13 mei 2025, 01:37:04

wat heeft mijn valkkie.?

Gestart door Nans, 6 juli 2005, 16:20:37

« vorige - volgende »

Nans

ik heb een  valkkie een vrouwtje en die hangt de hele dag maar aan de zijkant vd voliere.. het zijn twee koppeltjes en het ene mannetje  zit maar in de buurt van der maar ze wil er niets van weten.. het is een erg zielig gezicht..dat hangen  :-[..ze eet en drinkt gewoon . maar dan meteen weer naar boven en hangen.met der ooggies dicht zo van: ik ben er niet.. wie weet wat dat betekend.? ruimte is beslist niet te klein.. graag hoor ik wat , alvast bedankt. groetjes Nans. ??? :-\

Karin

Hoe lang heb je haar al ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nans

ik heb der al een mnd of drie en het is ook iets van de laatste tijd in het begin deed ze het niet..ik krijg de indruk dat ze niet happy is.. alhoewel ze vanmiddag nu weer zat te kroelen met het mannetje..ik vin het vaag. ???

Karin

Vreemd hoor, kan ze nog wel gewoon goed op het stokje zitten ? Of verliest ze dan haar evenwicht ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nans

jah hoor ze is helemaal gezond geen lange nagels  en ze kan heel goed op der stokkie zitten .. daarom begrijp ik niet waarom ze dat doet.?? zou het kunnen zijn dat ze het gewoon prettig vind.?? ik noem ook maar wat.. grinsz weet het ook niet.. maar ze maakt als ze zo hangt een zeer temide indruk..

Karin

Dat kan, maar raar dat ze dat dan eerst niet deed. Misschien de hormoontjes  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nans

ja heb ik ook aan gedacht .. ik heb ook nestblok en nestmateriaal uit voorzorg in de voliere gezet ;)..ik wacht het wel af.. hartstikke bedankt voor het luisterend oor.. groetjes...Nans. :)

Jaimy_en_Viggo

Ik heb wel eens eerder gezien dat een pop de hele tijd naar voren hangt..ligt aan het geslacht..kijk maar eens naar andere valkjes..mijn poppen zitten meestal meer naar voren..en de mannen rechtop met de nek verborgen in het veren dek (als ze zitten te doezelen) en sommige poppen hebben het meer als de ander..dat is mijn ervaring ermee.

Groetjes Jaimy