28 juni 2025, 21:09:40

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Valerie

Nu we toch off topic bezig zijn... ;D
Woon jij ver van de Belg. grens, Gonnie?

gonnie

Hoi Valerie en Ankie bij Eindhoven in de buurt.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ik wist het wel ,dat je in de buurt van Eindhoven woont ,kan het zo horen ;D ;D.

Nix meer over Nala gehoord , kan nu nooit meer zo lang duren toch. Carine heeft afgelopen nacht gedroomd dat ze er al was ;D. We dromen wat af hier. ;D
Begin een beetje grrrrr..... te worden van het wachten. :P.
Maar 1 goed bericht....het schoolgeld voor 16 & 17 jarige wordt afgeschaft....Moet ff eruit!!!!!!!!!!!
Verder gaat het wel goed met me ::) :o ;).

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Pffff dat scheelt een heleboel , schoolgeld ,en wie betaald het dan ? niet dat dat interresant is .
Raar ik zat net te denken WANNEER KOMT NALA NOU EENS !!!!
  Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Citaat van: gonnie op 30 juni 2005, 20:16:03

Pffff dat scheelt een heleboel , schoolgeld ,en wie betaald het dan ? niet dat dat interresant is .
Citaat

Ik niet ,in ieder geval ;D ;D ;D Zal morgen wel in de krant staan.

Ik begin nu ook echt een beetje ongeduldig te worden.....,
maar ik wil Lique ook niet iedere keer lastig vallen ,maar zou wel blij zijn als ik weer wat hoorde. Kijk nu 900 x per dag op de pc. of er al bericht is. Al dat wachten ,maar zal toch weer geduld moeten hebben. :P :P.
Carine gaat morgen met de klas naar Friesland en Dianne krijgt weer een vriendin te logeren. Zaterdag ga ik met Ed naar mijn jongste zusje en ik hoop dat het zondag dan zover is...maar ik durf eigelijk nix te hopen....Maar we hebben gelukkig wel weer wat afleiding.

Groet ,Ankie

gonnie

Hoi
;D ;D
geloof dat ik weer aan de beurt ben, hier ben ik dan weer , heb jij Petra al gezien vandaag ,ik nog niet is niks voor haar,gelukkig had ik het toch goed dat kel af moest vallen, wat voor yogurt snoepjes geef jij zazou , nog niet van gehoord,en is dat wel goed.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Leuk om je weer tegen te komen hier. Ik zat me ook al af te vragen of Peet nog steeds aan het bijkomen is van alle 8-banen die ze gisteren heeft ervaren. W8ff ,ga ff kijken of ik het zakje nog heb van de snoepjes...ja ,gevonden. Het zijn yogurt-dips van het merk Kaytee .Speciaal voor valkjes , maar Zazou geeft er weinig om. Maar Kel vind ze lekker. Zazou is meer van het fruit en groente typje ,gek op komkommer , tauge ,lof ,wortel ,mais. Leuk om mee te spelen ook.

GRoet van Ankie

gonnie

Hoi

Ja mais zijn ze hier ook gek op, ieder jaar halen we het voor de konijnen van het land hierzo ,ssst niet verder vertellen.

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Haaaaaaaaiiiiiiiii!

Hier ben ik al weer! Had een etentje en borrel op het werk.... dus had niks met de achtbanen te maken! Ik ben op dat gebied een echte freak geworden sinds gisteren.... Ik ben zelfs in die hoge toren geweest, waar je naar boven geschoten wordt.....  En zo'n achtbaan waar je met je benen los zwengelt, Condor heettie..... En de hoogste en snelste achtbaan in Europa, de Goliath...... Lekkerrrrrrrrr! Gaan jullie een keertje mee?

Ik hou het ff kort vandaag, ga zo mijn bedje in, want ik ben bekaf, maar ik vond het zo lief dat jullie (jij en Gonnie) me al misten, dat ik nog ff jullie dagboeken heb meegenomen!

Liefs,
Peet

Ankie

Hoi ,hoi

Nou Peet , lijkt me gezellig ,alleen ik kom niet verder dan een draaimolen ;D ;D ;D.

Heb nog even wat plaatjes ,dit keer geen vliegfoto's :( ,waren niet mooi genoeg.

Ik denk dat Zazou hier de tortelduifjes buiten zag :D :o

Kel probeerd zich te verstoppen ,maar Zazou vindt haar wel..

Zazou denkt nu dat dit zijn mand is :o ;)

Als Nala, Zazou zo maar niet ziet ,lekker bekkie :P :P 8)

Groet van Ankie

Karin

Leuke foto's Ankie, vooral degene waar Zazou in het mandje zit  ;D

groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Petra en Cheeky

Wat een lieve close-ups van Zazou, met name die in het mandje, schattig! (hoewel, echte mannen liever niet schattig genoemd willen worden, dan moet het vast iets worden van "pittig" of "stoer".... of hoe heet dat tegenwoordig?  ::)

Groetjes,
Petra

Gerda

Ja lekker stoere foto van Zazou. Vleugeltjes een beetje wijd (stoerheid of misschien de warmte :D)!!
Het wordt inderdaad tijd dat Nala komt he? Wat duurt wachten lang.... Maar als ze er is ben je het zo weer vergeten!!!

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi

Ja een hele stoere foto , zazou met zijn vleugels wijd, mooi Ankie.
Die Petra hahaha , de efteling zou nog gaan maar walibi nee daar ga ik niet mee naar toe.
Vind ze wel een lefgozer hè

Groetjes Gonnie

zazoe

Hee Ankie,

Wat een macho in die mand! ;D
Er staat Nala wat te wachten! ;)

En die arme Kel, ik blijf het grappig vinden dat zo'n 'kleine' (sorry Zazou, maar in vergelijking ben je toch echt kleiner ;)) vogel een hond terroriseert!

Liefs, Sanne.