wat voor bodum bedekking is geschikt voor in de voliere

Gestart door tommy, 5 juli 2005, 21:49:15

« vorige - volgende »

tommy

Hoi

Ik heb op mijn balkon een voliere gebouwd van drie meterlang en 1,25 breed.
Daar loopt een konijn in en verder gaan daar ook nog wat valkjes, grasjes, catharina's, kanaries en tropen in.

De vloer is opgebouwd uit de balkonvloer (beton) daar overheen houten tuin tegels daar weer over heen worteldoek en op het worteldoek liggen stoeptegel.

Ik wil eigenlijk nog wat over de stoeptegels doen.
Voor het aanzicht.
Ik dacht aan schelpen, maar dat kan niet i.v.m. mijn konijn.
(Nee mijn konijn gaat niet uit de voliere)
Toen dacht ik cacaodoppen, maar die schimmelen.
Zand vind ik niet mooi en dat stoft ook heel erg, waardoor er weer vogels met zand in de neus komen te zitten.

Jullie lezen het al.

HELP!!!!

Wie heeft er nog een optie waar ik wat mee kan.

Grt Annemieke

Karin

Hennepvezel  ( aubiose )  ;D Stofvrij, makkelijk schoon te maken en ziet er netjes uit. Ik gebruik het voor mijn chichilla's, valkjes én kippen. Cocoadoppen zijn overigens giftig voor vogels. Er zit een stofje in wat ook in chocola zit en wat in overdosering giftig is.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Annemieke,

haha ja lastig probleem,.
Zand zou ideaal zijn, want zijn nijnen dol op, maar is lastig schoonmaken,. Ik denk dat ik voor een rond steentje zou gaan, dus geen split, maar echt grind ofzo,. en dan heel fijn,. Kunnen je nijnen toch nog graven en is makkelijk schoon te maken.

Wel gaaf zo'n groot balkon:)
ehh foto's?,. hihih

groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

tommy

hoi hoi

Ja een steentje is inderdaad ook wel mooi.
En dat vezel is ook een goed idee.
Kijk we komen er wel.

Enne zo groot is mijn balkon niet hoor. ;)
Ik mocht het stukje wat ik nu heb gebruiken met veel lief kijken naar me partner om toveren als een vogelpaleisje.
Anders konden we niet meer zitten.
hihiihhihi

Als ik snap hoe ik foto's hier moet plaatsen zal ik er eens een paar foto's van laten zien.

grt Annemieke