11 mei 2025, 18:55:46

Bek- en verenrot

Gestart door Brede W, 27 juni 2005, 17:56:21

« vorige - volgende »

Brede W

Hofveld ken ik dan weer niet  ;) of is dat die op het Adelaarsplein (met die twee grijze roodstaarten)?

Valerie_nietingelogd

Ja, die bedoel ik.  ;) Wist de naam van het plein niet meer.  ;D

Rick

Hoi Wendy,

Ik lees het nu pas. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik zal vanavond een kaarsje voor je opsteken.

Groeten,

Rick

Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.

www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

carco

Hoi Wendy

Weet je al iets?
Wat is wachten toch slopend!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Brede W

Hoi Rick,

wat aardig van je dat je een kaarsje voor me hebt opgestoken. Ook al lees ik het helaas pas achteraf (omdat ik het weekend veel gewerkt heb).

Hoi Caroline,

nee, ik heb nog niets gehoord. Het duurt echt lang, maandag wacht ik al drie weken op de uitslag. Ik blijf duimen dat we snel bericht krijgen.

Groetjes,
Wendy.

Kirsten

Hoi Wendy,

Het wachten duurt echt superlang,.Ik leef me je mee en blijf duimen

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Ik neem aan dat je nog steeds niks weet.  ???
Wat moeilijk zeg, dat wachten.  :(

Brede W

Neej, ik weet nog steeds niets. Ik ga morgen maar eens naar Hedwig bellen voor de zekerheid. Tjee... er lijkt geen einde te komen aan het wachten.

Groetjes,
Wendy

Rick

Nogmaals erg veel sterkte wat de uitslag ook mag zijn. Ik lees na mijn huwlijks reis wel of het positief of negatief was.

Gr.

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.

www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Brede W

Dank je wel, Rick!!! En natuurlijk heel veel plezier morgen op je bruiloft en je huwelijksreis!!!

Groetjes,
Wendy.

Brede W

Ik heb zojuist dr. Hedwig gebeld en het is geweldig... Ozzie is negatief!!!! Ik kan er met de kop niet bij, had vanochtend nog een rare veer gevonden... maar het is geen bek- en verenrot  :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D
Het is echt heel geweldig nieuws, ik ben enorm blij. Volgende week vrijdag hebben we wel een afspraak, want er is dus wel iets anders aan de hand... maar niets wat zo erg is als PBFD. Phoe wat een opluchting zeg  8)

IK RAAK MIJN KLEINE KIPPIE NIET KWIJT  ;D :-* :D 8)

Kirsten op haar werk

Wat een superbericht!,.
Ik ben verschrikkelijk blij voor je!,.
pff wat een opluchting moet dit voor je zijn,.

knuf voor al je lieverds :D

Groetjes
Kirsten

Lique

Hoi Wendy,

Ook ben ik onwijs blij voor je, dat het geen PBFD is.
Wat een opluchting voor jullie zeg :D
Wel vraag ik me af, wat het wel zou kunnen zijn.

Geniet maar van je kippie en je valkjes, want ik kan me voorstellen dat je al een beetje afscheid genomen had.
Verwelkom ze maar lekker, met veel lekkere dingen.

groetjes Lique

carco

Hoi Wendy

Wat een geweldig goed nieuws zeg!!
Wat het ook zijn kan;het kan ws nooit zo erg zijn als je gedacht had. Nu kan je weer echt van je vogels genieten!!
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Brede W

Hoi hoi iedereen,

heb mijn moeder, mijn zus en mijn vriend al ingelicht over het goede nieuws. Oh, wat ben ik in de wolken!
Ik was inderdaad al bezig met afscheid nemen... wel een raar gevoel dat dat nu dus niet meer hoeft. Maar dat gaat helemaal goedkomen  ;D
Mijn valkjes en gaai zitten te genieten van een appeltje en ik van een tosti (verschil moet er wezen he).
Ook ik vraag me af wat Ozzie wel heeft nu het geen verenrot blijkt te zijn. Ik ga aankomende week al mijn vragen opschrijven, en ik hoop dat we er gauw achterkomen wat mijn gaaitje heeft.
Ik kan nu weer verder met al de plannen die ik had: een klimboom voor mijn grijze, een vierde valkje erbij enz. enz.  ;D

Groetjes,
Wendy