30 juli 2025, 23:45:47

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi,

Haha leuke foto's horo van die kleine boef.
Zo te merken is Zazou net zo brutaal als mijn valkje  ;D
Groetjes,

Natas en Joepie de poepie

Dianne

Haaj,
Wat een boef he ;D
Stiekem in de plant zitten :D
Net als onze parkiet Kazooie laatst :D
Ik ging even het eten verschonen maar de bakjes waren een beetje vies dus ging ik ze even schoonmaken, maar een van de voerbakjes is kapot, zodat er een opening in de kooi zit waardoor ze kunnen ontsnappen ;)
Dus ik was even in de badkamer die bakjes aan het schoonmaken..kom ik terug..zie ik Kazooie ineens in die opening zitten :D
Eigenwijs ;D

Doeg Kussjess :-*

Kirsten

Hoi Dianne,

Wat eeb leuke foto's weer en het is echt een acrobaatje ;D
Ook een erg leuke foto van Kelly heb je gemaakt, het lijkt me echt een mop. Dat aanvalsfluitje lijkt me ook erg gezeiig in huis,. haha ik moet hier ook gaan oefenen denk ik.

haha je zus een tongpiercing ;D, ik heb er ook ééntje anderhalf jaar terug laten zetten. De eerste twee weken heb je gewoon spierpijn in je tong en nek, maar daarna gaat het over en heb je nergens last meer van. Kan me nog herinneren dat ik een uur over een bord (op den duur koude) patatjes ;D.. ik had er gewoon trek in ;)
Oja en nog wel een tip als je zus van chips houdt... gewoon de chipito's nemen, want die kan je laten smelten in je wang ;) ;D ;D ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anita1

;D hoi hoi.lekker eigenwijs zijn ze he? die valkjes.heerlijk vind ik dat aan ze.
maar de planten leer ik ze wel af..
allemaal kaal... ::)
maar ze doen het gelukkig niet meer.
leuke foto's knuff anita  ;D

Ankie

Hoi allemaal

Zazou zit nu nog even te protesteren in zijn kooi, want de deur staat nog even open. :P Maar het gaat zo toch weer regenen  en dan mag hij weer los. :P Hij doet af en toe het aanvalluhh fluitje , ;D soms echt heel mooi ;D, soms alleen het laatste stukje :D en soms gooit hij het helemaal door elkaar. ;) Maar het is en blijft een prachtig gehoor. ;D.
Hij is echt in de rui !!!! Zijn staart is een stukje kleiner en de grasjes zijn ook in de rui,dus het is net alsof en een kussengevecht heeft plaatsgevonden :o. Maar de stofzuiger doet iedere dag z'n werk.
We stonden op pag.2 ergens in het midden en dat kan natuurlijk niet :'(.

:-* :-*van Zazou,Ankie en de rest

Ankie

Hoi Anita

Er is dus nog hoop voor mijn planten?
Zazou is inderdaad een gruwelijk  ;D eigenwijze valk.
Als hij zijn zin niet krijgt laat hij dat ook zeker merken.

Hoi Kirsten

Carine heeft ook last van spierpijn in haar tong en eten is een probleem. Maar dat gaat wel weer over. Zazou heeft straks wel een nieuw speeltje ;D ;D.

:-* :-* van Zazou, Ankie & de rest

Ankie

HOI

Hier nog wat plaatjes van ons Zazoutje  ;D

Wat een schatje he ??

:-* Zazou ,Ankie en de rest

Kirsten

Citaat van: Ankie op 23 mei 2005, 14:31:11
Hoi Kirsten

Carine heeft ook last van spierpijn in haar tong en eten is een probleem. Maar dat gaat wel weer over. Zazou heeft straks wel een nieuw speeltje ;D ;D.

:-* :-* van Zazou, Ankie & de rest

Haha ja dat klopt, ik heb er nu een roze glimmend steentje erin en dat vinden ze erg interessant ;D

Groetjes
Kirsten

bobbie

Hoi hoi,

Wat een schattige kroelfoto van Zazou zeg  :-*

groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Hoi

Zazou vindt het heerlijk om te kroelen ;D en vraagt daar ook regelmatig om. Vooral s'avonds als hij bij je zit komt hij gewoon met z'n koppie naar je vingers toe.
We zijn net met Kelly bij de dierenarts geweest. Zij liep enorm te hijgen :-[. Zo zielig. En ze is op een streng dieet gezet. Mag alleen nog maar speciaal voer en verder helemaal nix. Zal niet meevallen,want ze kreeg altijd allerlei lekkere dingen toegestopt. Maar als we willen dat ze nog wat langer bij ons is ,hebben we dus geen keus. Dus dat wordt afzien,zowel voor haar als voor ons,want het is en echte bedelaar. Zazou moet har maar een beetje in beweging gaan houden en dat lukt hem aardig :D

