20 april 2024, 00:47:16

linda's valkenbende

Gestart door XxLindaxX, 20 juni 2005, 17:37:26

« vorige - volgende »

XxLindaxX

Hoi Petra,

Kijk anders maar op http://groups.msn.com/elmohetvalkje.
Op fotopagina 2 staat als laatste foto de kooi die in bedoel met elmo erin.

groetjes Linda

Petra en Cheeky

Heb gekeken Linda! Ik zag geen 2 fotopagina's, maar wel rechts twee foto's van de kooi met Elmo erin! Ik neem aan dat je die bedoelt? Leuke foto's hoor, kleurrijke kooi zo, daar houden valkjes van! En Elmo zit er ook lekker relaxt bij!

Groetjes,
Petra

(N.B. volgens mij hebben ze hier jouw verhalenboek nog niet zo ontdekt, zal ik een link in ons dagboek opnemen, misschien dat je dan wat meer bezoekers krijgt?)

~Natas~

Hai hai,

Ik moet zeggen dat ik die kooi echt heel mooi vind.
Vooral die kleur blauw (das mijn kleur) daarom zeg ik het ook.
Ik heb de foto's bekeken van Elmo erin en tis echt een beauty van een vogel hoor.

Groetjes,

NAtas

XxLindaxX

Hoi Petra,

Als je op die site komt moet je op afbeeldingen klikken en dan krijg je alle foto's te zien. Dat is wel leuk ja als je een link op je dagboek plaatst. Er is nu nog niet zoveel te beleven in mijn verhaal hoor. Coco moet als het goed is volgende week pas geboren worden. Ik heb al door gekregen dat als het nestje niets wordt, dat de hobbykweker nog een kennis met jonge valkjes heeft. Dan kan ik mijn poepie toch blij maken.
Ze heeft vanaaf lekker met rummicub meegedaan en binnen 3min 10 steentjes op de grond gegooid. Vond ze denk ik een leuk geluid ;D. Ik geniet lekker als ze zo gek doet. Morgen moet ze helaas in haar kooi blijven, want dan hebben we een verjaardag.


Hoi Natas,

Bedankt voor je compliment. Ik vind het leuk om zo een soort fotoalbum bij te houden zodat iedereen de fotos kan bekijken.
Ik hoop eind volgende week of als ik die week na 16 juli terug ben van vakantie de eerste babyfotos heb. Maar ja ik moet me niet te blij maken, want ze moeten eerst wel gezond geboren worden en een weekje in leven zijn.

groetjes Linda

Petra en Cheeky

De link staat in ons dagboek hoor, Linda...
Nu hopen dat je wat visite krijgt hier.... zet de koffie maar vast klaar!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Ankie

He Linda

Lekker koffie ;D ,ben ik wel aan toe.
Ik kom niet zo vaak bij verhalen ,meestal blijf ik meer in de dagboeken steken en er zijn een aantal verhalen waar ik kom. Maar jij hoort er nu ook bij hoor. Mooie valk ,Elmo, ;D ;D.
Wij zitten te wachten op bericht van Lique ,waar we ons 2de valkje op kunnen halen binnenkort. Ons eerste is Zazou en Zazou is een broertje van Cheeky ,ken je wel ,van Petra en Cor. Je hebt een prachtige kooi en ik zal regelmatig even komen buurten.

:-*Zazou & Ankie

zazoe

Hee Linda,

Ik ben niet zo van de koffie, heb je ook thee toevallig? ;)

Wat leuk dat je Coco vanaf de geboorte gaat volgen!
Ik vond het altijd super spannend als er bij mijn valkjes weer nieuwe foto's waren.

Hebben er nog meer mensen een valkje uit dit nestje gereserveerd?
Of mag jij straks als eerste kiezen?

Ik blijf je hier ook volgen hoor, ben erg benieuwd hoe Coco er uit komt te zien! :)

Liefs, Sanne.

