2 augustus 2025, 20:44:57

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Ankie,

Welkom terug. Je zat niet ver bij mij vandaan in Den Haag. Ik woon ik Vlaardingen. :)

Heerlijk he dat je je meiden zo thuis kunt laten met de beestenboel en dat je weet dat het goed gaat. Gewoon nog eens doen zo'n weekend bij je zus. ;)

Leuke foto's weer hoor. Het is en blijft een lekker ding die Zazou. :-*

Tot de volgende keer, Nel :)

Ankie

Hoi en dan nu de foto's   ;D.
De dames hebben me nog wel moeten helpen ,ik vind het behoorlijk lastig. Maar het gaat me vast nog wel eens zelf lukken.

Zazou is gek op onze koeiendingetjes in de keuken

Deze foto vind ik toch wel heel bijzonder ;D :o ::) :P.
Zazoutje doet me hier denken aan een geest.

Citaat van: bobbie op 16 mei 2005, 13:30:18
Heerlijk he dat je je meiden zo thuis kunt laten met de beestenboel en dat je weet dat het goed gaat. Gewoon nog eens doen zo'n weekend bij je zus. ;)

Hoi Nel
Ik ga af en toe naar mijn zus en het is inderdaad heerlijk dat ik die meiden met een gerust hart thuis kan laten .Binnenkort ga ik 2 dagen met Ed op stap.

Knuffies van Zazou ,groet van Ankie & de rest

Ankie

He hai hoi

Zazou net in zijn kooi gezet,want hij was niet uit mijn planten en bij de hond weg te krijgen.Even rust,dus even in zijn kooi ;D ;D. Hij heeft zich ook lekker zitten poetsen op mijn been.Ik had een zwarte broek aan en toen Zazou klaar was met poetsen leek mijn broek wel wit,allemaal schilfertjes. Moet ik nu Head & shoulders gaan gebruiken bij Zazou ;D :D ;).

Knuffies van Zazou,groet van Ankie & de rest

Astrid

Hoi Ankie,

Leuk weer de foto's van Zazou.

Prettig dat jullie binnenkort even twee dagen weg kunnen,
en dat de hele beestenboel in goeie handen is.

Pepper verliest op dit moment bijna geen veertjes,
maar nog wel donsjes.

Groetjes,
Astrid

~Natas~

Hoi hoi,

WELKOM terug

En wat een schitterende foto's zeg van Zazou.
Vooral die eerste vliegende foto.............................maar ik ben helemaal weg van je laatste foto.
Die is heel apart (in een soort schaduw) met wat kleuren erachter.
Hoe heb je dat gedaan dat wil ik ook  ;D :D ;D :D

Groetjes,

Natas

Ankie

Citaat van: *Natas* op 16 mei 2005, 22:54:31
ben helemaal weg van je laatste foto.
Die is heel apart (in een soort schaduw) met wat kleuren erachter.
Hoe heb je dat gedaan dat wil ik ook ;D :D ;D :D

Hoi Natas

Het is voor mij een volslagen raadsel hoe deze foto zo geworden is. Het zal ,denk ik, met het licht te maken hebben.
Nou moet ik zeggen dat ik een heel goed toestel heb.
Ik wist zelf niet wat ik zag en ben ook best trots op deze foto.
Maar helaas kan ik je geen uitleg geven :-\ De kleuren erachter zijn van dingen die in de tuin staan .Er is dus als het ware door Zazou heen gefotografeerd. Maar dus niet met een speciale filter of zoiets,gewoon puur toeval of Zazou was een beetje geestig op dat moment ;D :D ;) Je weet het niet he ,met die valkjes :o ::) :P

Knuffies van Zazou ,Ankie & de rest

Kirsten

Hoi Ankie,

Zo te lezen heb je een heerlijk weekend gehad :D
en straks ook weer twee daagjes weg las ik?lekker hoor,.
Vind je foto's weer erg mooi en die doorzichtige is inderdaad erg apart,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

