15 september 2025, 15:48:57

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi ,hoi

He Tara...wat leuk dat je even op bezoek was hier !!! ;D
Als de valkjes los zijn moet je af en toe even wegduiken ,zeker als de grasjes dan ook losvliegen !

Ja Buuv....soms heb ik even een dippie ,maar gelukkig duren ze nooit lang !! Ben inderdaad toe aan een beetje voorjaar en vanmiddag zag ik ineens wat bloembollenspietjes boven komen en daar knap je gelijk weer van op !!!
Ik moet ook niet zeuren ,dat weet ik ook wel ! Maar heel soms moet dat even kunnen toch ? Maar ik zal het niet meer doen Buuv !!!!  :)
We gaan snel weer wat plannen he?
Nala is inderdaad het best te fotograveren als ze voor het raam zit ! Als die ketting daat niet had gehangen was ze naar beneden gestort ! ;D ;D

Ik ben ze trouwens aan het afleren om op de lamp boven te tafel te gaan zitten ,want morgen komt mijn nieuwe tafelblad en vorige week is er weer een lampje op het blad gevallen door Nala ...nu geen barst in het blad erbij ,maar het lampje aan gruzelementen ! :(.

Groet van Ankie

Riny

Hoy Ankie
De naam van een dagboekje is gemakkelijk te veranderen.
Je gaat gewoon naar het eerst geschreven berichtje van het dagboek, en dan is het te veranderen.
En ga niet zoals de anderen zeggen aan je zelf twijfelen.
Ik weet ook niet altijd wat te schrijven maar lees het wel.
Groetjes Riny :D

Ankie

Hoi Riny

Het gaat er niet om dat ik mijn naam wil veranderen ,want zo heet ik gewoon ! De gebruikersnaam (wat achter het onderwerp staat) zou eigelijk mijn naam moeten zijn omdat ik inmiddels het dagboek zo'n beetje overgenomen heb . De enige die dat kan veranderen is Carine ,maar dan moet het hele boeltje omgegooid worden en wat ik al eerder schreef ....de meeste weten inmiddels wel dat Carine mijn dochter is ...dus laten we het lekker zo !
Maar leuk dat je hier ook nog leest en bedankt voor je uitleg !
Ik zal noooooit meer aan mezelf twijfelen !!! ;D

Groet van Ankie

Tara

Hoi Ankie,

volgens mij kan je dat praktisch niet veranderen want zij heeft het eerste bericht geplaatst,
da's wel 'n beetje jammer, misschien kan je eens een IM sturen naar Peter of hij daar iets kan aan doen?

Groetjes, Tara

Ivy

Citaat van: Ankie op 13 februari 2006, 17:14:35

Ik moet alleen nog een oppas voor mijn valkjes zien te vinden . We gaan 3 weken en da's best wel lang vindt ik .

Hoi Ankie.
Ik zal me beledigd voelen als Zazou en Nala niet bij mij komen logeren als jullie met vakantie zijn. :D
Grasjes zijn ook welkom hoor. Alleen ben ik nou niet zo'n muisjesfan... sorry. Maar aub, mag ik voor je bevederde vrienden zorgen? Pretty please!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kirsten

Hoi Ankie,

Oh die vliegfoto van Sjonnie of Kazooie vind ik echt prachtig,. en volgens mijn zijn grasje met dat snelle vliegen ook niet makkelijk te fotograveren ::)

Superfoto's weer!
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi ,hoi

He Tara ...ik hoef het ook niet te veranderen hoor !
Volgens mij kan Carine het wel veranderen ,maar het gaat zo ook prima en ik begin misschien ooit zelf nog eens een dagboek ,maar dat ligt aan de valkjes !

He Buuv.....Ik ben helemaal blij !!!!! ;D ;D ;D
Denk er wel goed over na ,want het zijn wel 3 weken ,maar het zou voor mij een hoop zorgen wegnemen. De grasjes kunnen naar mijn moeder. Vindt ze ook wel gezellig en Kelly gaat naar mijn schoonzus. Voor de kangers vraag ik een buurvrouw ! Maar ik ben echt onwijs blij met je reactie !!!!
Ik wil ook graag voor jou Burds zorgen als je met vakantie gaat ,want ik weet dat je ze niet meer zo thuis wilt laten !
Je bent een echte kanjer :-* .

He Kirsten.....de grasjes zijn inderdaad supersnel ,maar ze landen altijd op de kooi en daar hou ik rekening mee !

Wat een gezellige drukte hier vandaag !!!  ;D :D ;)

Groet van Ankie

Caroline

Zo zie je maar weer.  ;)

Groetjes van Caroline

PS. ik vond je foto's weer geweldig.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi Ankie.
Drie weken is te kort maar ik zal proberen om zoveel mogelijk te genieten van ze :P

Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Valerie

Voor jou, Nala lekker buiten voor het raam.  :-*

Ankie

Hoi

Dank je wel Caroline !!! ;D

Ik kan ze niet langer missen hoor Ivana !!!  :D

Groet van Ankie

Ankie

He Val

Voor mij ?? :-*