20 juli 2025, 00:08:40

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Ankie
Nou dan koop en maar 2 dan , ik zal nog genoeg jonkies krijgen, en dan krijg je er van ieders èèn ,
is dat genoeg ;D ;D ;D.
Trouwens het drumstel van Dianne ziet er profesioneel uit zeg dat was ik nog vergeten te zeggen, lukt het dianne om er al wat leuks uit te krijgen kwa muziek ?
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi

Alles gaat redelijk goed hier ! De valkjes fluiten er lustig op los.
Wel wat verdriet gehad van de week omdat Toad (hamster van Dianne) is overleden ! Wel mooi gegaan ,want we waren erbij en het diertje heeft niet veel geleden ! Ze was 2,5 jaar en da's voor een hamster wel oud ! Maar het is en blijft zielig .
Vandaag zijn we met Poes (muis van Carine) naar de dierenarts geweest ! Het diertje was al vanaf februari aan het sukkelen en niks hielp echt eigenlijk !!! Het werd nu echt te triest en we hebben hem in laten slapen !! Mijn voortuin begint aardig vol te raken ....dus ik vindt het nu wel weer even genoeg geweest met de sterfgevallen hier !!

Dianne kan al een aardig roffeltje geven ! Het is wel dse hele tijd hetzelfde deuntje ...maar dat moet ze oefenen he !
Ik moet zeggen dat het me tot nu toe best wel meevalt en ik heb er geen problenmen mee...de buren hebben ook nog niet geklaagd ! ;D

Groet van Ankie

Caroline

Sterkte voor de meiden met het overlijden van hun kleine vriendjes.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Hier gaat alles nog steeds prima !
Het grootste verdriet is weer geleden en er wordt weer gedacht aan nieuwe hamsters ! Geen muizen meer !!

Binnenkort kan ik jullie ook nog een ander nieuwtje vertellen ...maar dat komt binnenkort wel !
Over 2 weken gaan we lekker met vakantie en dan mogen Zazou en Nala gaan logeren bij Ivana. Moet Zazou het 3 weken zonder Kelly doen ! Zal wat worden !!

Groet van Ankie

Caroline

Nooouuuu!!

Ons lekker maken met een nieuwtje en dan niks vertellen.  :o

Dat is gemeen.  ::) :-\

;) ;D ;D ;D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Ze mogen een nestje?

sterkte nog met het overlijden.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

13 juli 2006, 15:12:15 #2871 Last Edit: 13 juli 2006, 15:15:00 by Ivy
Hoi.
Ankie, ik zal je nieuwtje maar niet vertellen dan  :P ;D

Dag 1

Dag 2

Dag3

(het zusje ook maar)

Uiteraard komt er dus elke dag een nieuw fototje!

Laten we duimen dat hij groot mag worden. Wat vind je van Simba? :P

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin

oh een valkje erbij! wat leuk!

en ivana elke dag dag fotos is een hele opgave  :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi ,hoi

Je hoeft niks meer te vertellen Buuv !!! ;D :D
Wat lief dat je al foto's van de kleine Scar hebt geplaatst !
Simba zijn we niet zo weg van ....sorry Buuv  ::).
Was weer helemaal toppie vanmiddag en ik kom zeker volgende week weer kijken hoor ! Heerlijk dat je zo dichtbij woont en dat we Scar vanaf dag 1 kunnen volgen !!
Ik hoop dat het allemaal zo blijft gaan zoals het nu gaat ,maar aan Pa en Ma te zien maak ik me daar geen zorgen om ! Maar hij is pas 3 daagjes en nog een teer klein ieniemienie valkje.

