22 juli 2025, 15:47:48

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi ,hoi,

Dank allemaal voor de felicitaties !

Sorry Ivy dat ik je zo lang heb laten wachten ,maar het was echt te warm op op zolder achter de pc. te gaan zitten !
Ik zal vanmiddag even foto's plaatsen van Nala haar cadeautje.

He Lin ...wat leuk dat je ook weer even komt buurten hier !
Met de gezinsleden en de valkjes en de rest van de beestenbende gaat het wel goed ! Met Kel gaat het goed zolang het niet al te warm is ! Poes (muis van Carine )leeft ook nog steeds ...een echte volhouder dus !
Deze week beginnen de examens en als Carine dat achter de rug heeft gaat ze lekker een weekje met haar vriend naar Kreta !!! Iets leuks om naar uit te kijken dus ! 8)

Ik  kom vanmiddag nog even terug om de foto's te laten zien van mijn kanjers !!!!

Groet van Ankie

Rianne

Kreta... lekker hoor! Waar in Kreta gaan ze naartoe? Wij zaten toen in Gersonisus (of zo ;) ) Ben benieuwd naar Nala's verjaardagskado :)

Ankie

Hoi ,hoi

Daar ben ik dan weer even met wat foto's zoals ik beloofd heb !!!

Eerst even een plaatje van een vader of moeder pimpelmees !! Ze vliegen de hele dag af en aan om de jonge van eten te voorzien !!! Zooooo schattig !! ;D

Nala had het gisteren even goed te pakken en klom zo op Kel haar hoofd ! ;D

Oke ...daar is er weer eens een !

.....en nog een ! :P ;D :D

Dit heeft Nala van ons gekregen ! Kunnen we af en toe een beetje afwisselien ! Ze hebbene er nog niet opgezeten ,maar ik hoop wel dat ze er meer mee zullen doen dan met de driehoek !

Veel verder dan zo is Zazou nooit gekomen en Nala ook niet !

Dit waren ze weer even !
Groet van Ankie

O ja Rianne........daar gaat Carine ook naartoe ! 8) ;D :D

Rianne

Grappig zittouw, er zitten ook speeltjes aan zo te zien. :)
Haha die Kel, ze heeft echt zo'n blik van 'moet dat nou weer'. ;D

Gersonisos (zo heet het geloof ik) is echt erg mooi, wij zaten vlak aan het strand, 2 minuten lopen. We hebben ook de boottocht naar Spinalonga gedaan, het Lepra eiland. Erg mooi, zeker aan te raden. :) Ook de Jeep Safari is erg leuk, als je door de bergen durft te rijden. ;)

gonnie

Hoi Ankie
Jaa weer eens een foto van Kelly gaaf, die blijf ik het mooist vinden , prachtig, en Nala heeft een mooi speeltje gekregen , ik hoop ook al jaren een nest met pimpelmeesjes te krijgen maar ik denk dat we de kastjes steeds op de verkeerde plek hangen .
Wij hebben in Portugal ook eens een safarie gedaan en dat is kei gaaf.
groetjes Gonnie

Ankie

Hoi , hoi !

Dank voor de tip Rianne ....!
Het touw is erg leuk ...alleen denken Zazou en Nala er toch weer anders over ! Alles wat ik voor ze koop vinden ze eng ! Mafkezen !
Ik denk dat ik als we kleintjes willen toch het recept van foepjanknollensoep aan Riny moeten vragen . Er gebeurd weinig tussen die 2 ,alleen Zazou die Nala wel kroelt ,maar daar blijft het bij !!!!

He Gonnie...speciaal voor jou een foto van Zazou ,Nala en Kelly !!! Het nestkastje met Pimpelmeesjes hangt bij mij buren en bij mij zitten er koolmeesjes in het nestkastje ....maar die eitjes (als ze die hebben ) zijn nog niet uit !

Nog even wat foto's en dan weer aan de slag !!!
;)

;D

Voor Gonnie ;D :D ;D

Fijn weekend !!! Ankie

Caroline

Hoi Ankie,

Leuke foto van Kelly, Zazou en Nala.  :D

Fijn weekend, en hopelijk iets meer zon en iets minder regen dan vandaag.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Ja ,dat hoop ik ook Caroline ,want we hebben morgen een BBQ bij vrienden !!!!!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Die is weer leuk ,bedankt, jeetje dat zal je toch echt niet vaak zien dat valken zo dicht bij een hond blijven zitten .
het zijn gaven foto`s trouwens , je kan zien dat er snelheid in zit.
Ik denk als Kelly minder te zien is voor Zazou dat de vonk wel over zal slaan naar nala.
Hier gaat frans nog steeds vreemd, maar daar kunnen wij dan weer niet tegen.
Wij hebben vanavond een avondje in Sportcentrum de Brug , met dineren  en bowlling ,mmmmm
Fijn weekend
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Graag gedaan hoor  ;D !

