18 juli 2025, 14:34:46

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Ankie
en ben je al verbrand 8) 8) 8) of wordt jij gelijk bruin.
kijk eens in mijn dagboekje , verassing ,eerder dan verwacht.
groetjes Gonnie

Ankie

Hoi

Gelukkig niet verbrand...ik kon niet in de volle zon zitten...was me iets te warm...dus lekker onder de parasol 8).
Ik heb een hele lichte huid ,dus inderdaad oppassen voor verbranding !
Nu ga ik even heel gauw in jou dagboek kijken Gonnie :D

Groetjes 

Ivy

Hoi buuv.
Sorry dat ik je liet wachten maar de pc was bezet ::).
Maar met Rafiki gaat alles nog goed, alleen had hij het vandaag erg warm... Poor little thing. Nou ja, little. Hij is weer goed aangekomen, hij woog vandaag 30 gram!
Ik dacht dat ik vanochtend zijn oogjes open zag gaan, maar vanavond waren ze weer helemaal dicht dus toch nog even wachten...
Hier de foto's!

en nog groepsfoto's...

Tot morgen!
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

He Buuv

Het was het wachten waard hoor !! ;D  Ze zijn prachtig en wat groeit hij hard !! Die oogjes gaan vanzelf wel open....het gaat al snel genoeg allemaal ! Wat een kanjer !!!
Ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat en hoop dat het zo blijft gaat ...maar daar twijfel ik niet aan !
Bedankt weer voor deze serie foto's . We zijn er hardstikke blij mee !! ;D

Tot snel en de groeten van mij !

Ivy

Haaallllooooooo!

Ben je er klaar voor?  ;D Rafiki is sinds gisteren wel 7 gram aangekomen (of kreeg hij zware eten [patat met haha])...
Je kan ook het beginnetje van zijn kuifje zien! En oogjes waren al open! Niet voor lang, maar toch...

Morgen krijgen de drie humpies nog een zusje/broertje...

Dus als alles goed gaat, worden het morgen foto's van vier humpies ;D.
Tot gauw!

Liefs, Ivy

Ankie

Hoi ,hoi,

Ongelofelijk zeg !!! Ik weet niet wat Makker en Nicky hem voeren ,maar het moet wel iets van patat en frikandellen zijn ;D . Hij is echt heel erg hard aan het groeien....wil gauw naar ons toe natuurlijk ;D.
Carine heeft even een grafiekje gemaakt en vergeleken met Zazou ...die was op de 7de dag 26 gram ! Van Nala weten we het niet ,want toen had Lique veel te veel valkjes om ze iedere dag te wegen. Je foto's zijn weer prachtig en ik denk inderdaad dat ik hem niet herken morgen !! Ik hoop dat de 4de Uk er is als ik kom ...of net geboren wordt !!!  ;D
Ik hoop ook dat Rafiki eventjes naar me zal kijken ! Ik hoop wel veel he?
Nou Ivana ....alweer bedankt voor je verslag en ik zie je morgen !!

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie.
Waarschijnlijk is Zazou gewogen op lege krop... maar omdat ik ze 's avonds weeg zijn ze altijd mooi gevuld... anders wegen we Raafje morgen ochtend ook als jullie d'r zijn, dan kan je beter vergelijken.
Maar hij groeit als kool en hij kan al zooo goed blazen!  ;D maar dat zal je morgen zelf horen...

Zo,nu naar bed, anders wordt ik niet op tijd wakker! Voor jou waarschijnlijk tot zo, voor mij tot morgen!
Ivana

Caroline

Veel plezier straks!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Ik ben weer thuis en heb even mijn kleine Raafje kunnen vasthouden en bewonderen ! Hij groeit als kool en het gaat echt geweldig ! ;D Ik hou het even kort ,want het is hier niet uit te houden bijna ,maar wil uiteraard even de plaatjes laten zien !
Ivana bedankt weer voor je gastvrijheid  :-*.

Raafje is al een beetje nieuwsgierig en probeerd zijn koppie omhoog te houden !! ;D

Dit lukt hem wel ,maar nog niet zo lang !! ;D

Hij heeft af en toe zijn oogjes al open ! :D

;D :D

;D ;D

Wat een poepie !!!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Wauw , wat een poepie, echt scheetjes zijn het zo , en Raafje leuk om de naam te verbasteren (noemen ze het geloof ik ), klinkt leuk Raafje.
heb je de foto`s zelf gemaakt en houd je Raafje ook zelf vast hier op de foto`s.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gon

Op de foto's houdt Ivana hem vast en maak ik de foto's !!
IK vindt Raafje ook heel leuk klinken en ben blij dat we het veranderd hebben ...Scar past echt niet bij hem !
Ze zijn echt zoooo aandoenlijk ! Heerlijk gewwon en ik hoop nog steeds dat we het zelf ook nog eens mee mogen maken hier !!!

Groet van mij

gonnie

Hoi Ankie
En dat gaat ook echt wel gebeuren hoor , maar ik denk inderdaad niet met Zaou en Nala die hoop lijkt echt weg ,maar wie weet krijgrn ze strakjes wèl zin als ze bij Yvana zien hoe het moet ;)
Groetjes Gonnie

Ivy

Hoi Ankie...
Je hebt al hele mooie foto's geplaatst van Rafiki, maar ik geef je nog een klein bonusje  :D

Vind je hem niet gegroeid sinds vanochtend?  ;D

Groetjes! Ivy

Ankie

Hoi Ivana

Ik ben gek op bonussen ;D ;D.
Volgens mij groeit Raafje iedere minuut !!
Geweldige foto's !!!!

Groet van mij

gonnie

Hoi Ankie
o ja wauw wat mooi , ik vind het werkelijk allemaal wondertjes , ja inderdaad Ankie als je de foto s van eerder die dag neemt lijkt het net alsof het 2 dagen later genomen is de nieuwe foto s.

Groetjes Gonnie met ventilator