29 juni 2025, 15:02:39

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Caroline

Ik heb ook een rvs!! En de mijne koste niks.  ;D

Ik heb hem vanavond van Ankie gekregen. (kijk maar in mijn dagboek)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12892.544.html

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Caroline, en Ankie, nogmaals bedankt hoor, hij zet heerlijke koffie.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Peet en Ankie,

Ik vond Amersfoort Zoo wel een goed idee en dan in de voliere ;D ;D ;D.
En Ankie, jij kan uiteraard met mij mee rijden.
Ivy ook als ze wil.
Goed idee?????
Of was het niet de bedoeling dat ik mee ging ???

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Mariska

Lijkt me een geweldig idee !!!! :o ;D :D ;D
Tuurlijk mag je mee ,althans van mij ...ik kan natuurlijk niet voor de rest spreken ...maar hoe meer zielen ,hoe meer vreugd toch ?

Groet van Ankie

Valerie

Ik wil ook wel best mee, als het natuurlijk in tijd enzo uitkomt. :)

Die rvs wil ik ook!!!! We hebben al zo vaak zitten twijfelen of hem nou zouden kopen of niet. Probleem is dat onze senseo ( zwarte model voor de rvs) het nog uitstekend doet. Zonde om zomaar weg te gooien.
Kan hem altijd op marktplaats zetten en dan de rvs halen...  ;D

Ankie, jij hebt dat heel goed gezien. Ik heb die site in mijn favorieten staan. Staan heeeeeeel veel plaatjes op.  :P

gonnie

Hoi Ankie

Wat is het weer een gezellige boel, hier
en wat kunnen we weer geweldig genieten van jou foto kunsten Anke , die met kelly blijf mijn favoriet , dat vind ik wel zo apart.
Groetjes  Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Nou Val ,dan vraag je die senseo toch voor de kerst.
De kerstman even lief aankijken en dan moet dat vast wel lukken toch ?!
We hebben nog niks definitief afgesroken hoor ,maar ik hoop ook dat je erbij kan zijn . We gaan in ieder geval ons best doen toch ?

Hoi Gonnie...altijd gezellig hier ! ;D ;D ;D ;D ;D.
We hebben morgen een spannende dag ivm. wedstrijd van Dianne. Er hangt gelukkig niks vanaf ,maar toch leuk als ze slagen. Het ging donderdag niet echt lekker ,want het is geen makkelijk paard waar ze op moet rijden. We zien het wel ...als ze d'r best doet gaat het vast wel goedkomen en zo niet doet ze het de volgende keer nog eens !
Het is ook heel speciaal wat er hier tussen de valkjes en Kel gebeurd..gisteren stond een van mijn buurtjes voor de deur en die zag dus Kel met 2 valkjes achter zich aan de keuken inlopen...nou je had haar moeten zien kijken :o :o :o :o...prachtig ;D :D ;).
Speciaal voor jou heb ik de volgende foto nog even verkleind  :D :D :)

VOOR GONNIE.....

:D

:P :o

:o :o

:D ;D

Leuke pootjes  ;D ;D :D ;)

Nala moet af en toe even haar vleugels strekken :o :o

Groeten van Ankie

Valerie

Ik ben niet bang voor de boze w...heks, ik ben niet bang...  ;D

Ankie

Die Val  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Valerie

Wacht maar... ikke hebbie ook een heks.  :P Echt waar!

Valerie

Komt ie...
En ik heb nog een kleintje in mijn auto handen aan de achteruitkijkspiegel.

Kirsten

5 november 2005, 23:38:32 #1960 Last Edit: 6 november 2005, 10:03:54 by Kirsten
Hoi Ankie,.

Ik vermoed dat Artis leuker is dan Amersfoort. Weet het niet zeker hoor, maar ik hoorde Gerda vandaag zulke mooie verhalen vertellen en misschien kan zij er ons dan een beetje rondbegeleiden,. hihi
Prachtige foto's en van Zazou 'Ik ben niet bang voor de... heks' vond ik werkelijk prachtig!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Geweldige foto's weer!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Lekkere enge heks Valerie ! Ga je ze ook sparen?

Hoi Kirsten . Ik ben al een aantal keren in Artis geweest en 1 keer in Amersfoort . Het is wel een poosje geleden dat ik in Artis ben geweest ,maar er is volgens mij wel weer wat veranderd. Allebei de dierentuinen hebben hun goede en minder goede kanten. Maar inderdaad , Gerda zou wel de ideale gids zijn voor Artis ! ;D. Het maakt mij niet zoveel uit ,waar we naartoe gaan. Artis is groter en heeft meer dieren...da's waar! Maar in Artis hebben ze geen valkjes ( volgens mij ).

Hoi Caroline.
Wat lief dat je even langs ben geweest. Ik heb net foto's gemaakt van de grasjes en de valkjes ...als ik tijd en kans zie zal ik ze vanmiddag plaatsen ,anders morgen1

Groet van Ankie

Rianne

Ik ben gek op dierentuinen! Helaas heb ik niet zo'n hele professionele camera, want ik maak graag dieren foto's! Misschien een idee voor volgend jaar, een rondleiding door Artis? Misschien kan Gerda iets regelen dat we een rondleiding langs de vogels krijgen bijvoorbeeld? We hadden het er gister over toen we naar de bus liepen namelijk :)

Kirsten

Hoi Ankie,

Succes vandaag met de wedstrijd van Dianne!
Zal wel spannend zijn allemaal,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------