28 juni 2025, 06:00:26

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Valerie

Jaaaaaaa! Laten we Antoon over halen...  ;D ;D ;D

Maar wisten jullie dat een kat behoorlijk bang kan zijn van een valkje? Ik heb ergens gelezen dat een valkje steeds met de snorharen van de kat ging spelen, wat au au deed bij mevr. kat.  ;D

Maar ik wil wel een foto van Kel met aan elk oor een valkje.  ;D

Petra en Cheeky

He ja, nu Antoon weer overhalen.... wat is er toch aan de hand met die mannen hier, die maar overgehaald willen/moeten worden?!  ::) Gebrek aan aandacht, gewoon Hard to Get spelen, of waant er hier iets anders rond....  Maar een voordeel is wel dat iedere man hier tot nu toe nog overstag is gegaan.... Ankie weet het al, maar zeuren helpt niet, gewoon overtuigen!!!

Heb je inmiddels al iets van Lique gehoord over hoe Nala het in d'r uppie doet? Of is dat nog te kort dag, misschien wel he?

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi
ja ,ik bkijf lachen met jullie ;D ;D ;D
Die Petra

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi , hoi

Nee Peet ,ik weet ook niet precies wanneer Nala apart gezet zou worden. Een dezer dagen ,schreef Lique ,kan vandaag ,maar net zo goed morgen zijn. Weet verder dus nog nix. Maar zodra ik iets hoor ,hoor of lees je het ;D ;D.
Vandaag de kooi waar de grasjes ingaan schoongemaakt.
Dus  wij zijn er helemaal klaar voor. ;D ;D.
Lekker Zazou zijn kooi helemaal schoongemaakt. Hij had bleekselderij op en dat blijf je ruiken :P :P. Hij is trouwens dol op komkommer ,maar krijgt al gauw dunne poepies ervan :P.
Dus rustig aan ermee!!!

En Gonnie ,als we iets kunnen doen voor je om Antoon over te halen moet je het even laten weten ,mannen vinden dat gewoon prettig ,is een beetje macho...niet gelijk toegeven!!!
Leer ons mannen kennen.....maar wij vrouwen spelen het spelletje ff iets beter. ;D ;D ;D.

He Val ,alle dieren hebben af en toe van die vreemde gedragingen. Kelis een keer achterna gezeten door een kat.Was geen gezicht ,net een tekenfilm ,eerst Kel achter kat aan en even later zagen we Kel terugrennen met kat achter zich aan ;D :o ::) :D.

Groet van Ankie

XxLindaxX

Hoi Ankie,

Wat een mooie valkjes zeg..
Ik hoop voor je dat Nala binnenkort apart gezet mag worden en dat ze snel zelfstandig wordt.
Jij moet dus ook al wachten tot je er eindelijk weer zo'n schattig en lief valkje bij krijgt :)
Ik zal je verhaal blijven volgen, want ik ben wel benieuwd hoe ze op elkaar gaan reageren. Misschien kan ik daar nog iets van leren.

groetjes Linda

Joyce28

Hoi Ankie,

Ik kreeg ook bericht dat Loki steeds zelfstandiger word,en dat ze eerdaags apart gezet word.Misschien wel tegelijk met Nala in 1 kooi ofzo :P
Maar je hoort het gelijk hoor van Lique als ze ze apart gaat zetten.

Ankie

Hoi ,hoi

Voordat ik ga werken, nog maar even wat plaatjes neerzetten hier ,
Wat een poepie he??? ;D :D

Ik kon het niet laten ;D :D ;)

Zazou aan het turnen ;D :D ;)

:-* Zazou & Ankie

Valerie

Zijn jullie gek met heksjes, of heb ik dat fout?  ;D
leuke foto's weer!

Ankie

Hoi Val

Citaat van: Valerie op 29 juni 2005, 12:04:46
Zijn jullie gek met heksjes, of heb ik dat fout? ;D

Dat heb je goed gezien!!! Ik zal al mijn heksen eens bij elkaar op de foto zetten.

Groet ,Ankie

gonnie

Hoi

leuk hoe meer heksen hoe meer vreugd
Groetje Gonnie

Ankie

Ik voel me een beetje verwant met ze ;D :D :o :P

Kirsten

haha de turnfoto, prachtig!
en 1 en 2 en 3 hahaha

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Kirsten

Zazou is een natuurtalent hoor!!! ;D :D ;).

Groet ,Ankie

Valerie

Ankie, jij moet eens op reis gaan naar het Harzgebied in Duitsland. Op 30 april (als ik me niet vergis) hebben ze daar walpurgisfest en dat is een oude traditie van heksen. Er werd vroeger geloofd dat de heksen dan die nacht op hun bezem naar Brocken (hoogste punt in de Harz) vlogen. Er hangen dan allemaal heksen in de dorpjes op balkons, lantaarns etc...

Ankie

Hoi Val

Wat leuk ,ik zal het in gedachten houden en wie weet...

Maar nu....ik ben me net het apezuur geschrokken. :o Zit ff lekker op de bank ,tuindeur open en naast de bank staat Zazous kooi. Uit mijn ooghoek zie ik Zazou lekker bezig...nix aan de hand ,dacht ik. Maar toen ik even opzij keek zag ik ineens dat hij aan de buitenkant van de kooi zat :o :o in plaats van in zijn kooi. Het eerste wat ik deed natuurlijk is de tuindeur dicht. Hoe hij uit zijn kooi gekomen is is me een raadsel . Er zit aan die zijkant een deurtje ,maar die is nooit open. Zazou is daar wel doorheen gekomen ,want hij zat niet meer vast.....we hebben het deurtje gelijk vastgezet. Maar het is toch wel heel vreemd . Ik ben nog helemaal in shake en snap er echt nix van. De kinderen en Ed hebben ook dat deurtje nooit open gedaan. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren....maar er was weer een engeltje in de buurt die ons heeft behoed voor heel veel ellende en verdriet.
Moest dit ff vertellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-*Zazou de uitbreker & een erg geschrokken Ankie