29 maart 2024, 00:41:03

Valkparkieten Magazine?

Gestart door Chewy, 5 mei 2003, 12:44:46

« vorige - volgende »

Chewy

5 mei 2003, 12:44:46 Last Edit: 5 mei 2003, 12:45:41 by Chewy
Beste mensen.

Met de steeds groeiende vragen en fans voor valkparkieten (het ledenaantal blijft groeien) zat ik met een idee in mijn hoofd.

Hoe zouden jullie het vinden als ik en wellicht andere leden van dit forum een valkparkietenblad gaan opzetten? Ik ben altijd een grote liefhebber geweest van schrijven en het helpen van mensen. Ben ook altijd een grote fan geweest van het blad "Vogels".

Mocht er animo voor zijn dan wil ik daar graag tijd in steken. Natuurlijk heb ik wel hulp nodig. We moeten een manier vinden het blad te vullen, een manier vinden om het te drukken en een manier vinden om het te verspreiden. Wellicht is dit het begin van een nieuw blad?

Het lijkt mij ontzettend gaaf, en ik maak er graag deel van uit. Ik weet zeker dat het kan werken. Ooit is de Donald Duck ook in het klein begonnen ;-).

Dus, laat even je stem horen, en wellicht kan ik in de komende paar weken eens informeren of het lukt en wat telefoontjes plegen naar mensen.

Het is een idee! Misschien een erg optimistisch idee, maar naar mijn mening wel heel leuk en spannend.

Groeten, Chris.

P.S. Ik beëindig de poll over 10 dagen, dus 15 mei de laatste dag en 16 mei kan je de uitslag bekijken.

Chewy

Wowie... al 10 stemmen in één dag..

Keep up the good work.

En nog hele positieve stemmen ook, dat kan ik jullie wel vertellen!

Kolkkie

Dat is goed om te horen. Lijkt mij tof zo'n blad. Zal mij benieuwen.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Een heel leuk initiatief inderdaad, maar er komt nogal wat bij kijken denk. En vlgs mij is dit al eens eerder geopperd ergens.
Als het te realiseren is wil ik er ook wel een steentje aan bij dragen hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

moonwitch (diana)

een goed idee.
ben sinds kort lid van ps holland en wordt misschien ook lid van onze valken als het lukt om het op te starten
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Speedy

Nou ik ben benieuwd naar het eerste nummer.....mij heb je zeker ook als lid hoor....

Groetjes en veel succes!

Trudie

Chewy

Nog 2 dagen om te stemmen... nog niet gestemd? Stem dan snel!

Emmy

13 mei 2003, 14:05:22 #7 Last Edit: 13 mei 2003, 14:07:35 by Emmy
Hartstikke leuk initiatief!!! Ik kreeg vorige week het clubblad van de vogelvereniging voor het eerst, maar dat heb ik nauwelijks gelezen, omdat het vol spelfouten stond. Viel me dus erg tegen. Heb mijn hulp aangeboden, maar er nog niks van gehoord.
Ik ben direct na de aanschaf van Okkie, mijn eerste valkparkiet, op zoek gegaan naar een valkparkietenvereniging. Ging ervan uit eigenlijk dat deze wel zou bestaan, maar kwam bedrogen uit. Alleen een parkietenvereniging als onderdeel van een vogelvereniging helaas.
Graag zou ik willen helpen met het opzetten van een clubblad, misschien als onderdeel van valkparkiet.com. Want deze site vind ik echt geweldig!
 Ik ben voorzitter van Stichting "De Fret", en hou me onder andere bezig met het in elkaar zetten van onze nieuwsbrief. Het lijkt mij ontzettend leuk om dit voor valkparkieten op te gaan zetten. Er komt wel wat bij kijken, maar ik heb er ervaring mee. Mocht degene van wie dit initiatief uitgaat interesse hebben in mijn aangeboden hulp, neem dan contact met me op (071 5147481). Ik ben ervan verzekerd dat dit iets gaat worden. Graag stuur ik je dan ook één van onze nieuwsbrieven toe, om een indruk te krijgen hoe die eruit zien.
Hoop snel iets te horen, vind het initiatief echt geweldig!!!

groetjes Emmy


Chewy

Kijk,

Dít zijn handige contacten!
Hartstikke toppie van je Emmy, dat je je hulp aanbiedt!!! Ik zal het zeker in gedachte houden en over enkele dagen zullen we weten hoeveel mensen dit een leuk initiatief vonden...
Mocht het opgezet worden, dan ben je een van de eersten die ik bel!

Groetjes, Chris.

Kuifje

Ik vind het wel een goed idee.

Paul

Hoi Chris, Waar blijft die uitslag want het is al 1 minuut 16 Mei  :D
Ik was wel benieuwd wat de meeste ervan vonden en of er iets gaat komen namelijk.
Ik zou zeker wel mee willen helpen met wat dingen als het nodig is.

Groetjes,  Paul

Ellen

Ik heb 00.03 am 16 mei gestemd. Telt hij nog :-) :-)
Groetjes Ellen.

Chewy

Ik heb de poll gesloten...

Zoals jullie zien is het een hele positieve uitslag.

Ondertussen zijn Elly en ik stiekem al een beetje begonnen.

Ik heb een vraagje aan Peter en Angelique:
Vinden jullie het goed als ik mensen werf via jullie website voor het samenstellen van dit blad?


Als Peter en Angelique hiermee accoord gaan zal ik mijn ideeën opsturen en kan iedereen meewerken. Tot dan, nog heel even geduld.

Vriendelijke groet,

Chris.

Lique

Hoi Chris,

Ik begrijp dat Emmy, Ilse en jij nu gaan samenwerken, om een valkparkietenblad uit te brengen?

Hoe staat het ervoor?

GRoetjes Lique

Speedy

Hoi Angelique,

Chris zijn laatste bericht is hier van 16 mei, weet niet waar Chris gebleven is hoor.

Groetjes,
Trudie