uit te rusten van de drukke week, en dan gaan we vrijdag al op vakantie....morgen dus, ::)

groetjes: Mitchell en Jacco ZzZzZzZz
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

valkje-jacco

hoi,

dar zijn ze dan weer.. de foto's
ik heb er extra veel gedaan omdat ik 3 weken :-\ op vakantie ga..maarrrr, Jacco mag mee  ;D

nou hier zijn de foto's dan  ;)

Jacco is bezih=g met het versieren van een valkje, maar weet niet dat het zichzelf is.  hahaha

zei je iets?

Wat is daarboven aan de hand??

leuk he telefoondraad....

lekker op me baasjes schouder zitten :D

Jacco is een beetje moe...GAAAAP!!..

lekker wassen

....ik ben blij.....

Jacco...Zo heet ik :D

recht staan.....:Ja baas

hoe dun kun je zijn...

nou dat waren ze weer.
groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Christine

Mitchell die zijn weer prachtig echt waar weeral op vakantie??? wel blij dat je Jacco mag meenemen, ik wil ook wel op vakantie maar kan de 4 niet meenemen

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi ik ga naar het maasland gewoon in nederland alleen dan bij delft en rijswijk enzo... en we gaan dan ook naar avifauna  ;D

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Christine

ahzow ik zou ook doodgraag naar avifauna gaan maar dat is te ver voor mij.

valkje-jacco

ja voor ons is het niet zo heel erg ver maar we zijn er toevallig dichtbij,

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Lin

Hey,

zo zo wat een versierder. een fallow? tja die wil ik ook wel of een valkje die er split voor is. Dus je wilt graag uitbreiden maar alleen fallow is je voorkeur?

Groeten, Lin

valkje-jacco

hoi lin,

mhua... bont is ook wel mooi of lutino maar als ik een fallow tegenkom en ik mag hem hebben van me oma issie van mij  ;D ;D

groetjes: Mitchell en jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Lin

Hey,

Ik vind fallow ook erg mooi en de geelwangen en de geparelde cinnamon witmaskers. Mmaar je kan ook een split fallow nemen kan je zelf fallows krijgen.

Ik zelf kan nu krijgen: lutino geparelde poppen, lutino mannen, wildkleur man, wildkleur gepared pop, witmasker man, witmasker geparelde poppen, wildkleru man, wildkleur geparelde poppen en albino mannen en poppen en dat uit een koppel.

Ik sta nu op een reserveringslijst voor een split fallow en een geelwang cinnamon geparelde splitten. dus daar komen mooie jongen uit.

Groeten, Lin

Gerda

Hoi Mtchell,

Wat een grappige foto's weer van Jacco, maar vooral je commentaar erbij is erg leuk!!!

Dus Jacco mag met je mee? Nou hij boft maar weer!!

Veel plezier op vakantie !!!!

Groetjes Gerda