Ik vindt het trouwens wel maf dat Frans zo vreemd gaat iedere keer ,want ik heb altijd gedacht dat valkjes trouw aan hun partner waren !! Mooi niet dus ! ;D

Veel plezier vanavond en wel winnen met bowlen he !

Groet van Ankie

gonnie

Hoi ankie
Harstikke verloren , maar wat geeft het, na de derde bal wilde mijn arm al niet meer , maar zo eigenwijs als ik ben toch doorgaan , och dat gaat ook wel weer over.
Ik heb samen met antoon , en de rest een geweldige avond gehad.
Hier gaat het in de kooi beter dan vorige week , sinds Chuky er bij zit , gaat het met het geschreeuw een stuk minder. ook weer heerlijk, want dat was niet meer om aan te horen, heeft Roesja toch iets gemist denk ik.
Hoe gaat het met Kelly ?
En carine?
En alles  ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Jammer dat je hebt verloren Gonnie ...maar als je maar lol hebt gehad toch ?!
Lekker dat je valkjes wat rustiger zijn ! Hier gaat alles z'n gangetje ! Spannende tijd hoor !! Carine zit midden in haar examens en da's hard werken !!!
Met Kelly gaat het eigenlijk gewoon z'n gangetje ! Als het niet te warm wordt heeft ze nergens last van en te warm is het zeker niet nu...voor Kel wel prettig ...maar voor ons wat minder ! ::)

Met Zazou en Nala gaat het prima ! Er gebeurd eigenlijk niet zoveel met die 2 !!! IK hoop nog steeds ,maar als er een klik is tussen die 2 dat zal dat pas duidelijk worden als Kel een tijdje uit de buurt is en da's eind juli als wij met vakantie gaan en de valkjes bij Ivana mogen logeren !!Ze hebben daar in ieder geval een goed voorbeeld ....dus Wie weet !!!! Maar ik geef de moet niet op hoor !!!

Inmiddels is het nestje koolmeesjes ook uitgekomen in de tuin !! Ik kan ze niet zien ,jammer genoeg ,maar wel horen !!!!
Vanmorgen las ik in de krant dat er voor het eerst Zeearende
hun eieren hebben uitgebroed bij de Oostvaardersplassen !!!
Echt geweldig en ik ga ze vast een keer zien !!!!!

Nog even een paar foto's en dan weer aan de slag !!!! ;D

;) :D

Groetjes van mij !!!

Ankie

Hoi ,hoi

Even wat droevig nieuws !!!
Gisteren is een van de muisjes van Dianne plotseling overleden ! Dianne ging kon haar nergens vinden en ging de kooi verschonen . Daar vond ze haar dood . Zooooo zielig !!!
Geen idee hoe het gekomen is ,ze maakte een prima indruk .
Wel raar hoor ,zo ineens !! Ze heeft nu nog 1 muisje en die is superdruk ...ze zal haar vriendin wel missen   :'(.
Maar het lijkt mij niet verstandig om er een ander muisje bij te nemen nu ,want het gaat niet altijd goed !!

Met Zazou en Nala gaat het prima en Zazou is weer lekker aan het kroelen de laatste tijd !!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
hè bah wat naar voor Dianne , inderdaad vreemd , en bedoel je met kroelen dat jullie Zazou weer mogen kroelen of kroelen Zazou en Nala elkaar , jaa en dat zou pas leuk zijn , want dan hangt er toch liefde in de lucht.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Wij mogen Zazou weer kroelen en Zazou kroelt Nala....maar dat komt maar van 1 kant ! Nala kroelt Zazou dus niet ....dan doen wij dat maar voor haar !
Dianne was inderdaad erg verdrietig en Carine trouwens ook .

Gisteren zijn we er ook nog achtergekomen dat het kleintje (was er maar 1 ) in het nestkastje van het koolmeesje jammer genoeg niet meer leeft  :'(. Het was zo rustig en stil dat we maar even zijn gaan kijken en daar lag 1 dood kleintje in .

Groet van Ankie