19 april 2024, 07:49:41

De jongen van 2005!!!

Gestart door daan, 28 december 2004, 22:26:14

« vorige - volgende »

daan

Hoi Olga en Hans,

Dank je wel, is altijd leuk om te horen hihihi.
Ja jeetje wat moet ik zeggen, ik vind zelf dat ik wel een aantal mooie koppels heb zitten ja. En daar komen ook echt allemaal mooie grote jongen uit. En dat vind ik zelf erg belangrijk, want ja het doorkweken is al erg genoeg, en ik vind het dus belangrijk om goeie jongen te kweken, zowel voor de verkoop als voor de tentoonstellingen en het verdere kweek natuurlijk. Dus ik kijk goed naar formaat, conditie en kleur. Tenminste ik doe mijn best hihihi

Groetjes daan

Olga en Hans

Hoi Daantje,

Terzijnertijd zouden wij graag een valkje erbij willen voor Spykie, Spykie is een popje en ze zit nu op 3 eitjes met volgens ons niks er in. En we vinden haar zo zielig, omdat Tjico en Coco een stelletje vormen.
Jij heel veel suc6 met al je valkjes en wij blijven je wel volgen  :D.

Groetjes Hans en Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

luukluuk

wat zijn het mooie valkjes geworden zeg echt super  :)
denk dat ik een beetje op witmaskers val  ;)
gr Margot

daan

25 mei 2005, 20:35:53 #78 Last Edit: 25 mei 2005, 21:14:00 by daantje
Hoi allemaal,
hahahahaha Das een tijd geleden hé.
Ja na een aantal rot ervaringen en tegenslagen zijn ze nu op zolder ook volop bezig. We hebben dus 6 broedkooien met blokken.
Koppel 1:
Camel en Jazzy:
Witmasker cinnamon en witmasker
1 jonkie
papa Jazzy

En mama Camel met Babie

Koppel 2:
Chico en Tygo
Witmasker gepareld en witmasker

Beetje wazige foto!
Koppel 3:
Janny en Klaas
Witmasker en witmasker cinnamon

Koppel 4:
Pepsi en Pino
Albino en Wildkleur (hahahaha wat een combie he)

Ja Pino's foto was mislukt.
Koppel 5:
Blikkie en Zorro
Witmasker cinnamon gepareld en witmasker cinnamon (split gepareld)
1 jonkie

Dit is dus mama blikkie

En papa Zorro


Koppel 6:
Calvin en Bailey
Witmasker cinnamon bont en Witmasker bont

Koppel 7: in de huiskamer
Gabber en Kuiffie
Witmasker en Witmasker
5 bevruchte eitjes
Gabber

en Kuiffie

Maar die zijn volgens mij al algemeen bekend bij jullie hahahhaha

De koppels op zolder houden het jammer genoeg allebei op 1 jonkie. Maar ben al blij hoor. Misschien de volgende ronde beter. En de andere koppels zijn druk bezig met de blokken en treeen. Maar nog geen eitjes.
Gabber en kuif waren maar al te blij toen ze eindelijk weer het blok kregen. Binnen een uur in het blok en ook nog treeen. En een week later de eerste eitjes al hihihihi.
En 5 bevruchte eitjes. Eerdaags moet de eerste uitkomen. O ja en ze hebben 1 geadopteerd eitje uit de voliere. Ookm bevrucht hihi.
O ja vergeet ik helemaal te melden dat ik as maandag voor 3 weken naar Thailand ga, dus ik ben erg benieuwd hoe het er allemaal voor staat als ik terug kom hahahaha.
Daarom heb ik ook nog geen blokken in de voliere hangen,want ja ik wil degene die de valkjes gaat verzoregn ook niet met teveel lasten opzadelen, ringen en toch in de gaten houden, best een hoop werk dus.
Dus na de vakantie gaan de blokken in de voliere.

Ik ga zo de fotó's erbij zetten.
Groetjes daan


Rox4nne

Hai Daan!

Aaah, lekker op vakantie, heerlijk naar Thailand  :)
Ik wens jullie veel plezier!

Je hebt toch zulke mooie vogels, daar komen vast superbaby's uit! (natuurlijk net als Wurm)
Je vertelde mij dat alle broertjes van Khayal al witte koppies hebben, ik ben benieuwd of je daar foto's van hebt..
En hoe het met ze gaat.

Ik wens je veel succes met je mooie koppels!