Ps. En Elmo is een lekker ding natuurlijk, dat was ik even vergeten te zeggen! ;)

XxLindaxX

Hoi Sanne en Ankie,

Jullie hebben ook mooie valkjes zeg !! :)
Ik heb koffie en thee, wat jullie maar lusten. Gezellig dat jullie hier komen buurten.
Ik weet niet of er meer mensen gereserveerd hebben, maar in ieder geval heeft de hobbykweker nog een kennis achter de hand waarvan ik eventueel ook een valkje kan kopen als het nestje niets wordt.
Ik ben ook erg benieuwd. Gelukkig heb ik deze week stage als wijkverpleegkundige en ga ik volgende week weer even naar school en op vakantie, dus genoeg afleiding....
Ik weet nog goed toen ik op elmo moest wachten dat ik heel ongeduldig was, maar dat kwam omdat ik helemaal niet wist wanneer ze konden bellen of wanneer de eitjes gelegd waren.
Ik geloof dat iedereen gek van me werd ;D
Nu ben ik rustig, want ik heb al een valkje maar dat wil niet zeggen dat ik heel blij zal zijn als ie geboren is en het goed gaat.

groetjes Linda

Agnes

Hoi Linda!

Doe mij maar een koffie met melk en zoetjes als je hebt ;)
Spannend he? Wachten op een tweede valkje!
Over ongeveer drie weken krijgen we er ook 1 bij ;D ;D

SPANNEND!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Hoi!

Petra vroeg even hier te kijken in jouw dagboek. echt tijd om door te lezen heb ik nu niet, maar ik beloof je dat ik morgen alles even rustig zal lezen en dan even weer wat posten. ;)

Groetjes,

Vakerie



♪ Marlies

Hoi,

KOFFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koekje erbij ?? ;D
Ik kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten tot het zover is. :D Wat is er nou mooier dan een jong knuffelig valkje?
Zelf heb ik 14 valkjes in twee volieres, maar als de eitjes op uitkomen staan ben ik nog erger als een klein kind. Dan ga ik toch zeker twee keer  op een dag kijken of er al een geboren is. Het blijft leuk en spannend.
Wat voor valkje heb je het liefst, als je toch mag kiezen?

gonnie

Hoi

we zijn buren ik woon naast je ,de volgende woonplaats die er sinds vorig jaar is bijgeschoven ;D
En heb ook nog wilgen bomen 3 maar liefs en volgens mij zoek jij die , of is dat iemand anders.
En ik heb sins 5 weken mijn tweede valk de eerste heb ik vanaf vorig jaar aug.
je hebt in iedere geval een hèèl mooi valkje Elmo,en leuk dat je een tweede neemt , ik geniet ook zo van de mijne,
nou ik hoor wel van je {wilgen boom} mocht jij degene zijn die ze nodig heeft.

Groetjes Gonnie




Valerie

Hoi Linda!

Heb nu heel je dagboek doorgelezen. Mooi valkje zeg, die elmo! :)
Had ze legnood, omdat ze de prikpil kreeg?
Spannend eh, dat wachten? En... die kooi is mooi en ruim genoeg voor twee, ook met schommel. Hele mooie schommel, trouwens!!

Groetjes,

Valerie



XxLindaxX

Hoi Marlies, Gonnie en Valerie,

Ja ik was degene van de wilgentakken. Inmiddels heb ik deze in nuenen kunnen snoeien bij een aardige vrouw. Zij heeft me uitgelegd hoe ik deze kan herkennen en had ook een volliere met valkjes.
Het liefst wil ik een geparelde wildkleur, wildkleur, bont of gewoon lutino. Maakr niet zo veel uit als het maar gezond is.
De vrouw van de wilgentakken heeft ook nog een adres voor jong valkjes als het nestje en de kennis van de hobbykweker  niets word.
Mijn valkje bleef maar eitjes leggen, en op den duur kunnen ze daar uitgeput van raken. Toen heb ik de dierenarts gebeld en die heeft de prikpil gegeven. Ze is nu wel gestopt gelukkig (ik hoop voorlopig dat ze niets meer legt).
Elmo is helemaal verzot op wilgentakjes sinds vanavond. Ik dacht dat ze het eng vond, maar in tegenstelling vloog ze er zowat op af. Ze zit nu heerlijk te knagen op de takjes.
Dit was het weer voor even.... :)

groetjes Linda

Petra en Cheeky

Ha Linda!

Volgens mij is je koffie gisteren aardig op gegaan!  ;) ;D

Lekker vinden ze het he, knagen en spelen met wilgentakjes! Cheeky en Chara vinden ze ook heel leuk en slepen ze de hele kooi door totdat ze ze naar buiten duwen en ze op de grond naast de kooi liggen! Ook knabbelen ze er regelmatig aan! Is dus zeker aan te raden.

Groetjes,
Petra