27 juni 2025, 22:14:21

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Citaat van: Lin op  1 juli 2005, 20:37:42
Leuk dat je je dagboek zo goed bijhoudt het is een hele klus.

Hoi Lin
Ik doe dat met heel veel plezier ,anders was het snel afgelopen... :D.Leuk dat je weer even langskwam en wacht maar tot Nala er is ,want dan heb je 2X zoveel te lezen ;).

Citaat van: gonnie op  1 juli 2005, 19:09:58
Ankie hekennen ze je thuis nog blond!!!

Hoi Gonnie

Ben van nature een blonde ,dus de schok was groter toen ik ineens donker was... :D

Bedankt voor het duimen ,we kunnen het goed gebruiken.
Ik hoop zo dat alles goed gaat met Nala ...ben echt een beetje ongeduldig aan het worden...mag natuurlijk niet ,maar wat kan ik eraan doen? Zazou was vanmiddag zoooo lief ,echt de hele tijd met zijn koppie schuin ,hij wilde lekker getroeterd worden. Ik heb hem nog verteld dat hij snel een vriendinnetje krijgt om mee te troetelen ,hij is er echt aan toe.Hij kan toch zo mooi fluiten...o ,zo lief.Oke ,zo is het wel weer even genoeg ::) :P.

Groet van Ankie

Ankie

Hoi ,hoi

Nog ff wat mooie plaatjes van onze grote vriend

Zazou vindt het heerlijk om onder zijn snavel gekriebeld te worden  ;D ::).

Hopelijk gaat het met Nala straks ook zo ;D ;D

Gelukkig weer een gelukt ;D ;D :D

:-* Zazou & Ankie

Petra en Cheeky

2 juli 2005, 10:34:32 #992 Last Edit: 2 juli 2005, 12:57:28 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Wat een lekkere kroelfoto's, Ankie! ;D
Lief hoor!

En die ene samen met "jou" is ook erg leuk! Knap hoor dat je de foto kan maken van Zazou vliegend en dan ook nog jezelf er helemaal op kunt zetten!
Slangemens?  ;) ;D ;D ;D ;D

Veel plezier vandaag met jullie daggie weg!

Groetjes,
Peet

Valerie

HAHAHA, Petra! Een valkje zou van minder wegvliegen.  ;D
Mooi die krolefoto's! Peppie vindt het ook lekker om onder z'n snavel gekriebeld te worden.

Petra en Cheeky

OK dan... omdat het allemaal zo lang duurt, nog een bonus:

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Mogen we al aftellen of nog niet, het duurt ons te lang! maar lief hoor die kroelfotos ik zie ze overal en ik heb er nog nooit eentje zelf kunnen maken  :'(. dus plaats er maar lekker veel.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi

Ben net thuis en een beetje gaar!!!

Wat een lief plaatje Peet ,ik hoop alleen niet dat ze op onze Nala lijkt ,anders hebben we toch een probleem  ;D ;D.

Hoi Lin ,
Van mij mag je af gaan tellen ,ik weet alleen niet bij welk getal je moet beginnen. ;D ;D. Het wachten is op het verlossende bericht van Lique ,dus dat doen we dan maar.

Ik was vandaag even in Voorburg ,vlak bij Den Haag en ik zat in de tuin bij mijn broer toen ik een vrij bekent geluid hoorde. Ineens zag ik een paar halsbandparkieten over vliegen...is zo gaaf. :D :o.

Groet van Ankie

Dianne

Heey ;D

Sorry dat ik niet zo vaak meer antwoord maar ik lees bijna altijd alles :D ;)
Want al onze dagboeken zitten bij elkaar en ik wist niet meer met welk wachtwoord ik moest inloggen en dat vergat ik telkens te vragen aan m'n moeder ::)
Maar ik ga nu weer wat vaker reageren :D
Erg mooie foto's van Nala..ik kan niet wachten totdat we haar kunnen ophalen ;D
Ik ben erg benieuwd hoe Zazou en Nala met elkaar, en ik heb de foto's van Nala gezien en ik vind d'r echt heel erg mooi ;D ;)

Doeg kusjes  :-* Dianne

Petra en Cheeky

Wij zijn ook heel benieuwd hoe Zazou het straks vindt met Nala! Nog heel even wachten... !

Enne... fijn dat je weer wat van je laat horen, Dianne! Ik schreef een tijdje geleden al aan je moeder dat ik jullie tweetjes miste! (jou en Carine)

Groetjes,
Petra

Ankie

Hiep, Hiep ,Hoera

Yes , het verlossende telefoontje is geweest....Nala mag naar ons toe. ;D ;D ;D. Morgenavond gaan we haar ophalen...dus nog maar 1 nachtje slapen. Ben zoooooo blij ;D ;D ;D.
Vandaag kon het niet omdat Lique moest werken ,maar dat ene nachtje kan er nog wel bij ,geen probleem.
We gaan Zazou & Nala nog wel even apart zetten ,zodat Nala eerst de kans krijgt om aan ons te wennen. Maar dat gaat helemaal goed komen. ;D ;D.

Gerda

Nog 1 nachtje slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippieeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Yessssssss, het gaat eindelijk gebeuren:
nog 1 nachtje slapen
en dan.....

Nala!!!

Liefs,
Petra

Valerie

Ankie

Hoi ,Hoi

Natuurlijk weer foto's van Zazoutje gemaakt vandaag .Ik kan het gewoon niet laten. Morgenavond zal Nala er ook aan moeten geloven  ;D ;D ;D. Kan het me nog niet helemaal voorstellen......gek he????

Oke ,hier zijn ze dan.... ;D :D ;)

Hopelijk heeft Kel het straks weer wat rustiger ,of niet natuurlijk.... :D ;)

Zazou paradeerd zo de hele tijd voor Kel ,ben benieuwd of hij dat blijft doen!!!

Mooi plaatje weer ;D :D ;).

Zazou zit alvast op de uitkijk....komt ze al???

zazoe

Ik lees het nu pas! :o
WAT LEUK!!! ;D

Morgenavond meteen foto's he? ;D
(die vliegfoto van allebei hoeft nog niet onmiddelijk hoor, mag ook overmorgen zijn... ;) )

Goed dat Zazou al flink geoefend heeft met stoer lopen, Nala zal vast onder de indruk zijn! :)

Liefs, Sanne.