21 september 2025, 15:44:25

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha die Ankie,

Tjee... Dianne een navelpiercing? Wil je vragen of ze me een IM/mail stuurt met hoe ze het heeft ervaren? Ik zit er al een tijdje over te denken, als ik 10 kilo kwijt zou zijn, zou ik er eentje nemen en ik zit nu aan het gewicht dat ik gezegd had... alleen nu doorduwen... Ik wil zo graag een heel klein vlindertje hebben, niet zo'n grote opzichtige!

Verder ook druk met de kersttoestanden? Zoals ik al in ons eigen dagboek heb geschreven, ben ik wat minder online, omdat ik het gewoon razend druk heb op het werk (ik heb geen vrij) en thuis en dan 's avonds niet meer de puf heb om alle dag/verhalenboeken door te spitten! Ik zal best wel eens ergens reageren, maar niet meer overal...! Ik hoop dat men dat begrijpt! Maar uiteraard probeer ik in ieder geval het broertje van Cheeky bij te houden! En natuurlijk onze heksendame te blijven volgen! Hahaha!

Carine ziet er trouwens prachtig uit met haar haar zo en die mooie jurk aan! Een plaatje! Daar zal mening man stijl van achterover slaan!

Liefs,
Peet

Caroline

:o Wow, die Carine heeft de show gesteel, gisterenavond.  :D

Wat zul je trots zijn geweest op zo'n knappe meid. En terecht hoor.

Groetjes van Caroline  :D

En Peet,....natuurlijk begrijpen we het dat je het zo druk hebt, maar  nog wel even een gaatje zoekt in je drukke schema voor broertje Zazou.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hoi Ankie en familie!

Hele fijne feestdagen, en laat ze maar smullen van jullie kookkunsten!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

:-* :-* :-* :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Ankie,

Hier ook al aardige kerstdrukte lees ik :D
Top dat de krullen gelukt zijn,. met zwaar haar is dat gewoon erg lastig inderdaad. Ze zag er prachtig uit!

Hoest met Bink?
Ik heb alleen een tongpiercing en drie gaatjes (in totaal) in m'n oren. Een navelpiering vind ik wel erg mooi, je hebt tegenwoordig echt hele mooie, maar mijn buik is er niet voor weggelegd ;) :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi allemaal

Ik heb nu weinig tijd maar wil vanaf hier iedereen hele fijne kerstdagen toewensen !!! Hopelijk heb ik vanavond nog even tijd om op het forum te komen !!!

Met de burds gaat het goed en ik heb het idee dat de valkjes
en de grasjes steeds meer aan elkaar gaan wennen !!!!
Zazou wil ook weer heerlijk gekroeld worden door ons !!!!
Nala komt steeds vaker bij ons zitten !!! Alles gaat goed hier !!!!

:D ;D

Heerlijk!!!!

Wat gebeurd mij nou !!!!? ;D

Maf vogeltje!!! ;D

Waar is Kelly ? ;D

Lekker nieuwsgierig ! ;D

Mooi buikie!!!!

Tot Gauw !

Groet van Ankie

bobbie

Hoi Ankie en gezinsleden,

Hele fijne feestdagen.

groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda

bobbie

Een heel plezierig 2006 toegewenst.

Groetjes, Nel :)

Christine

Prettige kerstdagen en een gelukkig 2006 toegewenst

groetjes Christine, Peter en de valkjes!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Carine
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

Ankie

Hoi allemaal

Dank voor alle lieve kerstwensen !!!

Vanmiddag de hele middag in de keuken aan het werk geweest !!! Rook heerlijk !!! ;D ;D. Alles staat zover klaar dus laat het feest maar beginnen !!!! Morgen natuurlijk even foto's maken en die zien jullie (als alles goed gaat wel verschijnen !).
Alle vogels zijn nog lekker een poos los geweest vandaag ,want morgen zal dat er niet van komen !!!
Het valt ons trouwens op dat Nal een dik buikje krijgt ! Ze is nu ruim 7 maanden en ik vraag me af of dat normaal is !?
Ze doet het echt hartstikke goed en ze zit prachtig in haar veren...een echte dame ! Maar het viel niet alleen mij op ,ook Ed en Carine zagen het !

He Peet , ik heb Dianne gevraagd of ze haar ervaring wil mailen aan je en ze zou het doen ! Ze heeft het nu even druk (haar kamer opruimen)...maar binnenkort krijg je bericht !

He Kirsten....met Bink gaat het geweldig !
Vandaag hebben we er nog een gehaald in de dierenwinkel voor Dianne haar vriendin ! Da's een verrassing (ouders weten ervan hoor )!!! Dinsdag gaan we haar brengen en ik ben benieuwd hoe ze reageerd...alleen Dianne is nu al aan het diertje gehecht en vindt het best moeilijk om haar weg te geven !!!!! Gekke meid !!!!
Als ik jonger was geweest en mijn buikje nog strak had ik zeker een navelpiercing genomen ,want er zijn inderdaad hele mooie !

Nogmaals hele fijne dagen iedereen en tot na de kerst !!!!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Waar ben je nou?

Carine zag er inderdaad prachtig uit, dat heb je mooi gedaan :D
Ik hoop dat jullie hele fijne dagen hebben gehad :D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)