Liefs,
Roxanne

Bianca

heerlij thailand, ik droom ook van verre oorden..............heel erg veel plezier!
ps hoe bevalt het mutsenleventje als getrouwd burger?
hihihihihihi

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

daan

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Rox ik ga proberen om staks wat foto's te nemen van de broers van Kahyal.
Ja Marco ik ben idd een onwijze witmasker gek hahahaa. Die hebben bij mij zelker de voorkeur.
Ja het leventje als getrouwde muts bevalt goed hoor hahaha. Eigenlijk veranderd er echt helemaal nix, behalve dan dat ik moet wennen aan mijn nieuwe naam. En we hebben inmiddels het fotalbum binnen van de fotograaf en die is echt geweldig geworden. Zijn we heel blij mee.

Nu weer ff over de valkjes.
Ik ben reuze blij want vandaag is het eerste jonkie van gabber en Kuiffie geboren jippie jippie jeh. En waar ik ook onwijs blij mee ben, het eerste eitje van mijn bonte koppel is gelegd. Dus Lique Calvin heeft haar eerste eitje gelegd hihihi.
De jonkies op zlder doen het ook erg goed. Alleen die van Camel en Jazzy wil niet zo hard groeien. Maar hij doet het verders erg goed. Ik hoop hem nog te ringen voordat we op vakantie gaan.

Groetjes Daan

Mandy

Hé Daan, ik moest vd week nog aan je denken, van wat hebben we lang niks van je gehoord, fijn weer wat van je te lezen! ;)
En fijn ook dat het nu allemaal weer wat beter gaat. Je valkjes zien er in ieder geval toppie uit! :)
Ga straks maar lekker genieten van je vakantie en dan gaan we daarna allemaal weer je kweekverhalen volgen hoor. Fijne vakantie! 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi allemaal.

Thanks Mandy, ja druk geweest met de bruiloft enzo dus toen kwam dit ff op een lager pitje hahahaa.

Maar goed nieuws mensen, het tweede jonkie van Gabber en Kuiffie is vandaag geboren. Zo lief weer. Dus toch nog een aantal jongen van 3 koppels net voor we op vakantie gaan. Ik hoop dat er nog 3 uitkomen bij Gabber en Kuiffie. Wat zullen ze gegroeid zijn als we terug komen. Dan zijn het echt al hele valkjes geworden waarschijnlijk hihii. Ben wel benieuwd.
Liefs Daan

Ria

Hoi Daan,

Leuk joh, dat het boven nu lekker naar wens gaat. En inderdaad die zullen allemaal erg gegroeid zijn als je weer terug bent uit Thailand. 3 weken weg, mmmm, zal rustig worden.

Als ik je niet weer spreek een hele fijne vakantie samen. En een kus van Loor.

Groetjes,
Ria

daan

hoi Hier daantje vanuit Bangkok.
Alles is super hier, wel erg warm, maar onwijs gaaf.
Tot snel allemaal

Dikke kus Daantje

Gerda

Hoi Daantje,

Wat leuk, ik heb denk ik nog nooit de groeten uit Bangkok gekregen hahahaha.
Veel plezier en geniet er maar lekker van!!!!

Groetjes Gerda

daan

Hoi allemaal,
Zo alweer een weekje terug van vakantie uit Thailand. Zo he wat schrok ik toen ik de jongen zag. Er waren er zelfs al 2 uitgevlogen op zolder. 1 witmasker en een cinnamon geparelde witmasker. Helaas zijn de eitjes van Bailey en Calvin niet goed gegaan. Dus op naar een nieuwe poging.
Gabber en kuiffie hebben 4 hele mooie jongen en ik was erg blij toen ik gelijk in het blok ging kijken want er zaten 2 witmaskers geparelde bij, en daar hoopte ik zo op. En nog 2 witmaskertjes. Ze doen het allemaal erg goed alle jongen. Waarschijnlijk ga ik morgen de blokken in de buitenvoliere in de broedkooien neer hangen. En ik zal ook gelijk morgen nieuwe foto's laten zien van de jonkies.
Groetjes Daantje

Mandy

30 juni 2005, 01:40:37 #88 Last Edit: 9 juli 2006, 21:48:27 by *Marianne*
Hé we zijn al 4 dagen verder en nog geen foto's?! ;D
Gefeliciteerd met de jongen in ieder geval. ;)
En een fijne vakantie gehad? 8)

Verhaal is gesloten want er is een jaar niets ingeschreven.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl