19 april 2024, 13:25:54

mijn kanjers

Gestart door danielle, 3 mei 2003, 01:03:04

« vorige - volgende »

daan

Hoi Hoi allemaal, ;D ;D
Hier weer een berichtje van Daan.
Alles gaat goed, ik heb gisteravond ff in het blok gekeken en ze zijn flink aan het broeden op de 4 eitjes, eigenlijk hadden ze er 5 maar ze heeft er 1 op stok gelegd en die is kapot op de grond gevallen, ik begrijp trouwens niet hoe ze dat heeft kunnen doen, weet iemand dat wel, ik zet de vraag ook wel op het forum. Maar goed 4 eitjes dus ( niet slecht ) en ze zijn flink aan het broeden, dus dat gaat allemaal hartstikke goed. We hebben het broedblok in de binnenvoliere gehangen en het gat naar buiten nog ff dicht gemaakt. Want in de buitenvoliere zitten 2 catharina's, ook met broedblokje, hebben we net 4 daagjes die komen bij mijn vader vandaan, maar ze gaan al regelmatig in het blokkie. ben benieuwd. Eerst maar de valkjes, ik hoop zo dat het nu eindelijk wel goed gaat komen, na die 2 eerste keren die mis zijn gegaan.Maar we zitten ook met spanning op de bevalling van onze kat te wachten, dus dat iis ook wel ff spannend ( ff tussen door). :P , zodra er weer nieuws is laat ik jullie het weten
 Valkengroetjes Danielle

daan

Dit is onze nieuwe aanwinst een koppeltje Catharina's !!! ff een foto. :) :)

daan

O YES, HET IS GELUKT, IK DOE HET NU VIA MIJN WERK DE FOTO'S (DUS CHRIS JE HOEFT NIET MEER OVER TE WERKEN, ALSNOG BEDANKT VOOR JE MOEITE.!!!!
GROETJES DAAN
ER KOMEN STRAKS NOG MEER FOTO'S HOOR. HIER EERST EEN FOTO VAN MIJ ZELF IKE, DIT WAS BIJ DE PAPAGAAIENOPVANGHUIS.

daan

Hier nog een foto van mijn koppeltje valkjes, ze zitten nu net ff allebei niet in het blok, het broeden gaat fantastisch hoor, kijk eens hoe goed ze eruit zien hihihi

daan

En hier nog een mooie foto van kuiffie, nog in de huisvoliere. ;)

daan

nog 1tje xxxxxx daan

daan

En deze heb ik genomen in het papagaaienopvanghuis, lekker vrijend en knuffeld lief he. Wat een schatjes.
Danielle groetjes

demi

 :D wat een leuke foto`s daan en je hebtb echt een mooi koppeltje!! hoop dat het broeden etc goed gaat !!
groetjes diana

daan

Hoi Diana, bedankt voor je compliment :) :)
Ik hoop snel foto's te laten zien van de jonkies, maar dat duurt nog zeker twee weekjes hoor, ik kan niet wachten. :P :P Ik ga morgen foto;s maken bij mijn vader in de voliere, die heeft ook een hoop jongen ook 2 albino's, mooi joh, ik laat de foto's zo snel mogelijk zien. Nu al zin in !!!!!!
'Groet Danielle

demi

hoi daan

albino`s?
daar heb ik nog nooit een duidelijke foto van gezien benbenieuwd groetjes diana :)

daan

Nou ik hoop dat ik ze dit weekend kap plaatsen, ze zijn nog wel klein hoor, maar je kan duidelijk zien dat het een albino is. Mijn vader heeft ook een mooie Isabel zitten maak ik ook ff een foto van. nog ff wachten jullie hihihihi
Doei Danielle

demi

leuk daan
isabel? geen idee
groetjes diana

Paul

Hoi Danielle,
Hopenlijk gaat het goed met de eitjes, jonge valkjes is ook echt super om te krijgen :-)
Ik heb er nu net twee uit het ei en misschien een derde op komst maar dat ei is helaas iets beschadigd, het leek van binnenuit maar heb het gaatje dichtgemaakt en we hopen er maar het beste van.
Vier jongen lijkt me echt super om te hebben, ik heb tot nu toe maar steeds 1 jong gehad wat overleefde :-(
Albino's zijn echt heel mooi :-)
Ik heb zelf een Albino pop en die had een supermooi en lief jong maar die is helaas op een leeftijd van 5 weken pas overleden  :(
Ik heb er nog wel een mooie foto van, moeder en dochter naast elkaar dan kan je eens een leuke foto van Albino valkjes zien Demi.

Helaas zijn albino's wel een stuk zwakker dan de wildkleur valkjes dus er kan snel wat fout gaan :-(
Die van mij kreeg een hersenbloeding en is een paar uur later overleden :-(
Maar ik ben er nog steeds wel trots op hoor, hij was zo mooi en de tranen schieten me nog in de ogen als ik eraan denk.

Groetjes,  Paul

Tara

Hoi Danielle, wat een mooie foto's heb je genomen en erg leuk dat je 4 jongen hebt, mijn ene pop heeft ook 5 jongen die van haarzelf zijn + 2 jongen die zij grootbrengt, die 7 zijn ook echte schatjes hoor, ik heb vandaag net een foto van haar kroost gemaakt!

Er zitten 2 geparelde bij, maar van die ene zie je het alleen aan de hulsels. Ik ben erg benieuwd naar die kleine witmaskertjes van jou, hoelang zou het nog duren denk je?
Groetjes, Tara

daan

Hoi Tara, mooie foto hoor, alleen zei jij 4 jongen maar ik denk dat je 4 eitjes bedoelde, want het zijn nog eitjes hoor hihihih, ik heb gister hele mooie foto's gemaakt, alleen ik kan ze nog niet thuis bewerken dus ik doe dat morgen ff op m'n werk, dus jullie krijgen ze morgen te zien, van mijn vogels en van de vogels van mijn vader waaronder een helle mooie foto van 2 albino valkjes en nog meer, dus nog ff wachten jullie o.k.
ik heb gister ff snel in het blokkie gekeken en alles gaat goed, inieder geval zijn er zeker 3 bevrucht die andere is nog te vroeg om te kijken dus bij die twijfel ik nog, maar dat zien we wel, ik hoop al dat er 1tje overleefd, wie weet, want ik ben er wel achter dat het nog niet zo makkelijk is om jongen te krijgen, en ik ben zo benieuwd wat er uit gaat komen het zullem wel hele mooie witmaskertjes wordem ik hoop het,  de pop is op de vogelshow kampioen geworden en de man is ook super mooi. dus hoop hoop hoop. Bij mijn vader gaat het in ieder geval wel heel erg goed want ide heeft al heel veel jongen. Morgen plaats ik de foto's o.k. Verder gaat alles goed, we zijn vandaag lekker naar Duinrell geweest wezen zwemmen in het Tikibad. Was onwijs leuk, morgen is het weer maandag en dan begint de week weer, 5 dagne werken bah bah ik heb er nog geen zin in hoor.
Tot morgen Groetjes Danielle