22 juli 2025, 07:48:08

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Ankie
Nou hier kroelt frans ook Indy en indy kroelt nauwelijks terug, een haal en dan vind ze dat zij weer aan de beurt is , de egoiste.

Hadden de koolmeesjes dus maar een ei gelegd , jee wat jammer, misschien komen ze nog eens terug, en beginnen een tweede nest.
Werk ze vandaag.
Groetjes Gonnie

Caroline

Hoi Dianne,

Heel veel sterkte met het overlijden van je muisje.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Alles gaat gewoon z'n gangetje weer hier .
Het muisje is begraven in de voortuin en voorlopig geen muisje erbij in ieder geval !!

Met Zazou en Nala gaat het prima ! Er veranderd eigenlijk weinig en ze vliegen als raketten door de kamer en de keuken als ze los zijn ! Over 2 maandjes mogen ze gaan logeren bij Ivana ....Zazou zonder Kel....dat kan nog wat worden !!

Een vliegfoto van Zazou is op het moment heel erg moeilijk te maken omdat hij echt als een raket door de kamer vliegt ,maar van Naaltje lukt het nog wel gelukkig !!!!

Groet van Ankie

Caroline

Wow je bent het nog niet verleerd, prachtig!!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

:o Mooi hoor!

Zielig van het muisje, hoe oud was hij/zij? En ook zonde van het koolmeesje, was het in de steek gelaten? :-\

Ankie

Hoi ,hoi,

Ik oefen nog dagelijks hoor Caroline ....maar momenteel vliegt Zazou gewoon veeeel te snel ...dus die is wat lastiger ! ;D

Het muisje(Katja) was ongeveer een half jaar,...dus erg jong nog ! Geen idee waaraan ze is overleden ....er was niks vreemds aan haar te merken . Heel raar dus !!!
Ik denk Rianne dat het koolmeesje inderdaad door de ouders in de steek is gelaten en wat ik eigenlijk vermoed is dat een van de ouders gegrepen is door een kat !! Het stikt hier echt van de katten en die kans is dus vrij groot !!
De pimpelmeesjes bij de buren in het nestkastje zijn inmiddels uitgevlogen . We hebben nu alleen nog een nest spreeuwen in de dakgoot ....je hoort de jongen schreeuwen als pa en\of ma met eten aan komen vliegen !!  ;D.
Ik denk dat die binnenkort ook wel uit zullen vliegen !!!

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie!
Ik hoop dat Zazou en Nala van Nicky&Makker afkijken hoe het moet!
Jammer van Katja, wat een lief naampje eigenlijk... jammer dat ik een mannetje krijg... hihi. Maar ehm, sterkte met jullie verlies!

Wij hebben ook spreeuwen op het dak, ik had al zo'n vermoeden maar toen ik twee dode jonkies voor de deur zag, wist ik het zeker. Ik vond het zo zielig! Bij eentje zag je dat veertjes begonnen te komen, die andere was nog piepklein! Ze zullen wel dood zijn gegaan in de nest denk ik... Ik heb ze begraven bij de zonnebloemen.

Stomme katten he, die van de buren durft steeds vaker naar onze tuin te komen! Gerard is nu echt hard aan het nadenken over schrikdraad! ;D

Maarree ik zie je gauw!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi Ivana

Ik hoop ook echt dat het gaat werken hoor als Zazou en Nala
Nicky en Makker bezig zien  ;D. Kel is dan in ieder geval uit de buurt ,dus dat zal wel schelen !! ;D
Het is nooit leuk om dode vogeltjes te vinden . Lief dat je ze hebt begraven bij je zonnebloemen ....doe ik ook altijd hoor ! In mijn voortuin liggen de overleden huisdieren en in mijn achtertuin de wilde dieren !! Ik leg er ook alijd iets van een steen bij en een plantje !! Ik heb dus een soort begraafplaats om mijn huis  :P. (leuk voor de eventuele volgende bewoners ) :-X

Hier gaat alles z'n gangetje .
Carine is nu met haar laatste examen bezig en dan is ze KLAAR !!! Zondag vliegt ze naar Kreta en 14 juni horen we of ze geslaagd is !!! Spannend hoor!!!

Ik ga nu weer verder met het opknappen van een van onze kamers en als die klaar is kan Dianne eindelijk haar drumstel uit gaan zoeken !!! Buren ook weer blij ! :P

Groet van Ankie

aad

Ankie

Dank je wel Aad ,maar 1 is genoeg hoor !!! ;D

Ankie

He hallo ,

Hier even wat foto's van een jong Pimpelmeesje wat
te vroeg uit zijn nest geklommem was en die we gisteren voor de deur hier vonden . Echt een schatje !!

De dierenambulance gebeld en die hebben het vogeltje opgehaald ! Ze brengen hem naar Naarden ,want daar is een vogelopvangcentrum !! Het gaat vast helemaal goedkomen met het Pimpeltje ,want het was een zeer levendig diertje !!

Met Zazou en Nala gaat het gewoon z'n gangetje .
Carine is aan het vakantievieren op Kreta en ik zit thuis met spit !!! Maar verder mogen we niet klagen !

Groetjes van Ankie

Rianne

Ah gossie!! Wat schattig! :-*

Caroline

Hoi Ankie,

Beterschap!!

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ach wat een dotje! Jullie hebben weer een goede daad verricht :D

Ankie

Hoi allemaal,

Hier gaat alles prima !
Carine is geslaagd voor haar VWO diploma !!!
Feest dus !!!

Groet van Ankie