29 maart 2024, 07:16:40

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Mandy,

Pukkie maakte dat nare piepgeluidje ook toen ik thuis de deksel van het doosje haalde. Maar daarna maakte ze de normale piepgeluiden weer.
Pukkie zit nu lekker te slapen in de kooi. Ik zou eigenlijk mijn nest ook al op moeten zoeken, maar ben nog klaarwakker.
Ik ga trouwens vandaag de naald en draadmethode eens proberen. Kijken wat daar uitkomt.
Geef maar een lekkere aai over Paco's bol en een lekkere kroel aan Chico en aan je lieve valkjes ;).

Groetjes,

Mariska, Pukkie, Coco en Einstein
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

.Hoi Mandy,

Het gaat allemaal goed hier. Terwijl ik nu zit te typen loopt Pukkie over mijn buro heen, en probeert sneaky mijn toetsenbord en muis te vernaggelen. Pukkie is nu echt op ontdekkingstocht. Mijn geld is zelfs niet meer veilig :o.
Ik hoop dat Coco Pukkie niet al teveel van die praktijken aanleerd.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Mandy,

Ik heb net de naald en draadmethode toegepast. Volgens Ron moest je dat boven het poepgat doen, dat heb ik dus ook gedaan. De naald ging heen en weer, dus dit zal duiden op een mannetje. Echte zekerheid heb je over een aantal maanden pas.
Aan de ene kant hoop ik dat Pukkie een mannetje is ivm Einstein, aan de andere kant niet. Dan gaan al die mooie parels weg.

Pukkie zit zich nu lekker te poetsen op mijn schouder, lekker warm in mijn nek :D.

Groetjes,

Mariska, Pukkie, Coco en Einstein
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Hahahaha, boven zijn poepgaatje ?  ;D Vandaar dat de naald en draad methode bij mijn man ( mensenman  ;D ) uitwees dat hij toch een vrouw moet zijn  :D :D :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kolkkie

Dan zal hij zeker net iets gedaan hebben wat het naaldje zo heeft doen bewegen  :D :D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Mandy,

Pukkie zit nu in de voliere samen met Coco en Einstein. Pukkie heeft de voerbak al gevonden, dus daar maak ik me niet zo druk over. Ik durf het alleen nog niet aan als ik weg ben, of maak ik me teveel ongerust daarover? Wat ik tot nu toe nog heb gezien is dat Coco en Einstein Pukkie accepteren

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Tja, die naald en draad methode geeft natuurlijk ook geen 100% garantie, dus ik pas die ook maar niet meer toe. :-/

En leuk dat het met Pukkie zo goed gaat Maris, het wordt dus al een lekkere deugniet! :P
Ik zou ze gewoon eens alleen laten als je zomaar evenweg moet en dan kijken hoe dat gaat, vlgs mij wel goed hoor anders zou het nou ook niet gaan.
Of hang anders een verborgen camera weg! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Mandy,

Het is allemaal goed gegaan. Ik ben de hele middag en avond weggeweest. Dus ik laat Pukkie vann8 ook maar in de voliere.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

kuifjeraay

Hoi Mandy
hier even een berichtje van ons fam Raaymakers
we zouden haar eidelijk sjaco noemen maar omdat het een vrouwtje is hebben we haar dizzy genoemt

kuifjeraay

even over nieuw er ging iets fout
maar met dizzy gaat alles goed ze is nog niet echt tam maar dat kom nog wel ze eet goed en kan ook goed met de andere vogels opschieten ze gaan er vanavond weer met zijn tweee er uit lopen ze weer achter elkaar aan (we hebben dizzy de vleugels geknipt want ze vloog tegen het plafon aan)

ik ga nu die kleine op bed leggen

groetjes Corina

Mandy

Hoi Corina,

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Dizzy. ;)
Ik denk ook dat het een pop is gezien d'r felle reactie vorige keer. En van dat wilde gefladder sta ik ook niet zo te kijken, het is een felle tante. Zo met die geknipte vleugels zal je ze wel snel tam krijgen, anders had je aan deze nog wel een klus gehad denk.
Die andere 2 cinnamons zijn ook zo fel, ook 2 poppen denk, maar erfelijk gezien kan er ook een man tussen zitten.
Nou ja, maakt niet uit ook eigenlijk, als je er maar plezier van hebt!  ;D
Ik wilde nog op je vorige berichtjes reageren, maar dat was afgesloten. Ik heb die teksten gekopieerd naar mijn nieuwe dagboek; de laatste nestjes. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl