28 maart 2024, 23:38:59

mijn kanjers

Gestart door danielle, 3 mei 2003, 01:03:04

« vorige - volgende »

daan

Hoi Diana en de rest natuurlijk ook.

Met de kittens gaat het goed, ik heb de foto's onder Divers bij koffiehoek gezet. kopje: Tommy en kittens. Daar vertel ik dan hoe het met de poesjes gaaat. Dan hou ik het hier bij mijn dagboek bij de vogels.
Alleen heb ik daar nog steeds geen nieuws over, want de eitjes zijn nog steeds niet uitgekomen, het zou onderhand wel moeten gaan gebeuren, ben benieuwd !!!!!!!!!!!

Groetjes Danielle

Mandy

Ja ik ook hoor Daan, spannend! :)
Gefeliciteerd met de poesjes! Leuke foto's ook! Ook hier met je valkjes en een kampioen in ons midden? Leuk hoor!
Dat kwam ook een beetje door je vader zeker? Omdat die ook in die wereld zit?
Mijn vader ook, en die zei ook al, doe nou maar eens mee, hou gewoon een paar mooie jongen en breng ze gewoon naar de tentoonstelling. Ik zei al; jaja en dan strafpunten krijgen zeker! :D Nee hoor, lijk me wel leuk om te horen wat er allemaal wel en niet goed aan is, heb al een TT-kooi gekocht, we zullen wel zien. Ik ga een geparelde witmasker brengen; Parel, een gewone geparelde en een wildkleur denk ik.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

demi

hoi daan hele mooie foto`s van je moeder poes en de kittens!

en mandy je gaat geheid een prijs in de wacht slepen!!!

groetjes diana

daan

Nou ik heb weer nieuws alleen geen goed nieuws, vanmorgen ging ik in het blok kijken en ik zag een leeg eitje, dus ik op zoek naar het jong lag ie onder gabber, maar hij is dood :'( :'(, echt zo zonde, hij had al witte dons, potverdorie, nou nu kijken of die andere bevrcuhte wel goed gaat, die hoorde ik vanmorgen piepen uit het ei, dus dat zal wel niet lang meer duren. Echt zo zonde ga je donderdag nog kijken niks te zien en te horen, je denkt nou niet te veel kijken, dus je wacht een daggie, en dan kijk je en dan is ie dood. Nu wil je het liefst iedere minuut kijken of tie andere wel goed gaat.  Maar dat doe ik niet, net nog ff snel gekeken maar het eitje was nog niet uit, ik kon niet goed zien of er al een gaatje zat, vanavond ga ik nog wel ff een x kijken. Als er nieuws is horen jullie het, wat is het trouwens warm he, ik heb net ff lekker de plantenspuit op de vogels gezet,en ze vonden het lekker. Gelukkig is het in huis niet warm, maar in de buitenvoliere echt stik heet, de valkjes laten zelfs de vleugels wat hangen, dus ze waren erg blij met de douchebeurt, ze gingen er echt voor zitten.

Groetjes Danielle

Ellen

He Jekkie Danielle,

Lullig dat dat nou zo moet gebeuren.
Daar hoopt niemand op natuurlijk
Hoop dat het andere eitje wel goed verloopt.

Zeker weten dat het warm is. Mijn valkjes slapen
meer dan dat ze aktief in de rondte kijken.
Ik heb de vin maar even aangezet, zodat de lucht
zich een beetje verplaatst in de kamer.
Hoop dat ik slimme valkjes heb en dat ze er niet
tegenaan gaan vliegen . ( als ze gaan bewegen tenminste)
Met de deur open en lekker koel binnen moet het toch
goed te doen zijn hier.

Ik ben minder slim, ik ga straks even lekker bakken
op het balkon.  :D  :D
Prettige dag nog en tot horens

Ellen.

daan

YES YES  :) :) :)

Gistermiddag is nummer 2 geboren, en ik ging vanmorgen kijken en hij doet het erg goed, beetje voer in z'n krop en hij is tierig genoeg, nou hopen dat deze het wel gaat redden. Ik zal morgen een foto plaatsen van de kleine Lucky. Mijn vriend wil hem Lucky noemen omdat het nu misschien eindelijk gelukt is na 3 broedsels. De andere 2 eitjes zijn onbevrucht, maar ik ban allang blij dat ze er 1tje hebben. OOO ik hoop zo dat alles goed gaat.

Ik heb gister het raam tussen de binen en de buitenvoliere eruit gehaald. Het was zo warm in het binnenhok, nu kan het een beetje door luchten. en kunnen ze lekker ook naar buiten, want dat ronde gat hadden ze nog niet echt gevonden, Meestal gingen ze via de deur, maar nu hebben ze het lekker makkelijk.

Jeetje het is echt een dotje allemaal witte dons. Echt zo poepig.

IK BEN BLIJ BLIJ BLIJ ( maar ik moet niet te vroeg juichen)
In ieder geval is ie alleen dus gaat alle aandacht en voer naar Lucky.

Ellen

Je moet juist wel te vroeg juichen en ook een
bos bloemen kopen.
hahahaha............laat maar merken dat je blij bent.
Is voor je valkjes ook leuk.
Hoop inderdaad dat lucky het gaat maken. Hij/zij
heeft het verdiend.

Wat een gave voiliere hebben jullie dat je binnen en
buiten met een raampje tot een kan maken.
Zou ik ook wel wat vinden.

Nou veel geluk daar en maak er wat van, vandaag.
Gr. Ellen.

demi

 :hallo daan

heel erg gefeli meissie!!!!!!!!!! :-*
leuk hoor ik hoop dat alles goed gaat met lucky
en ik wacht op foto`s daan!!

bij mij nog niets gehoord alleen eentje van de week waarvan de ei een gaatje in zat en was al dood in het ei was een puntgaaf vogeltje met gele dons..... ik hoop van de week ook goed nieuws te kunnen vertellen oja mijn andere koppel heeft vandaag ook hun 1e eitje gelegd! groetjes diana

daan

meiden bedankt voor jullie reactie erg leuk. :)
Het gaat erg goed met Lucky, hij had vanavond weer een vol kropje, het is eht een schatje !!!! :)

Ja dat is inderdaad erg makkelijk dat het raam eruit kan , we hebben de voliere zelf gebouwd, en er zit dus een deur in maar als het raam eruit is dan gaan ze veel makkelijker naar buiten, in het begin zat Kuiffie nog echt op het randje alsof er een raam in zat, dat was wel een grappig gezicht en ineens hadden ze door dat ze nu wel door dat grote gat kunnen, en blij dat ze waren. Ik had vanmiddag de papasol voor de voliere gezet, het was ook zo ontiegelijk warm niet normaal 8) 8) 8) Maar de douche van vanmiddag stelde ze weer erg op prijs. zo leuk als je ze dan ziet genieten, Gabber ook ze ging er echt voor in allelei standen zitten en zelfs liggen, echt grappig.

Groetjes Daan
Morgen plaats ik de foto van Lucky

daan

Hoi Diana, gefeliciteerd met je 1e eitje van je koppeltje.
Jammer is dat dan he als er een gaatje inzit en dan dood is, dat is echt balen meissie. Hopen dat het met de rest wel goed gaat, en dat jij ook van de week goed nieus hebt voor ons !!!!!!!!

Groet Daan