28 april 2024, 10:32:33

Chips

Gestart door Theo, 13 juni 2005, 12:57:42

« vorige - volgende »

Theo

13 juni 2005, 12:57:42 Last Edit: 16 juni 2005, 15:46:36 by Theo
Hoi,
mijn Pino (17 jaar) is een vreemde  eet(st)er. ze is stapel op paprika chips.. :D
Als ik in de keuken ben ( de deur is dicht)  en ik neem wat chips, bij het geluid van de krakende zak chips gaat ze tekeer fluiten, heen en weer lopen. En als ik dan eindelijk de kamer in kom, dan klimt ze tegen de koooi omhoog en gaat er boven op zitten of ze gaat al heen en weer lopen bij de voer bak.
Het is niet goed  om een vogel chips te geven maar ze krijgt ook maar heel weinig meestal knabbelt ze er aan en meer krijgt ze niet.
Daarbij is oude kaas ook een favoriet.

alles met mate zeg ik maar... ;D

gr. Theo



Theo

Kirsten

Hoi Theo,.

haha ik heb hier ook zo'n chips fan!,. Het is een pop van twaalf en als ze inderdaad de zak hoort kraken wordt ze actief,. heel herkenbaar je verhaal,. leuk!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Cobie

Hoi Theo.

Ik heb een valk die bezeten is van witte chocola en tomatensoep. Ik laat Beetle dan ook gerust iets meesnoepen.
Maar inderdaad met mate.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Bianca

Ik heb er hier één met een andere fettish.......kaas.
hij krijgt het echt maar af en toe een heeeeeel klein stukje.
En een gezondere lekkernij waar ie een moord voor zou doen, multi vruchtendrank van bas van der heijden zonder toevoegingen........

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Annouschka

Hoi,

en hier zijn ze bezeten van kroepoek, ze zouden er een moord voor begaan om een stukje te krijgen, ook andere koekjes zijn steeds van harte welkom ;D
Maar idd, met mate. ;)

groetjes

Gompie

Gompie heeft zijn naam niet voor niets...het is een kliko met vleugels, moet hem echt tegenhouden want hij eet werkelijk alles, behalve groente en fruit ::)
Grote favoriet popcorn, maar ook voor hem geldt alles met mate!!
Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)

Theo

Hoi,
afgezien van de chips en de kaas (wat ze altijd wel wil eten). heeft Pino afgemeten eten en daar moet ze het een dag of twee mee doen.
Maar er zit altijd iets in wat ze niet lust. Vroeger gooide ze dat in de kooi op de bodem, maar tegenwoordig niet hoor  >:( ze weet namelijk dat als ze het in de kooi op de bodem gooit ze geen nieuw eten krijgt) dus de laatste jaren gooit ze het eten met haar snavel gewoon de etensbak uit en dan mikt ze zo dat het buiten de koooi valt, op de grond  >:(
wat dan weer een enorme rommel geeft maar goed je hebt een vogel of je hebt haar  niet.........

Gr. Theo
Theo

Kolkkie

Hoi,

Bij mij zijn zo ook helemaal gek op alles wat los en vast zit.

Chips, friet, brood, rijst, macaroni........ ze hoeven het maar te zien of ze moeten al bijna acuut aan de valium, zo gaan ze tekeer ::).

Coco en Pukkie zijn zelfs zo brutaal, dis gaan gewoon in de chipszak zitten om te eten.

Coco vind wijn ook erg lekker. Als hij het ziet dan hangt hij meteen aand e rand van het glas.
Heel af en toe mag hij een keer een slokje, maar niet meer.

Gezonde dingen lijken ze niet te willen, al gaan sla en appel nog wel redelijk naar binnen.
Muur vinden ze ook het einde, dat wordt ook met veel plezier gegeten.

Ik geef het ze alleen met mate, want echt gezond lijken sommige dingen niet.

Alleen met chocolade kijk ik erg uit. Dat mogen ze van mij absoluut niet hebben, want ik ben als de dood dat ze net als honden het loodje kunnen leggen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Joke

hihihihih leuk die verhalen.
Mijn timmie is helemaal geobserdeerd door eten lijkt het wel. Ze hoeft maar te zien dat wij gaan eten en ze wordt helemaal hyper en probeerd op alle mogelijke manieren bij het eten te komen. Ze krijgen maar heeel af en toe een chipje of een stukje kaas.
Bij ons gaat ze ook midden op onze boterham staan (ook al heb ik een sneetje brood voor haar apart gelegd) omdat ze wil eten wat wij eten en haar eigen sneetje niet goed genoeg is.
Grumphy is niet zo geobsedeerd door eten alleen hij vind sla wel heeel erg lekker en dat staat ik dagelijks op hun menuutje en is gelukkig wel erg gezond.

Groetjes,
Joke

Petra en Cheeky

Hier waart ook een grote, vliegende kliko rond! Cheeky lust momenteel echt alles wat wij ook eten! We stoppen hem de laatste tijd echt met het eten terug in de kooi, want mijnheer is niet te houden! Liefst banjert hij gewoon over je bord om de lekkere dingetjes eruit te stelen! En ook Cheeky vindt de meest ongezonde dingen het lekkerst: kaas, paksoi (koolsoort), patatjes, runderrookvlees licht gezouten, prei, paprika, sla, pinda's, ei, boterham met kaas en aardbeienjam... kortom: bijna alles eet hij! Als hij ziet dat ik het eet, dan wil hij het ook hebben! Wel lief hoor.... maar wat jullie ook al zeggen: alles met mate!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

ann_dam

onan heeft daar dus helemaal geen last van :( het lijkt me zo grappig!!

Ik zat laatst een ijsje te eten met hem op mijn schouder, maar ja, niet denken dat hij ook maar iets in die richting bedenkt hoor!!! Ik heb hem toen een hapje laten proeven, volgens mij was het te kou ;) hij vond het niet lekker in elk geval :D
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man