28 maart 2024, 22:44:02

Eerste nestje van dit jaar!

Gestart door Mandy, 28 februari 2003, 22:10:33

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Mandy,

wat naar dat je grasparkietje weggevlogen is :( het was thans een erg mooi exemplaar, ik hoop echt dat je er wat van hoort en hem terugvindt. Het zou erg jammer zijn als hij sterft :(

Veel succes!
Groetjes, Tara

Karin

Ach, wat sneu dat het parkietje is weggevlogen  :-[ Ik hoop dat hij nog terug gevonden wordt. Misschien land hij uitgeput bij iemand in de tuin.....

Groetjes, Karin ( en tot morgen  ;D )

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

3 mei 2003, 03:14:44 #152 Last Edit: 3 mei 2003, 03:22:32 by Mandy
Tja, ik heb weinig hoop eigenlijk en zeker met dat slechte weer van vandaag... :(

Uuhh Daniëlle, ik doe die foto's telkens uploaden en er apart op plaatsen. Computermensen zoals Peter kunnen je wel uitleggen hoe, daar ben ik niet zo'n handymandy in. :D

Hier nog een mooie foto van Ayla, Yao en Dazzle, nu ze hier nog saampjes zijn. Morgenavond zitten ze bij hun nieuwe baasjes... :) :'(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Hoi Danielle, zoals Mandy al zei, moet je ze uploaden daarvoor. Niet erg moeilijk, maar je moet de foto's wel even verkleinen als ze groter dan 100 Kb zijn. Daar heb je een fotoprogramma voor nodig. En als je dan je foto's hebt om op het forum te zetten klik je bovenaan op de knop upload. Dan vervolgend bladeren en kies je de foto die je op het forum wil zetten. Dan verzend je die en als het is gelukt moet je daar de naam van het bestand zoeken, bijvoorbeeld het bestand heet danielle, moet je daar gaan zoeken en vind je danielle, klik je erop, dan zie je de foto. Dan kopieer je het adres van waar die foto staat en ga je terug naar je bericht op het forum. Daar kies je bij Labels de onderste strook: afbeelding toevoegen. Dan staat daar [ i m g ] U R L [ i m g ]
Waar U R L staat moet je die  U R L wegdoen en dan de url plaatsen van waar die foto staat die je hebt geüpload. Voor een volgende foto doe je precies hetzelfde, ik heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen, hopelijk begrijp je het.

Groetjes, Tara

Mandy

4 mei 2003, 00:46:40 #154 Last Edit: 4 mei 2003, 01:20:37 by Mandy
Nou, dat was het dan... :( M'n kinders zijn allemaal de deur uit en zitten nu bij hun nieuwe baasjes. Karin is om Dazzle, Sabrina om Yao&Ayla en de familie Kemps om Waldo geweest. Maar ik weet en vertrouw erop dat ze het goed gaan krijgen hoor! ;)
Nu zit alleen Kokkie nog binnen, maar daar heb ik een geparelde witmasker uit de volière bijgezet die ook morgen opgehaald wordt. Die krijg ik niet in 1 dag tam, maar zal nog ff proberen beetje aan m'n handen te laten wennen. En dan zit Kokkie dus niet alleen. Die zitten nu in die grotere kooi en in die kleinere zitten nu 2 graparkietjes. Eentje maak ik voor een vriendin tam en die andere was al snel tam te maken, want die kwam uit nieuwsgierigheid al uit zichzelf naar je toe, een leuk lief ding. Misschien dat die mensen uit Hoogerheide die wel willen ipv die blauwe waar ik nog niets van gehoord heb... :-/

En het gaat goed met dat jonkie van Truus, Pino&Marrie zorgen er goed voor! ;D Het ligt lekker warm en krijgt goed te eten, nu alleen nog afwachten of ze over een paar weken niet weer gaat plukken... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Hoi Mandy.

Het gaat prima met Dazzle hoor !Ik zal morgen wel even een verslag schrijven hoe alles gegaan           is  , maar Dazzle zit nu te donderjagen met het toetsenbord ,dus aan typen kom ik niet toe  ;D

Groetjes, Karin.                                      
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabrina

Hi Mandy,

Nou, het gaat allemaal hartstikke goed hier! Yao en Ayla waren tijdens de autorit erg nieuwsgierig, ze vonden het leuk om steeds naar buiten te kijken. En nu zitten ze in hun hok. In het begin vielen ze even van hun stok (even wennen aan het nieuwe hok), maar nu zitten ze lekker te eten en een beetje te dutten. HEt zijn echt schatjes!

Sabrina

Paul

Hoi Mandy,
Met Casper gaat het ook steeds beter, hij kan nu de zaadjes prima stukbijten en zal weldra zijn uiteindelijke huisje gaan bewonen.
Hij word nog wel steeds gevoerd door zijn pleegvader maar dat is denk ik alleen omdat ie het makkelijk vind :-)
Hij is wel heel erg lief en laat best veel toe, je mag hem werkelijk overal aaien en ik denk dat het dus ook een hele lieve valk zijn zijn voor mijn moeder en broer.

Groetjes,  paul

Kokkie

Kokkie heeft kennis gemaakt met Ron en de valk Gabber.
Ron vind Kokkie heel mooi. Gabber en Kokkie hebben samen op zijn arm gezeten. Nu zitten ze bij elkaar in de kooi. Kokkie kijkt nog nieuwsgierig om hem heen. Even later hebben ze naast elkaar op het randje van het voerbakje zitten eten. Het ziet er heel lief en vreedzaam uit. We laten ze zo lekker samen even kennis maken en Kokkie even tot rust komen. Dan kunnen ze vanavond samen even los in de kamer en kan Kokkie ook met ons kennis maken.
Mandy, het is een prachtige valk. We zijn er erg gelukkig mee.

Groetjes, Anneke

Mandy

Ik ben heel blij dat zulke enthousiaste mensen hier bij mij een valkje zijn komen halen en ze een goed thuis bieden. :)
Het is toch prachtig als je dit verhaal van begin af aan leest; vanaf de paring, tot het uitkomen van het ei en het ophalen van het valkje. Een heel mooi en soms ook wel eens moeilijk proces, maar ik geniet er volop van en ik hoop dat jullie allemaal van je nieuwe maatje gaan genieten. ;) Het lijkt me leuk om daar hier ergens in het forum iets over te lezen of via een mailtje. Dan sluit ik bij deze dit onderdeel af, bedankt voor alle reacties!  ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi Mandy,

en daar doe je het dan voor, voor de enthousiaste gelukkige mensen.
Ik zal het onderwerp ook verplaatsen zoals je gevraagd hebt