:-*  :-* van Zazou,Ankie & de rest

Kirsten

Hoi hoi,

Wat sneu voor Kelly, kan me voorstellen dat het afzien wordt.
Onze hond is pas vier maar mag helaas ook niet anders dan z'n voer hebben. Zijn milt is verwijderd toen hij twee was en als hij nu iets anders krijgt tussendoor, dan wordt ie gelijk ziek. Tja dan kijkt ie soms zo lief als ik een broodje knakworst voor m'n dochtertje aan het maken ben, maar dan bedenk ik me ook dat ik hem er uiteindelijk geen plezier mee doe.
Hij mag zelfs geen kauwbotten, maar wat ik wel kan doen is een speciaal bot, wat van een soort hard kunstof gemaakt is koken in een lekkere kippenbouilon ofzo, dan kan die uren erop kauwen en kan het geen kwaad. Misschien ook een ideetje voor kelly?

Heb je al minder last van je tongpiercing carine?. Ik kan me de eerste dagen ook nog goed herinneren, je zult helaas als ik me niet vergis ook nog wat last aan de zijkant van je nek gaan krijgen en kauwen is gewoon vermoeiend,. eigenlijk moet je het wel zoveel mogelijk proberen, maar je wordt ook zo moe van het elke keer spoelen erna :-\,.. komt allemaal goed, dan kan ik je wel zeggen en heb er nu absoluut geen last meer van. Misschien alvast gaan shoppen voor een tongpiercing collectie= ;D ;) dat hielp bij mij wel ;D

Groetjes
Kirsten

ps, leuk idee dat inlijsten van de veren en Zazou is er inderdaad vlot bij.

~Natas~

Hoi Zazou,

Wat zeg jij hebt inderdaad een heel leuk, lief koppie.
En wat een MOOIE kuif zeg, lekker vol  ;)
Leuk is dat he dat vogels nu gaan protesteren omdat ze er uit willen, maar ja nu met de zomermaanden wordt het wat lastiger.
Haha ik vind het heerlijk als mijn Joepie eruit is en met zijn koppie naar mijn gezicht loopt en dan ineens met z'n kop naar beneden gaat zitten.....................ofwel KROELEN maar  ;D
Leuke foto's hoor.

Groetjes

NAtas

gonnie

Hoi

ja leuke kroel foto`s , en wat zielig voor kelly .
wij gaan v.d huiskamer naar  de keuken de gordijn doortrekken , zodat ten alle tijden de valkjes er uit kunnen , het was eigenlijk altijd al een probleem want de jeugd die hier over de vloer komt en een sigaretje gaat roken buiten , was altijd toch een risco , ik was altijd wel heel alert maar altijd bang voor wegvliegen van een van de valkjes , en van de week kreeg ik opeens een idee , gewoon de rails verlengen, dan schuiven we de gordijn ervoor, probleem opgelost .

Ankie nog bedankt voor je lieve reaktie in mijn dagboek.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Kirsten

Bedankt voor de tip ,zal het zeker onthouden ,voor als het een keer te moeilijk wordt. Maar voorlopig wil ik haar helemaal nix geven dan alleenhet eten wat ze mag. Met Carine gaat het al iets beter,ze heeft gisteravond wel wat kunnen eten,al ging het lastig. We gaan misschien vanmiddag even shoppen ;D.

Hoi Gonnie

Lekker dat je het gordijn kan doortrekken.Af en toe krijg je van die ingevingen en dan denk je:waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht. Heerlijk als je valkjes altijd los kunnen vliegen. Ik heb een hele open keuken en kamer ,dus helaas is dat bij mij geen optie, maar ik vind het zielig als Zazou lang in zijn kooi moet,dus hij mag er regelmatig uit. Hij heeft gelukkig wel een ruime kooi,dus dat scheelt.

Hoi allemaal

Zazou zit lekker te oefenen op het aanvalluhh fluitje en je hoort dat het steeds beter gaat.

:-* :-* van Zazou,groet van Ankie & de rest

Dianne

Haaj allemaal,
Allemaal brutaaltjes ;D
Allemaal in de planten :D
volgens mij heeft mijn zus nog steeds geen foto van d'r piercing..of hij staat in haar dagboek..
dat kan ook nog ;)

Doeg Kusjess  :-*