28 maart 2024, 22:09:02

ook mijn nestjes

Gestart door Stijn dc, 3 mei 2003, 18:10:15

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

hoi stijn

mijn jongen komen van twee wildkleur ouders. Dus de meeste zijn wildkleur.
In het eerste nest van dit koppel zat een geparelde en nu hoop ik dat er in dit nest ook weer een geparelde zit en dat het een pop is maar ik ben echt een leek en zie geen verschil tussen mannen en poppen als ze zo klein zijn.
groetjes moonwitch (diana B)
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Stijn dc

hello

ik ben ook nog een volslagen leek, want dit is het eerstaj aar daik valken kweek.
gelukkig kan ik alles aan onze vader vragen om dat die vroeger ook veel vogels heeft gekweekt!

hoe komt die geparelda daar dan tussen, is er een valkje split of zo? of hoe komt da
byeee

moonwitch (diana)

hoi stijn

Ik denk dat de ouders geen zuivere wildkeur zijn andere verklaring heb ik er niet voor, maar ik ben er wel heel blij mee en hoop dat de geparelde een pop is en dat het wat wordt tussen haar en mijn lutino man.Zou graag willen weten wat daar dan uitkomt. Kijk maar bij dagboek onder biggles en sparky daar staat een foto van mezelf met het eerste nestje van biggles en sparky en op mijn rechter arm zit buffy de geparelde van biggles is en sparky.
groetjes moonwitch
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Stijn dc

hello

ja dat zou kunnen dat het geen zuivere wildkleur is.
wel een mooie foto die je daar hebt staan.
echt prachtig!!! 8) 8)

maar ik heb een vraag, ik heb nu vier jongen en die zijn een week en twee dagen oud. nu zijn de ouders allebei van de nest, is dit normaal??
byeee

daan

Hoi Stijn gefeliciteeerd met je 4 jongen!!!!!!!!!!!
Ik ben ook nog een leek op dit gebied dus ik kan je geen antwoord geven op je vraag...................sorry!

Groetjes Daan en succes verder he.

Paul

Hoi Stijn,
Niet slecht vier kleintjes voor een eerste nest hoor :-)