Ja Caroline .....af en toe ben ik ook een beetje gemeen ! Maar het geheim is geen geheim meer !!  Bij Ivana is afgelopen maandag het eerste kleintje geboren en deze is voor ons ! Het begon eigenlijk met een grapje ....maar werd al snel serieus ! Vanmiddag ben ik met Carine bij Ivana geweest (is een lekker stukje fietsen en hebben we de kleine kunnen bewonderen ! Zoooo schattig !!! :-*

He Lin...wat leuk jou hier weer eens te zien en Ivana heeft het wel voor me over hoor om iedere dag foto's van het ukkie te maken !!! Zazou en Nala zouden van mij echt wel een nestje mogen ,maar ik geloof niet dat die 2 echt een koppeltje worden ....het zijn gewoon goede vrienden  ;D ;D ;D

He Agnes  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D....ja....weer iets leuks om naar uit te kijken !!

Nog even wat foto's en de eerste zijn speciaal voor Gonnie !
Zazou had er gisteravond weer echt zin in !! Kelly laat het allemaal maar gebeuren !

Ik weet het niet eens zeker ,maar volgens mij is dit het zusje van Scar  ::)

Pa en ma even van het nest ....maar dit was niet lang....vooral Makker is erg zorgzaam en een geweldige vader !!!

Hier is hij dan weer !!! Met zijn eerste bijna koprol !

Zooooooo aandoenlijk !! Zo'n klein hummeltje  :-*

:-* :-*

Ik geloof dat de batterij van mijn camera even geen zin meer heeft,want de rest van de foto's willen niet !!! Maar dit is ook wel weer even genoeg voor vandaag !
Is zal de komende tijd dus weer wel regelmatig op het forum te vinden zijn !! Dat komt ervan !!! ;D ;D ;D

Tot morgen dus !!
En Ivana ....je bent een schat  :-*.

Caroline

;D ;D ;D Ik had al zo'n beetje een vermoeden hoor!!  ;)

Gefeliciteerd, keileuk voor jullie, veel plezier met het volgen van de kleine.

Oh en die ene foto was niet zijn zusje hoor, dit was Scar zelf, donkere oogjes.  ;) Leuke naam trouwens.  :D

Doei doei!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi hoi!
Ja Caroline heeft gelijk, het jonkie die jij mocht vasthouden was inderdaad jullie Scar (sorry, maar moet steeds denken aan de gemene leeuw :-X) maar goed, ik wen er aan :D.
Het kleintje die Carine vasthield, dat was het zusje.

En hij is op dinsdag geboren, 11 juli. Maandag begon het eitje te piepen :D.

Ik ben benieuwd hoe groot hij morgen zal zijn! ;D Papa zit nu van trosgierst te snoepen en mama zit op eitjes. Dus alles gaat z'n gangetje...
Groetjes en tot morgen!
Ivana

Ankie

Hoi ,hoi

We hebben nog eens even goed over de naam Scar nagedacht en vinden het toch wel wat negatief klinken !
Iedere keer als we het over Scar hebben zien we een gemene leeuw voor ons  ::).
Daarom hebben we een andere naam uitgekozen en het is Rafiki geworden ....zijn roepnaam wordt dus Raaf !!!!
Klinkt veel leuker toch ? Ivana is er ook erg blij mee....want die vond Scar ook wat gemeen en dat kan natuurlijk niet voor zo'n lief hummeltje ! ;D

Dan wil ik jullie nog even voorstellen aan 2 nieuwe leden van het gezin !! Kooien blijven hier nooit lang leeg ! :o

Links zien jullie Kiwi en rechts Kip ....de nieuwe hamsters van Dianne en Carine !

Ik plaats nu maar even 1 foto ,want de pc. is supertraag op het moment en ik ben al een half uur bezig geweest om deze te verkleinen ! Ik laat snel wel wat meer foto's zien !

Groet van Ankie

Caroline

Inderdaad een lievere naam en ook gefeliciteerd met de  nieuwe huisgenoten.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi Ankie.

Zoals beloofd... 9 uur - foto's!
Jullie Raafje is goed aangekomen, hij weegt nu al 14 gram!

Rafiki, dag4:

zusje

saampies...

Dus het gaat nog steeds goed en morgen krijgt Rafiki nog een zusje of een broertje erbij!
Begint druk te worden hier  ;D

Groetjes!
Ivana