28 maart 2024, 20:49:39

ook mijn nestjes

Gestart door Stijn dc, 3 mei 2003, 18:10:15

« vorige - volgende »

Stijn dc

hellooooooooooo

eindelijk goed nieuws, vandaag is mijn eerste jonkje geboren, ik ehb het nog nie gezien maar ik zag een lege eierschaal liggen dus jeeeeeeeeeeeej
hopelijk komen er nog meer

cee ya

daan

hoi Stijn, gefeliciflapstaart alvast  :) :)wel ff goed kijken of alles goed gaat he, maar dat zal toch wel :P, veel plezier en succes.
Groetjes Daan

Stijn dc

hello

ja ik hoop dat alles goed gaat!!
ik denk het wel want mijn valkparkieten zijn superouders, ze gaa nn iet van eht nest af als je wil kijken, en het bakje eivoer was toch helemaal leeg, dus ik veronderstel dat zre het jong wel gevoederd hebben.

er is nog geen tweede bijgekomen, maar dit is om de twee dagen denk ik, niet :-/ :-/

byeeeeee

daan

Hoi Stijn, ja het is een goed teken als het eivoer op is dan voeren ze denk ik wel hoor. ;D En het kan nog wel eens verschillen hoe en waneer de eitjes uitkomen volgens mij hoort er 1 dag tussen te zitten, maar dat weet ik niet helemaal zeker, want normaal gesproken horen ze ook om de dag een eitje te leggen, maar die die van mij hebben het nu zo gepresteerd dat ze op zondag het 1e eitje hadden gelegd en woensdag pas de tweede en zaterdag de 3e pas weer raar he, en de 4e viel kapot van het stok en het 5e eitje weer in de kast. Nou ik ben benieuwd of dit allemaal wl goed gaat ??? Ze zitten nu in ieder geval goed te broeden.
Groetjes Daan

moonwitch (diana)

hoi stijn

mijn eerste jong van het tweede nest is zaterdag geboren en zondag waren ze met z'n vijfen en de zesde is dinsdag uit zijn ei gekoemen en er lagen vandaag nog 2 eitjes. Zo zie je maar dat je er niet van op aan kan. Inieder geval jij ook veel succes met je jongen
Groetjes moonwitch
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Stijn dc

hellooo

bedankt iedereen!!
vandaag is er een tweede jongkje bijgekomen en het eivoer ius weer op. ze moeten het wel delen met de kanaries, mar mijn vader ( die ook vogels had vroeger) zegt dat ze ook zaadjes uit de krop voeden dus dat zit wel goed denk ik.
ondertussen is mijn ene koppel kanaries an hun tweede nest begonnen, en heft mijn derde koppel hun eerste jonkje van het eerste nest

dus alle redenne om te feesten!!!! ;D ;D ;D

byeeeee

daan

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
IK FEEST MET JE MEE, GEFELICITEERD STIJN !!!!!!!!!
GROETJES DAAN

Stijn dc

hello iedereen,

voorlopig gaat het nog goed met de jonkjes. ik wet wel dat ze nog leven, mar ik weet niet hoeveel ik er heb daar er  altijd een ouder opzit. maar dan si de spanning des te groter als ik is ongestoord kan kijken

ik hou jullie op de hoogte byeeeeee

Lique

[shadow=lightblue,left,300]Hoi Stijn,
NOg gefeliciteerd met je jongen. Je kan ook proberen om als de pop er alleen op zit, om deze aan de kant te wiebelen, en op die manier kan je naar de jongen kan kijken./
[/shadow]

Stijn dc

hello iedereen,

ik heb daarstraks nog is even gekeken en ik weet nu zeker dat ik vier levend"e jongen heb!!! :D :D :D :D

jeeeeeeeej, ik had al vier eieren, miscchien meer, dat weeet ik niet
gelukkig krijgen ze alle vier eten, want het zijn superouders die van mij

byeeeeee

moonwitch (diana)

he stijn

harstikke leuk joh. en gefeliciteerd.
hoe oud zijn ze nu???
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

moonwitch (diana)

he stijn

harstikke leuk joh. en gefeliciteerd.
hoe oud zijn ze nu???
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Stijn dc

hello

de oudste is nu een week en een dag oud, nog geen pluimpjes dus, allen van dat schattig dons!!

byeeee

moonwitch (diana)

hoi stijn
mijn oudste is nu 1 week en 4 dagen en ze beginnen al een beetje pennen te krijgen. heb vandaag nog digi foto's gemaakt moet ze alleen nog op de pc zetten.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Stijn dc

hello

nou ook proficiat dan!! welke mutaties heb jij???
ik wildkleur x lution maar dat wist je mss al?
ik hoop dat ik snel fotos kan zien van jouw jongen.

byeee