19 april 2024, 17:05:22

zielig

Gestart door alf, 29 juni 2005, 17:15:21

« vorige - volgende »

alf

op 26-06 heb ik Rico naar een voliere gebracht wat mij veel moeite koste . omdat hij het vouwtje zo erg heeft gebeten,dat dit de enigste mogelijk was het vrouwtje heeft nu een wondje in haar nek en gaat langzaam vooruit .toch was ik nieuwschierig hoe het met hem ging.Op 27-06 ben ik gaan kijken en trof hem zielig  in een hoekje aan. Wat natuurlijk  mij verbaasde en  erg veel pijn deed. Waarom sluit hij zich niet aan in de groep. En waarom bijt hij zo erg op het vrouwtje en vind hij daar wel eten in een grote voliere, want toen ik hem daar zag was hij gepikt en geplukt. Waarschijnlijk, door soort genoten wat ik ook heel erg vind.  :'(

Bianca

Ah wat erg en ik kan me helemaal inleven in jou situatie, ik zou me ook heeeeeeel erg rot voelen...

Houdt er wel rekening mee dat het maar één dag later was, hij moet natuurlijk ook z'n plekje in de groep vinden en dat is niet binnen een dag gebeurd.

Als het nu over twee weken nog zo is zou het dan mischien geen optie zijn om 'm weer terug te nemen en in een aparte kooi te zetten naast het popje?

succes ermee

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Snoop en vinnie

hoi,
ik hoop voor je dat ze hem wel accpeteren, maar ik denk van wel! ;D