14 mei 2025, 07:34:59

hoe zit dit nou?

Gestart door Bianca, 20 juni 2005, 11:57:26

« vorige - volgende »

Suzanne

Jij hebt gewoon rare valkjes  ;D :D :P (grapje  ;))!

Dit zijn dan zeker de uitzonderingen die de regel bevestigen  ::).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Hoi Bonnie,

Ja, die zie je bij mannen en poppen voor de eerste rui, als het goed is  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Hoi Bonnie,

Misschien is Leche wel een bonte geparelde lutino  ;).

Of mijn theorie klopt niet, haha.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hoi,

Het zou in theorie natuurlijk kunnen. Maar ik denk dat mijn idee er over uiteindelijk toch niet klopt. Hoewel het voor mijn lutino wel opgaat  ;). Die zou nl. volgens de berekeningen bont kunnen zijn.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hoi Bonnie,

Nee, dat weet ik niet  ;).

Groetjes

Suzanne