28 maart 2024, 14:18:44

mijn kanjers

Gestart door danielle, 3 mei 2003, 01:03:04

« vorige - volgende »

Chewy

Daniëlle.. volgens mij stond je caps lock aan :D.

Wanneer komen er weer nieuwe fotos? :P. ben erg benieuwd.

daan

Hoi chewy, inderdaad m'n caps look stond aan, maar dat wist ik hoor. Ik heb al weer nieuwe foto's gemaakt, maar ik heb nu alleen nog maar een kaartlezer, want onze printplaat moet aangepast worden, de laatste x was chris zo lief om de foto's te bewerken voor me. Ik moet ook eve zo'n progammetje instaleren en als dat is gebeurt komen gelijk de nieuwe fotos eraan. Ik denk dat als ik straks thuis kom van mijn werk dat gabber het 2 eitje wel heeft gelegd, je ziet goed aan z'n rug dat er eitjes zitten.  :D :D, vanavond gaan we het gaas van de buitenvoliere erom doen en dan ik ie klaar jippie jippie jippie hij is zo mooi geworden.
Groetjes Daan

daan

Chewy = chris o wat stom daar kwam ik net pas achter sorry.
Groet Daan. :P :P :P ::) ::)

Chewy

Geeft niets hoor :).

Ben heel benieuwd naar je volière! Maar hoe is het nu eigenlijk met die eitjes? Want ik heb niet goed kunnen lezen of ze er nou op broeden? Ik neem aan van wel toch? :).

Chris.

daan

Hoi allemaal, met de voliere is het erg goed :P, hij is zo goed als klaar, onwijs moooi gaas ook, alleen in het binnenhok moeten nog zitstokken komen. Maar nu wat anders, ik ben bang dat het helemaal niet goed gaat met Gabber, ze heeft afgelopen zondag haar 1e eitje gelegd, en de 2e wil maar niet komen, maar hij zit er wel want je ziet duidelijk een hele hoge rug, maar eigenlijk had ze deze dus gister al moeten leggen ik hoop dat het dan maar vandaag gaat gebeuren, heeft iemand dat al eens meegemaakt dat het langer duurt voordat het volgende eitje komt. Misschien gaat ze wel helemaal niet meer leggen, maar je ziet duidelijk dat ze wel een eitje hebt. Dus Chris jij vroeg of ie al aan het broeden is, maar nee dus nog niet ik hoop dat alles goed gaat, anders word het de derde x dat het fout gaat. Als dat zo is dan maar afwachten of het in de voliere beter gaat, o'ja Chris mag ik vanavond een foto van de voliere naar jou toe sturen zodat jij deze voor mij bewerkt. Nog 1 xtje o.k. dan hoop ik dat ik het van het weekend eindelijk zelf eens kan doen, met die nieuwe printplaat of progammetje. Nou ik vertel vanavond als ik thuis kom van mijn werk wel of er al een eitje legt of niet. Het is erg rustig op mijn werk dus ik zit lekker op mijn favo sitje te snuffen. Groetjes Daan

daan

Hoi allemaal, en is er al nieuws over het VIRUS ??? Ik heb in ieder geval goed nieuws. Gabber heeft vandaag haar 2e eitje gelegd. Ik ga als het goed is vanavond ook nog foto;s plaatsen o.a. van de voliere etc etc ( als Chris ze voor me wil bewerken). Maar dat doet die lieve jongen toch wel. Ik ben blij dat gabber nu ook iedere keer in het blok blijft, alleen we moeten nu dus nog beslissen wat we gaan doen, of deze week de buitenvoliere in of wachten. Ik weet het niet hoor, ik denk dat het best goed gaat als ik het blok gewoon overhang in de voliere. Tot strks en kome jullie nog chatten vanavond. gisteravond was ik weg dus kon ik niet jammer genoeg.
Groetjes Danielle

daan

hoi luitjes, hier dan eindelijk weer nieuwe foto;s gelukkig gaat het met gabber weer goed ze heeft vandaag haar 2e eitje gelegd. en ze zit ook veel in de broedkast. de buitenvoliere is zo goed als af, alleen de speel atributen nog ophangen.
Veel plezier met de foto's groet daan

daan

sorry ik weet nog steeds niet hoe ik meerdere fot;s tegelijk neerzet.

daan


daan

en dan nu een foto van de eitjes

daan

en dan nu de laaste  ;D

Mandy

Hoi Daan,

Dat ziet er goed uit hoor! ;)
Leuke en mooie foto's. Grappig hé dat je ze tijdens die paring kan fotograferen, niets kan ze dan verstoren. Ik zou toch wel schrikken als er ineens een camera voor mijn neus werd gehouden! :D
Succes met je eitjes en het afmaken van de volière! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

8 mei 2003, 08:04:22 #27 Last Edit: 8 mei 2003, 08:44:29 by Paul
Hoi Danielle,
Jullie volliere ziet er echt heel goed uit :-)
Ze hebben zo wel lekker de ruimte inderdaad.
En leuk dat je nu al twee eitjes hebt, er zullen mooie witmaskertjes uitkomen denk ik :-)
Succes met je nestje.

groetjes,  paul

daan

hier weer een nieuw bericht !!!! ;D Nou we hebben net gabber en kuiffie de buitenvoliere ingedaan, en het broedblok ook neer gehangen met de 2 eitje erin, ze zijn nog niet het broedblok ingegaan, want ja ze zien nu zoveel nieuwe dingentjes. Maar ik hoop dat Gabber er zo weer in gaat, ik kan al zien dat ze vandaag (denk ik) haar 3e eitje gaat leggen, dus ik ben beniuwd of ze dze dan ook in debroedkast legt, dan zit het denk ik wel goeg. SPANNEND HOOR . In ieder geval ziet het er erg mooi uit de 2 valkjes in de voliere. Zwabber houden we nog ff binnen. Eerst ff afwachten wat die 2 gaan doen, mocht het nou toch niet gaan lukken dan gaaat zwabber ook de buitenvoliere in. En van mijn papa krijg ik nog een koppeltje catharina's die vind ik ook erg schattig. En dan natuurlijk op zoek naar een mooie pop voor zwabbertje!!! En ik denk nog een koppel valkjes erbij moet nog ff kijken. Maar ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat met gabber en kuiffie  :)

daan

Ja hoor ze heeft netjes het 3e eitje in de broedkast gelegd, en ze zit nu constant in het blok de man ook. Ze hbben het erg naar hun zin in de voliere, en zeker met dit mooie weer. Ik denk alleen dat ze nog ff de voer en waterbak moeten vinden. Ik heb het al iest hoger gzet, dus ze zullen het toch op een gegeven moment wel vinden? Nou ik hoop dat het deze x wel goed gaat met het broeden. Jullie horen wel weer van me.o.k. Groetjes Daan