23 juni 2025, 05:12:14

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Hoi Saar,
ik heb er gewoon geen ruimte voor om nog een kooi neer te zetten en als ze nog een half jaar zo moeten zitten(bijvoorbeeld) zou ik dat wel heel sneu vinden.

ik ga wel zien of ik ze kan verkopen,zolang zich niemand meldt blijven ze gewoon hier hoor,ze zitten niet op de schopstoel maar ik wil wel graag een beter onderkomen voor ze.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Ma grasparkiet heeft er weer zin in,ik heb al 2 eitjes gevonden op de bodem van de kooi,ze heeft ze kapot laten vallen omdat er geen blok meer hangt,ik wil nl niet dat ze weer gaan beginnen aan een nestje.
maar ja ik hoop wel dat ze straks stopt met de productie van die eitjes want anders kost dat haar veel te veel kracht en ze heeft net zo'n groot nest gehad.....

met de valkjes gaat alles heel goed.
het popje met die kapotte teen begint ook weer op te knappen,ze heeft nog wel pijn maar zit niet meer stil in een hoekje.
de teen lijkt wel dood,ik heb geen idee of dit nou van het bloed komt wat erop zit of dat ie afsterft,ze trekt hem steeds in als ik wil kijken.
ik hou het in de gaten.
Balou is weer aan het herstellen wat betreft zijn veren,hij was gekortwiekt en krijgt nu gelukkig weer zijn veren terug dus nog even en hij zal niet meer van zijn stok afvallen.

en je de rest is gewoon zoals altijd,sjaan en stitch wippen wat af en ook dazzle en luna genieten daarvan ;D
Teun en Vito zijn nog steeds homo.
Duca geniet weer van het leven,speelt erop los en zit lekker te brabbelen echte vrouwenpraat ;)

we hebben besloten dat we de groene grasjes niet wegdoen omdat het popje van dit stel niet kan vliegen en ik had gezegd dat die niet weg zou gaan wil ik me daar wel aan houden.
zij mogen dus bij de valkjes in de voliere en krijgen als we verhuist zijn een eigen ruimte in de nieuwe huisvesting die we gaan maken voor de vogels(we weten nog niet hoe we het aan gaan pakken vandaar dat ik zo vaag ben ;D )

nou foto's lukken dus niet meer door de 1of andere vage reden die we niet kunnen vinden dus ja ik kan het verhaal niet uitbeelden door leuke plaatjes,helaas.

groetjes eefje

Mara

Hoi Eefje

Als je wilt kun je de foto's naar me mailen dan wil ik ze wel voor je hosten hoor. Geen probleem.

Gelukkig dat het met het valkje met het teentje al wat beter gaat. Ik hoop niet dat het erger gaat worden of zo.

Groetjes

Mara

eefje nieuwenburg

Hoi Mara,
Saar had dit ook al aangeboden dus ik heb ze net naar haar al gemaild maar toch bedankt voor je aanbod ;)

groetjes eefje

Saar

Hoi
Ik zou de foto's uploaden van eefje.. maar t is een bmp bestand dus ik kan de foto's niet uploaden :-\ de site geeft dan deze melding : Verkeerd soort bestand: bmp schiet niet op dus.. en ik weet niet hoe ik het om kan zetten in jpg... ::) Als iemand t wel weet dan hoor ik t graag ;D
groetjes Saar :-*

eefje nieuwenburg

Nou eindelijk foto's(ookal weer een week oud haha)

de bonte ziet er niet zo mooi uit maar die word geplukt vermoeden we,aangezien de ouders ook aan het wipwappen zijn als vanouds denk ik dat ze het zat waren,het jong knapt nu echt helemaal op en word net zo mooi als zijn broers en zusjes.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ik heb het  popje nog eens goed bekeken en het teentje is er voor de helft afgevallen :-\
de rest ziet er goed uit maar wel jammer dat het gebeurt is.

verder geen nieuws te melden.,

groetjes eefje

Saar

agossie
Als ze er verder geen last van heeft :)
groetjes Saar :-*

Mara

HEt zijn wel leuke foto's Eefje. Zijn die grasjes van jou ook zo slooplustig als die ene van mij?

Pipo heeft zijn speeltuintje al behoorlijk onder handen genomen. En meneer heeft koude voetjes vandaag....

Monky

Hi Eefje,

Wat een schatjes zijn het geworden!!!!
Leuke foto's  :D Het was het wachten meer dan waard.

Wat een heerlijke koppies...Ik zou echt bijna, maar ik kan het echt niet... Erwin zou zelfmoord plegen als ik nu weer een parkietje wil  :'( ;D

Je kan er trots op zijn, want ze zijn super mooi geworden.

Groetjes,
Monky

eefje nieuwenburg

Hoi Mara,
slopen valt wel mee geloof ik maar ze hebben ook niet echt iets om te slopen,ja speelgoed maar dat laten ze weer heel.
en los vliegen mogen ze niet dus daar kunnen ze niks slopen.

Hoi Monky,
ja mooi zijn ze he?
ik ben er ook wel trots op maar ik kan ze helaas niet houden.....

groetjes eefje

Ineke

Niet teveel grasparkieten foto's plaatsen, lijkt mij leuk om daar ook n koppeltje van te hebben :P

Mara

Citaat van: Ineke op  6 oktober 2006, 15:21:04
Niet teveel grasparkieten foto's plaatsen, lijkt mij leuk om daar ook n koppeltje van te hebben :P

Dan zou ik mijn verhalenboekje hier en bij andere dieren maar mijden...daar staan heel veel grasjes in.... ;)

eefje nieuwenburg

idd ik heb nog een leuk koppel te koop(hebben erg veel zin in een nestje)
de jongen zijn van dat koppel.
Je moet niks hoor maar dan weet je het alvast ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Ik heb gewoon helemaal niks te melden, er gebeurt gewoon helemaal niks hier.

morgen gaan er waarschijnlijk 2 jonge grasjes verhuizen,1 gaat naar een collega van me en de ander naar iemand die via marktplaats reageerde(denk ik)maar die komt kijken dus het is nog niet zeker van deze meneer.
en morgen gaat er misschien ook nog 1 naar mijn schoonzusje,zij heeft een gehandicapt valkje en we hadden haar een vogeltje belooft maar omdat de valkenbaby´s dood gingen ben ik gaan zoeken op internet over valkjes en grasjes samen en toen voorgesteld om haar een grasje te geven als gezeldschap voor het valkje,niet helemaal ideaal maar beter dan helemaal geen gezeldschap denk ik.....

nou dat was het weer.

groetjes eefje