He Hoi Hallo

Daar ben ik nog even. :) Zazou is lekker bijna de hele dag los geweest. Hij zit nu even in zijn kooi ,dan kan ik even rusten en Kelly uitlaten ;D :D. Af en toe word ik wel een beetje gestoord van Zazooitje ;D, want hij vindt het nu ook nodig om in de aarde te gaan zitten klooien van mijn eens zo mooie kamerplanten :P :-[. Dus nu in de kamer veertjes, poepjes (gelukkig kleintjes), aarde en witte schilfertjes (horen die bij de rui?), en dan de rest nog van wat Zazou knoeit met zaadjes enzo. Leuk een valkje...... ;) ::) :P.
Ik zou hem niet meer kwijt willen hoor,maar af en toe moet ik me even afreageren.Weet niet of dit het juiste adres is om dat te doen,maar beter hier dan op Zazou of man en kinderen. ;).
Knuffies van Zazou,Ankie en de rest

Agnes

Hihihi, hoi Ankie,

Ik heb het met Pucky ook op dit moment hoor! ;D
Ze maakt nog meer rommel dan de kinderen, en ze is op het moment ontzettend ondeugend ::)
Ze zit overal aan wat niet mag, en wat ze wel mag, vind ze op het moment niet leuk ;)

Geeft niks, gaat vanzelf wel over, maar af en toe wordt je er inderdaad aardig gest440oord van >:(
(zoals nu: loopt ze over het toetsenbord, en zit steeds aan de muis ;))

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi  He Hallo Agnes

Ben heel blij met je reactie ;D :D. Een lotgenoot ;).
Gelukkig dat jij me begrijpt. Ik was even bang dat men het niet zou begrijpen en mij een zeur zouden vinden :P.
Gelukkig ben ik niet de enige en is Zazou niet het enige ,af en toe , wat baldadige valkparkietje. Zou het de leeftijd zijn?
Hoe oud is Pucky nou ? ;D :D ;)

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

Ankie

He ,Hoi ,Hallo

Zazou heeft het gisteravond weer helemaal goed gemaakt met me. ;D Hij heeft de hele avond bij me gezeten en koppie gegeven  ;D ,leek wel een poes ;D. Hij was echt onwijs lief en heeft nix meer gedaan wat niet mag !!!!!!! De schat ;D.Lekker rustig avondje dus :D :o.

Knuffies van Zazou,groet van Ankie & de rest

patty_dordtse valkjes

;D ;D ;D ff een berichtje achterlaten hoor zazou'tje in je dagboekje  ;D ;D ;D.
Zo te zien ben jij niet de enige die een kamerplantje bezoekt hihi.
Gizmo en ikke hebben wel eens stiekem een plantje helemaal gekortwiekt.We vonden dat die te lange slierten had ;D ;D ;D.
Het gaat dus gelukkig goed daar bij ankie thuis.
Lekker knoeien dat doen wij hier ook hoor dan komt ze weer met die stofzuiger langs een herrie zeg pfffffff.
Maar jah we krijgen altijd wel wat lekkers en vliegen mogen we ook nog ondanks dat we kleintjes hebben.
Het gaat allemaal goed hier en bij jouw das het belangrijkste toch zazou'tje.

een pootje van mij(spikey)
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Ankie

He ,Hoi ,Hallo

Zazou begint een beetje onrustig te worden ,want hij wil graag zijn kooi uit. :P  Maar dat wordt even wat moeilijk,want ik heb even de tuindeur open staan .En ik geloof nooit dat hij binnenblijft. Het begint weer te betrekken buiten ,dus Zazou heeft misschien nog wel mazzel. Hij heeft trouwens tauge gegeten en dat vondt hij heerlijk.Ga zo weer een bord met sla neerzetten, maar ik geloof niet dat het een waterratje is :-\.

Knuffies van Zazou, groet van Ankie & de rset

Dianne

Kijk..
wat een mooie foto he ?  ;D ;D

Zazou is lekker aan het zonnen ;D

Doeg  :-*

Agnes

Citaat van: Ankie op 17 mei 2005, 20:20:24
Hoi  He Hallo Agnes

Gelukkig ben ik niet de enige en is Zazou niet het enige ,af en toe , wat baldadige valkparkietje. Zou het de leeftijd zijn?
Hoe oud is Pucky nou ? ;D :D ;)

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

Hoi Ankie,

Pucky is van 17 januari dit jaar. Volgens mij scheelt ze in leeftijd maar een paar weken met Zazou .
Pucky begint nu ook kleine donsveertjes te verliezen. Ik dacht eerst van de stress i.v.m. logeren bij de buren, maar het gaat nu ook door. toch misschien het begin van de rui?

Fijn dat Zazou weer wat bijgetrokken is ;D. Pucky zit nu ook rustig op m'n schouder en heeft nog geen toets aangeraakt ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.