16 april 2024, 14:15:57

raar gedrag

Gestart door Linda!, 30 augustus 2002, 05:09:24

« vorige - volgende »

Linda!

hallo hier ff een vraagje van een ongeruste ziel.
Mijne pico doet soms heel raar dan begint hij met zijn vleugels te fladderen en met zijn kopje te schudden en zijn bekje open en dicht te doen zodat ik de indruk krijg dat hij gaat stikken , maar even later is het dan weer over en is er niks aan de hand.Soms denk ik dat hij het heeft van zijn verenpak te poetsen en dat hij dan iets in zijn keel krijgt maar dat kan toch niet elke dag he ????????, Ik ben elke keer weer in paniek , maar er is precies niets aan de hand , want het duurt maar heel even.Aan wat kan dat liggen , weet iemand daar een antwoord op? Het is akelig hoor , want elke keer denk ik nu blijft hij erin , het gebeurt elke dag wel een keertje maar voor de rest is hij oke .HELP WANTED please , wie geeft me raad
groetjes linda

Frank!

hoi linda
ik denk als hij zo met zijn bekje openzit dat hij dan dorst heeft want dat doet mijne vogel ook maar ik ben nie zeker het kan ook iets anders zijn.
groetjes,frank

cristina

heee linda

ik heb ergens gelezen dat ze dat ook doen als ze niet genoeg zuurstof krijgen in de kamer waar in ze zijn maar ik weet niet of het waar is hoor
(het is ook een heele tijd terug dat ik dat gelezen heb)

groetjes cristina