27 juni 2025, 22:04:44

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Hamsters zijn dieren die in het wild ook alleen leven en ze komen alleen bij elkaar om te paren. Anders maken ze elkaar af.
Mijn zus heeft het een keer meegemaakt, haar zoon had 2 hamsters ( 2 broertjes) van school gehad en die hadden altijd bij elkaar gezeten en dat kon wel. Nee dus:op een dag vonden ze van de  één maar een gedeelte terug en had de andere hamster zijn kop afgebeten. Heel luguber, maar wel echt waar!
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

Hallo allemaal,

De beste wensen! Wat een heftig vuurwerk hadden jullie. Meer dan ons want wij hadden niks. Gelukkig zijn alle dieren de jaarwisseling ook weer doorgekomen! De douchefotos zijn weer erg leuk. Ik moet dat ook echt hier doen, maar heb nog geen plantenspuit gekocht  :-\

Trouwes niet alle hamsters moeten alleen gehuisvest worden. Je hebt ook andere soorten die in groepen kunnen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi ,hoi

De hamsters zitten apart hoor Caroline ,dus geen zorgen .
Af en toe mogen ze in de ren even bij elkaar ,maar gisteravond ging het al bijna mis tussen Toad en Beer !
Tussen Muis en Toad ging het wel altijd goed ,die zaten ook niet mochten af en toe ook samen rennen !
Ik weet dat het over het algemeen niet goed gaat als ze samen in een kooi zitten.
Ik heb het zelf met cavia's gehad ! Vroeger (voordat ik moeder werd,) hadden Ed en ik cavia's. Mannetjes kunnen ook niet samen (niet als er vrouwtjes in de buurt zijn ) en wij hadden een nestje gehad. Pa en zoon zijn toen in gevecht geraakt en op het moment dat ik ze uit elkaar wilde halen hing pa in mijn duim !!! :-\. Was niet prettig en ik moest naar het ziekenhuis....heb nog steeds een litteken !
Het is een gruwelijk gezicht om die beestjes te zien vechten en ik hoop dat nooit meer mee te maken !!!!

Lin , je moet gauw een plantenspuit kopen hoor ,want het is echt genieten !!!!

Ik ben net terug uit de bios en ga nu even een bak koffie drinken !
Groet van Ankie

Caroline

Hoi Ankie,

Altijd weer even genieten van je foto's, je staat "bekend" om je vliegfoto's maar je douche-foto mogen er ook wezen hoor.  :D

En wat een criminelen zeg, die hamsters en jouw cavia's ook al.
Ik heb onze cavia (mannetje) bij 2 konijnen (pa en ma) zitten, en dat gaat al bijna 2 jaar goed, gelukkig. Alleen tijdens het nestje, toen Harry en Sproet zijn geboren, hebben we Orphy en Boy, pakonijn en de cavia dus, apart gezet maar dit was omdat vaderkonijnen hun eigen jonkies op kunnen eten. Inmiddels is pa alweer 1 jaar gecastereerd. Is trouwens heel erg lief om te zien(nog steeds geen foto van kunnen maken), de cavia slapt helemaal over Orphy(pakonijn) heen.

Groetjes maar weer.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Ik denk dat het scheelt dat pakonijn gecastereerd is .
Ach en bij de een gaat het wel en bij de ander niet.
Mijn pacavia was toen nog niet gecatereerd ...dit hebben we later wel laten doen ,ik heb toen 2 X een nestje gehad en dat vondt ik wel genoeg....en iedereen in de familie had een cavia van mij ;D ;D. Wel prachtig hoor om die kleintjes te zien !!!

Verder gaat alles gewoon weer z'n gangetje . Ik moet zo eerst naar de tandarts ,want er is een stuk van mijn tand afgebroken en ik voel me nu net die zangeres van pussycat....voor de oudere jongere onder ons ;D.
Daarna kunnen de burds weer uit de kooi !

Groet van Ankie

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Dank je !!!  :P :P
Ik heb een tandartsenfobie en het zweet breekt me uit als ik er alleen al aan denk !!!
Maar even flink zijn en voor ik het weet ben ik weer thuis (even mezelf moed inspreken ) .

