28 juni 2025, 22:57:30

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Valerie

Als het voeten zijn hebben wij het ook.
Vottenvegers zag ik ergens....

Mariska

Ik weet het.
Votten zijn konten ;D ;D ;D
Wat heb ik nu gewonnen???

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Jammer Riny is net offline.
Maar die komt wel terug.

Maar uhh Ankie, wel gezellig als anderen ook mee willen doen met onze mini-meeting.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch!!
Ik heb er in ieder geval veel zin.
Misschien dat ik toch 1 nov kan, maar dan niet voor 14.00 in ieder geval. Is dat erg??

En wat vervelend dat Dianne onwel werd gisteren.
Ik ken dat gevoel en dat is echt niet fijn.
Maar waar was dat bloedonderzoek dan voor, als je dat wil vertellen temnminste, hoeft niet hoor?!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi

Nee Kirsten , nog steeds niks uit Duitsland gehoord en daar hou ik niet zo van ! Heb gisteren nog een smsje gestuurd..maar nog geen reactie gehad. Ik kan haar nu ook niet bellen ,want ze zijn een duitse school aan het bezoeken.
Je mag gerust ook langskomen hoor Kirsten ...gezellig !

Nou Ivy ,je vergist je hoor wat Zazou zijn nieuwsgierigheid betreft. Hij is toch wel meer van het afwachtende type.
Maar vanmiddag laat ik ze lekker los en we zien wel wat voor een foto's daar dan weer uitkomen. Van het niksdoen is niks gekomen ,want ik heb net mijn ramen gezeemd! Ik ben allergies voor vieze ramen ....errug he ?

Groet van Ankie

Ik heb net mijn 2de peterselieplantje gekocht ,maar die dingen gaan bij mij altijd al heel snel dood en toch praat ik ertegen....wat kan ik doen ?

Groet van Ankie

Zie net je berichtje staan Mariska. Ik heb ook op internet zitten kijken en kreeg bijna rode oortjes :-X.
Daarom vroeg ik ook aan Riny of alleen nonnen het hebben  ;D ;D ;D.

Mariska

Hoi Ankie,

Ik ben een halve limburger, zodoende wist ik het ;D ;D ;D

En wat die plantjes betreft; ik koop ze bij de Aldi en die gaan bij mij tot nu toe al 3 maanden mee.
Maar ik haal wel binnenkort nieuwe want er zit bijna niks meer op.

Groetjes Mariska

Ankie

He Mariska

Liep ik je toch nog even mis.
Inderdaad Riny komt wel weer terug hoor !

Ik denk dat 14.00 uur een prima tijd is hoor ,veel vroeger kan toch niet ,want ik moet eerst werken en daarna boodschappen enzo doen . Maar 1 of 3 nov ,maakt mij niet zoveel uit hoor !

Dianne is al een poosje erg moe enzo .
Het zou kunnen dat ze de ziekte van Pfeiffer heeft en om daar zekerheid over te krijgen moet haar bloed onderzocht worden . Dus vandaar!

Ankie

Hoi

Moeten ze veel of weing water?

Mariska

Hoi Ankie,

Ik geef ze best heel regelmatig water.
Als ze bij mij een klein beetje hangen geef ik ze weer even wat en dan knappen ze zo weer op.

En wat vervelend voor Dianne.
Ik heb het ook gehad toen ik 15 was en dat is echt niet leuk.
Zijn haar klieren ook zo opgezet en pijnlijk. Dat had ik heel erg. En ik kon de hele dag slapen. Mee boodschappen doen was al een hele opgave voor mij.
Ik heb er ook heel lang lst van gehad, maar als je het gehad heb komt het nooit meer terug.
En je kan het beter op jonge leeftijd krijgen dan later, want dan uit het zich veel erger.
Maar wacht eerst de uitslag maar eens af, misschien is het wel iets anders. Dat kan ook nog.

Groetjes Mariska

Ps de datum maakt niet uit als het maar nier voor 14.00 is.
ik hoor het wel.

Valerie

Dames, gaan jullie het nu over plantjes hebben? Ik kan wat dat betreft ook wel raad gebruiken. Alles gaat snel kapot hier. Had een mooie orchidee. Nog 2 bloemetjes en die gaan het ook al niet redden.  ;D
Maareh... wat die nonnevotten betreft: die zien er wel best lekker uit. :p
Ik ga maar eens even eten, want ik krijg honger....  ;D

Riny

Hallo allemaal
Riny is weer terug,ik ben even naar Duitsland boodschappen gaan doen.
Mariska heeft het geraden!!
De prijs is 30 scharreleieren maar je moet ze wel af komen halen.
Hey Mariska waar heb jij dan gewoond in Limburg?
Groetjes Riny :D :D :D

Ankie

Hoi Val

Een orchidee is zowiezo een moeilijke bloem om heel te houden. Heeft vaak met de luchtvochtigheid te maken.
Ik heb er ook een ,althans alleen de steel nog. Maar ik heb hem gewoon laten staan en zag eergisteren dat er een nieuwe spriet uit de steel komt....ben benieuwd of daar bloemen aankomen.

He Riny

Ben je Carine nog tegengekomen ,want die zit ook in Duitsland. Maar niet om even boodschappen te doen hoor  ;) ;D.

Ga nu even lekker mijn valkjes loslaten en kijken of ik ze nog kan verleiden om te poseren voor me !

Groeten van Ankie

Rianne

Ik lees over een orchidee... die moet je ruim in het licht zetten en niet verplaatsen of draaien. Mijne doet het al 3 jaar en is ook met ons mee verhuisd. :)

hermelien1989

hey
waar zit carine in duitsland??
ga vanavond nog naar duitsland toe.
Misschien nog wel eerder ( ligt eraan welk stuk ik ga wandelen met de honden)
ik woon natuurlijk weer het verste weg van iedereen. helemaal in bocholtz, dat ligt in de parkstad ( zuid limburg)
volgens mij komt hier innenkort een vogeltentoonstelling dus dan ga ik maar eens kijken of er nog andere mensen in het dorp zijn met een valkparkiet

groetjes sanne

Riny

Hoy Ankie
Een orchidee moet je op een eilandje zetten dat ze nooit met de voeten in het water staan.
En maar eenmaal in de week water geven.
Dan kan ik ze goed houden en wat Rianne ook zegt in het licht maar niet in de volle zon.
Succes Riny :D :D :D

Valerie

Hee Riny,

Dat was ik die dat vroeg van die orchidee. Maar, op een eilandje met water hoe bedoel je? Het is een plant en die staat in een gewone pot.