7 mei 2024, 02:12:33

Schreeuwen

Gestart door Muisje1983, 9 juni 2005, 11:50:10

« vorige - volgende »

angelina

Hoi,

Net als de anderen al als tip gaven denk ook ik dat het schreeuwen zal ophouden als je er een valkje bijzet.
Mijn valkje weet het echt een hele ochtend vol te houden en pas tegen het middaguur stopt hij ermee. Vandaar dat ook ik heb besloten er eentje bij te nemen.

Het zou leuk zijn als jij dat ook nog zou proberen voor je valkje. Maar nu vraag ik me af of je hem houd of toch weg doet want ik kwam je advertentie tegen bij te koop/gevraagd. ???
Het is je goed recht voor hem een goed nieuw thuis te zoeken mocht je het echt niet zien zitten.
Maar mss had je er wel ff in de advertentie bij moeten zetten dat hij schreeuwd zodat de mensen die erop af komen ook weten waar ze aan toe zijn. Het is maar een tip. Maar ik denk dat je beter eerlijk kunt zijn ivm mensen die dan ineens toch liever voor een ander vlakje kijken. :-[

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Muisje1983

Hallo.

Zoals ik al had geschreven wil ik hem houden en er volgende week een valkje bijzetten.Die advertentie moet ik nog verwijderen.

Sarah

Hoi,
ik vind het een goed idee er een valkje bij te nemen. Ik heb zelf een wildkleur, die heb ik ook van een kweker gekocht en nog met de hand opgevoed. Geloof me, ze zien je echt als moeder, de mijne is ontzettend tam (nou ja, soms denkt die wel dat de hand zijn grotste vijand is, maar een seconde later is het weer zijn grotste vrien). Je kunt ze dan op het hoofd aaien, de mijne geniet er ontzettend van, vooral als die in de rui zit 8dan kan ik hem lekker helpen).
Ik had vroeger geen verstand van vogels en heb deze uit een impulse gekocht, maar hij blijkt zo een leuk huisdier te zijn, dat ik echt denk, dat het tweede valkje bij jou niet alleen het andere valkje zal helpen maar dat jij daar ontzettend van gaat genieten! Ik hoop het voor jou!
Groetjes uit Duitsland,
Sarah

angelina

hoi,

Ik zag je advertentie pas nadat ik je stuk had gelezen met de reacties daarop.
ik dacht ook eigenlijk wel dat de advertentie nog verwijderd moest worden maar ik vroeg het me gewoon af. Vandaar mijn vraag.
Je zult zien straks  heb je 2 maatjes waar je super veel plezier van heb. Zodra ik de juiste kooi gevonden heb krijgt mijn zazou er een vriendinnetje bij.
Ook hij kan ernstig goed overweg met zijn stembandjes.
Ik wil niet alleen een 2e valkje daarvoor hoor. Ik weet gewoon zeker dat ook hij dan een stuk gelukkiger zal zijn.
Toppie dat je het toch gaat proberen.

Groetjes,Angelique  ;)

Love birdies

Gompie

Hoi Muisje, ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat :)
Heb je er een valkje bijgehaald? En zoja hoe gaat het?? Klikt het beetje tussen ze en is schreeuwen afgelopen??
Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)