Groet van Bange Ank

Caroline

Ik ook!!

Dus voel met je mee!!

Brrh!!

Denk aan je.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

hoi ankie
Knappe meid om toch naar de tandarts te gaan , raar eigenlijk dat we er allemaal zo bang van zijn , ikzelf niet trouwens het is n .l een vriend van ons dus als iets me niet bevalt zeg ik het gewoon , en dat scheelt denk ik.

Zo ,zo, Nala misschien zwanger , ik kom op kraamvisite, lijkt me harstikke leuk om zazou en Nala met hun kleintjes te zien.

en wat dapper jullie met z`n drieen met VUURWERK, ;D
je foto`s zijn weer zoals altijd prachtig, Sjonnie staat er zo mooi op , en natuurlijk zazou met Kelly , dank je.

Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi Ankie,

Alles goed gegaan bij de tandarts? Ik wist gelijk wat je bedoelde met Pussycat (we worden oud ::) :P ;)).

Leuke foto's heb je geplaatst van de hamstertjes. Ik moet gelijk aan AH denken als ik Bink zie, zoals ie rechtop staat, inderdaad net een stokstaartje. :D

Ik hoop dat alles is meegevallen vanmiddag en anders kan je altijd nog gaan zingen  :P.

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Ha Ankie en Co...

Wat lees ik hier nou? Nala misschien in verwachting?  ;D Tjee... dat krijg je van al dat gewipwap bij jullie!  ;) ;D Wel leuk hoor, dan breekt er weer een heeeeeeel ander tijdperk aan! Maar is ze daar niet nog een beetje te jong voor? Ik dacht dat de dametjes minstens een jaar moesten zijn??! ??? Een dikke buik kan ook van teveel trosgierst komen hoor! Hihihi! Maar mocht er toch wat uitkomen, dan kom ik zeker ook op kraamvisite.... Cheeky is dan tenslotte de zwager?!

Wat een naar verhaal over de vechtende hamsters! Brrrrr! Ben blij dat ze apart staan nu!

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi

Ik kan wel janken ,want ik heb net allemaal foto's upgeload en een heel verhaal getypt....druk ik op het verkeerde knopje  :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur.

Even in het kort dan....dus....mijn tand is weer gerepareerd!
Het viel gelukkig wel mee en ik ben blij dat het gebeurd is ,want nu kan ik weer lachen en Nel, ik hoef niet te gaan zingen ! ;D Iedereen blij !!!

Ik zal nog even de foto's plaatsen en dan moet ik weer even plaats gaan maken !

;D

;D

;D

;D

;D

8)

:o

Dat was het weer even voor nu !!!
Tot laterrrrsss!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Dat is echt  :censuur :censuur :censuur
Ik heb het ook af en toe en dat is echt balen.

Gelukkig heb je de tandarts achter de rug en kun je weer lachen :D

Mooie foto's weer van je beestenbende :D :D :D
Maar waar staat Kel nou tegenaan?
Ik kan het niet plaatsen.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Mariska

Kel staat tegen de salontafel aan...mag ze eigelijk niet natuurlijk ,maar af en toe hou je het niet tegen ! Zazou en Nala zitten regelmatig op tafel en dan zit Kel erbij en begint ze heel zielig te piepen !!! Het is ook niet eerlijk tegenover Kel ,want die mag niks hebben dus soms krijgt ze stiekem wat toegestopt...nu waren het droge toastjes die ze van de tafel pikten of ze wacht tot Zazou of Nala wat van de tafel gooit!

We moeten trouwens gauw eens wat afspreken ...eitjes of geen eitjes !
Die zwangerschap van Nala was maar een grapje hoor ,want volgens mij krijgen valkjes geen dikke buik als ze zwanger zijn...of vergis ik me?
Maar Peet en Gonnie ...jullie zijn natuurlijk altijd welkom hoor !!!
De eitjes van Nala moeten nog een poos wachten ,ze is nu bij 8 maanden en da's nog veel te jong om moeder te worden en we hebben alle tijd !

Ik moet nu naar mijn bedje ,want Harry Potter wacht !!!! ;D ;D

Trusten!!
Groet van Ankie

Agnes

TRUSTE ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.