29 juni 2025, 13:19:34

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
Ik was natuurlijk ook gewoon wat aan het flauwe kullen , heb ik wel vaker last van , hè Ankie.
Alweer een jaar bij jullie Zazou, wat gaat de tijd snel.
gezellig dat jullie zo regelmatig kunnen afspreken heerlijk beppen over de birdies.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Jammer Gonnie dat jij niet wat dichterbij woont !
Maar aan de andere kant misschien maar goed ook ,anders zouden we konstant bij elkaar op de koffie zitten ;D ;D.
Ik weet toch wel dat je af en toe gewoon zit te flauwenkullen ! ;D
Dianne is nu naar drummen ,dus ik heb even wat foto's verkleind op haar pc. Het zijn er niet zoveel en ook niet zulke bijzondere ...foto's van Gerard Joling zijn mislukt  ;D.
Het viel me gisteren op dat als Nala onder de kast wil (als ze eindelijk durft) dat ze dan weggestuurd wordt door Zazou .
Zazou wil waarschijnlijk dat Kel onder de kast komt ,maar dan heeft hij toch een probleem 8).

;D

:D

;D

Dit waren ze weer even !!!
Groet van mij weer !

Agnes

Hoi Ankie,

Zoals altijd weer: mooie foto's! ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Hoi Ankie,

Gefeliciteerd met Zazou die alweer een jaar bij jullie woont. Was de taart lekker??

Leuke foto's heb je trouwens weer gemaakt.

Lieffff!!  :-*

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi
ben benieuwd wat Zazou gaat doen wanneer je een broedblok gaat hangen, misschien is Kelly dan wel history, en heeft Nala de toekomst ;D
Laten we het hopen , eehh hele lieve foto`s ankie.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Ik geloof niet dat het nog wat gaat worden tussen Zazou en Nala ...Zazou was gisteravond weer de hele tijd bij Kel in de buurt en hij was tegen Nala aan het blazen zodra zij in de buurt kwam ! Als ik een nest van Nala wil moet ik er gewoon een mannetje bijnemen ! Maar zeker niet voor de zomervakantie en Nala is nu toch nog te jong . Ik wacht het gewoon rustig af en heb nergens haast mee !!!

Ja Caroline...de taart was heerlijk !!! Morgen weer taart !!!!

;D

:o

En maar wachten tot Kelly naar ze toekomt !

Groet van Ankie

Caroline

Lieve Ankie,

gefeliciteerd!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hoi Ankie!

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi ,hoi ,

Agnes en Caroline .....dank voor de felicitaties hier !!

Gisteren een lekker rustig dagje gehad en veel met de valkjes bezig geweest ! Ze zijn bijna de hele dag lekker los geweest en we hebben ze lekker gedouched en de kooi een keer opnieuw ingericht ! Weer eens wat anders voor ze !!!
Alles gaat gewoon z'n gangetje hier en met alle dieren gaat het wel goed !
Vorige week weer met Poes (muis van Carine ) naar de dierenarts geweest en hij heeft weer een prikje gehad !!!
Die moet hij nu regelmatig hebben om de parasiet te lijf te gaan !!! Ik heb wel even verteld dat het niet al te veel mag gaan kosten ,want 16euro per keer en dat 1 keer in de 2 of 3 weken gaat met toch iets te ver ! Dat begreep ze goed en dit keer hoefde ik maar 5 euro te betalen . Als het op een gegeven moment  niet meer helpt of we zien geen verbetering stoppen we er ook mee ...maar zolang we wat verbetering zien probeer je het toch !! Hopen maar dat het werkt !

Na het douchen lekker even opdrogen !

Nala ook natuurlijk !

Zoals te zien is zijn Nala en Zazou niet de enige die geintresseerd zijn in de papyrus !!!

De ogen van Beer zijn echt zo rood !!!

Een echte duivel is deze rare hamster !!!

Groet van Ankie

Rianne

Hey Ankie,

Beer lijkt mij iets aan de forse kant, of staat ie gewoon niet charmant op de foto? ;D

Ankie

Hoi Rianne

Beer is inderdaad een beetje een fors gevalletje ...dat heb je goed gezien ! Absoluut geen charmante hamster ,maar een echte ondeugd ! Een duiveltje dus ! Niet zo'n klein schatje...maar zij is wel heel grappig hoor ,je moet oppassen voor je vingers ,want het is een bijtgraag beestje :P.

Groetjes van mij

Mariska

He Buuv,

Hoe is het hier?
Ben even niet geweest, maar je niet vergeten hoor ;)
Je verjaardag heb ik ook gemist zag ik :-[ dus alsnog van harte gefeliciteerd!

Mooie foto's heb je weer gemaakt :D
Die van Beer zijn ook heel gaaf met die rode ogen.

En Zazou is dus echt verliefd op Kel en niet op Nala ::)
Wat jammer nou.
Het zou zo'n leuk stel zijn.
Maar wie weet komt het nog.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi ,hoi

He Mariska
Wat leuk dat je weer eens even kwam buurten ! ;D
Dank nog voor de felicitatie  ;D.

We hebben Kelly vandaag helemaal even onder handen genomen en ze is weer lekker getrimd ! Er blijft dat hgelijk niet veel van haar over en we zijn ere 2 uur mee bezig geweest ! Zazou zal de haren wel missen en ik ben benieuwd hoe hij er straks op reageerd ! Misschien is het gelijk over ....misschien ook niet !
Van de zomer zullen Kelly en Zazou een paar weken zonder elkaar zijn en misschien dat Zazou dan wat meer aandacht aan Nala gaat besteden ! Wie zal het zeggen . We zien het wel allemaal ! We hebben geen haast ,ze zijn nog jong genoeg en wij ook  ;D.

Groet van Ankie

bobbie

Hoi Ankie,

:-[ :-[ :-[, nog gefeliciteerd met je verjaardag (*schaam schaam*). Beetje laat maar uit een goed hart.

Leuke foto's weer, dat is het voordeel als je niet meer zoveel rondleest: je hebt destemeer foto's in 1 keer te bekijken.  ;)

Groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi ,hoi ,

Geeft niks hoor Nel ! Het is je vergeven ! ;D

Ik kom net uit mijn werk en zie dat Sjonnie gewond is aan zijn oogje ! Waarschijnlijk gevochten met Kazooie  :P.
Ze zitten al jaren samen in de kooi ,maar de laatste tijd zitten ze nogal eens achter elkaar aan !
Ik zet hier even een foto van Sjonnie met zijn gewonde oog neer en vraag me af of ik hier wat aan moet doen verder.
Iemand enig idee ?

Hij heeft er wat last van ,want hij gaat ieder keer met zijn oog langs een zitstok !!
Zielig he ?

Groet van Ankie