16 april 2024, 16:07:18

mijn kanjers

Gestart door danielle, 3 mei 2003, 01:03:04

« vorige - volgende »

daan

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!!!!!!
Het gaat erg goed met de kittens en ook met de mama.
Ik dacht vanmiddag dat er nog 1e achteraan zou komen maar dat is niet gebeurd, en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik. Het is zo schattig die twee kleintjes. Echt om op te eten. En genieten doen we zeker weten. Morgen laat ik de foto;s zien o.k.
Groetjes Danielle

Kolkkie

Het is leuk om te weten dat het met de 2 kids en moeke goed gaat. Ik ben erg nieuwsgierig naar de foto's van mams en kids.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Geweldig gedaan Daan,

 :D :D :D Jij zal het vast ook zo goed doen als het voor jou ook zover is hoor....en wie weet spreek ik je dan weer op de chat ;) ;D

Groetjes,
Trudie

Lique

Hoi Daan,

Geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd met de kleintjes.
Heel erg jammer, dat de eerste verkeerd ging, maar je hebt er ook 2 pracht kleintjes bij.

daan

Hoi allemaal,

hier zijn dan de foto's van de poes (Tommy) samen met de valk (gabber)! Ze zijn van vorige jaar, ik heb ze van een foto genomen. Want ja Gabber zit nu in de voliere op eitjes en Tommy heeft van het weekend 2 kittens gekregen, dus nu kan ik geen foto's maken. Dus dan maar ff op deze manier. Ze zijn wel erg leuk hoor. kijk zelf maar.

daan

en hier nog één !!!!!!!! Schattig he

daan

en nog 1............

daan


daan


Speedy

Heel erg lief zo die 2 samen, ik had vroeger ook een kat, die lag gewoon in de kooi bij de grasparkietjes.
Hij deed ze helemaal niks.

Groetjes,
Trudie

daan

En ik kwam deze foto ook nog tegen, hier was Gabber kapioen geworden op de vogelshow. Kamipoen van de Valkjes en 2e prijs van alle grote parkieten. Goed he'

daan

En de foto van de kittens van Tommy plaats ik bij koffiehoek.

Groetjes Daan

Speedy

O? Wat leuk joh, een kampioen in het midden hier dus, tussen al de valkjes :D
Daar mag je zeker trots op zijn.

 ;D

Ellen

Hahahaha..........wat een wijs gezicht zeg die valkparkiet met
die kat samen. Heel leuk.
Geinig hoor als dat zo gaat, twee tegenpolen.

Ciao Ellen

demi

hoi daan mooie foto`s meissie en alles goed met moeder en kittens? hoor het wel groetjes diana
ps leuk joh zo`n kampioen hihi ;)