27 juni 2025, 12:16:27

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

De fotos zijn weer super! En wat een mooie gelukte tafel!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rian

nope, Joey doet hier ook niet zo aan vliegen. Maar mocht hij het op zijn heupen krijgen...... kom ik een cursusje vliegfoto's doen  ;D
Blijft een speciaal gevoel he, als een vogel je schouder uitkiest als landplaats. Joey doet het ook als ik hem roep....... helaas wil hij ook nog wel eens een verkeerde berekening maken, waardoor hij het net niet haalt of eroverheen duikelt  ::) ;D ;D

Ankie

Hoi ,hoi

Ik plaats nu alleen even wat foto en hoop straks nog even tijd en puf te hebben om jullie op de hoogte te brengen van de ontwikkelingen hier. ;D ;).
;D :o

8) ::) :P

:-* :-\ :)

::) :P :D

Groet van Ankie

Rianne

BEEST! *mept op scherm* AUW!!!

Ivy

Oh nee!  :o Nu wordt arme Kelly niet alleen door Zazou lastig gevallen maar ook door Nala... Pas je op Ankie, dat Kelly niet verhuist!!! ;D
Hoe kan het eigenlijk, dat Zazou liet Nala op zijn favoriete plek/lover?
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Roosje

en wederom prachtige foto's! ik kijk wel steeds hoor, stiekem... ;D

Petra en Cheeky

Nog een secret lover voor Kelly??? :o :o :o Is Nala nu ook al voor Kel's charmes gevallen? Arme Kelly! Dat valt nu echt onder stalken hoor....!

Wat een prachtige foto's weer! En leuk te lezen dat het zo goed gaat met Nala en Zazou!

(volgens mij is Rianne gek op insecten en ander vliegend en kruipend gespuis....hahaha!)

Groetjes,
Petra

Carine

Hallo Allemaal!!!
Ik ook weer eens hier :) ik kijk wel altijd hoor :P alleen k heb nooit zoveel nieuws te melden vandaar dat k niet reageer :)
mjaaa mijn moeder is op het moment een kwast aanhet spelen  ;) (ze zit onder de verf ;D ) daarom heeft ze even geen tijd om te reageren :) met de vogels gaat het wel erg goed hoor  :D Zazou en Nala zijn vanmorgen nog los geweest dus dat komt helemaal goed  ::) Mn moeder zal dus zo snel mogelijk weer reageren alleen heeft ze daar nu even geen tijd voor  ::)
Groetjes, Carine!  :-*

Rianne

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 juli 2005, 19:56:20
(volgens mij is Rianne gek op insecten en ander vliegend en kruipend gespuis....hahaha!)

Groetjes,
Petra

Zolang ik niet kan zien wat er rond vliegt, hou ik t panisch in de gaten! Als het geen mot of vlieg is, maar een libelle bijv.... brrrrrrrrr!!!!!

Ankie

Hoi ,hoi

Hier ben ik weer even  ;D. Het is wat nattig buiten ,dus kan niks doen :P. Ik hoop dat het zo weer droog word ,want ik wil de buitenboel vandaag klaar hebben . Maar goed ,we zien het wel. Even to the point:
Tussen Zazou en Nala gaat het steeds beter! Ze kroelen nog niet samen ,maar Zazou loopt nu ook achter Nala aan met zijn versiertrucjes! ;D. Hij probeerd af en toe op haar te klimmen ,maar Nala snapt er nog niks van en loopt dan gewoon door :D. Ze vliegen veel samen en ik maak daar lekker veel gebruik van. (zometeen het resultaat)!!
Het in de kooi krijgen wisselt ,de ene keer met gemak ,maar als ze echt niet willen dan kost het behoorlijk wat moeite.
Zazou is een enorme knuffelaar en met name s'avonds zit hij het liefst te kroelen bij ons.
Rest mij nog jullie de foto's te laten zien  ;D ;D ;D

:o ;D

;D :D

Lekker samen lof eten   ;D ;).

Zazou zoekt wat toenadering  ;D ;).

;D :D.

;D :D

Gewoon even een foto van een mooie lucht ! ;D

Tot gauw !
Groet van Ankie

Carine

FF NAAR VOREN HALUH!!!  ;)[/color]

Christine

wat een mooie foto's maar had de tekst niet gelezen van die foto van buiten (was naar een valkje aan het zoeken) maar toen ik het las oef geen valkje buiten wat een opluchting :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ha Schilderes!

Hoe staat het er nu voor? Ondanks de regen toch klaargekomen met je klus?  ;) ;D

Prachtige foto's weer van je tweetal! De lucht-foto is ook heel bijzonder. Gisteravond hadden wij ook zo'n prachtige lucht hier, helemaal geel/rood... gaf een heel aparte glans aan de wereld.... (oh jeetje, wat klinkt dat romantisch zo...).

Groetjes,
Petra

N.B. Roep Zazou eens tot de orde! Zomaar op een peuterpopje klimmen, foei!! :o

Christine

Nala vind Kelly precies ook mooi zoals Zazou deed tja honden zijn aantrekkelijker dan katten. katten denken dat ze vogels mogen opeten maar ja honder lusten al een geluk geen katten

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi Peet

De klus is vandaag geklaard!!!!! :D ;D. Eindelijk hebben we het (zo goed als) af . Nog wat bijwerken ,maar dat komt van de week wel. Eerst wat gezellige dingen doen !!! ;D.
Morgen gaan we naar Walibi World !! Ed  & ik zoeken wel een lekker bankie en de dames kunnen dan alle enge attracties gaan bezoeken  ;D ;D.
Ik denk , Peet , dat we misschien dezelfde lucht hebben gezien  :D :D.
Met Zazou & Nala gaat het nog steeds heel goed ,alleen in de kooi pikt Zazou wel af en toe naar Nala ,maar gelukkig niet zo vaak meer !
Als ze los zijn vliegen ze echt samen en houden ze elkaar heel goed in de gaten. Prachtig om te zien !!
Nala wordt steeds tammer en komt nu ook gemakkelijk op je hand zitten !! Ze is al een paar keer op mijn schouder geland!
Gaat helemaal goed dus !

Groet van Ankie