28 juni 2025, 20:48:26

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
hoe gaat het nu met Carina ?
en met jou ?
Petra heeft inderdaad een mooie neus Ankie, en jij en Kirsten  ook trouwens  ;D ;D ;D
Groetjes gonnie

Mariska

Hoi Buuv,

Hoe is het hier?
Ben weer terug hoor en gelijk de schade aan het inhalen ;D

Wat leuk dat jullie met zijn drietjes bij Gonnie zijn geweest :D
Dat was vast beregezellig ;)

Ik las dat Carine ziek is :(
Gelukkig geen blindedarmontsteking, maar dat maakt de pijn  niet minder natuurlijk.
Wens haar maar beterschap van me ;)

Ik heb trouwens in Egypte lekker me gezicht laten verwennen ;D
Heerlijk was het en daarna ben je zo lekker rozig  ;)

Liefs
Maris!!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi, Hoi

Hier gaat gelukkig alles goed !

Carine had zaterdagavond plotseling hele heftige buikkrampen en we zijn dus even met haar naar de doktersdienst geweest !
Ik was even bang voor een blindedarmontsteking ,maar dat was het gelukkig niet ! Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter met haar en dat is maar goed ook ,want ze heeft haar laatste tentamenweek voordat de exames beginnen !!! Dan kan je even geen griep gebruiken he ?

Vrijdag bij Gonnie was het echt ongelofelijk gezellig !!!
Lief om Indy zo te zien broeden en haar dikke buikje met het volgende eitje te zien !!! Echt prachtig !!! Fransje is een zeer zorgzame vader en erg beschermend ....zo hoort het natuurlijk ook !!!

He Gonnie....jou neus mag er ook zijn hoor !!! ;D ;D

He Buuv...leuk dat je weer even in mijn dagboekje komt kijken !!!

He Caroline....zoals je hebt kunnen lezen gaat het met Carine weer prima !!!

Ik heb net visite gehad van mijn valkjesoppas voor de vakantie !! Lekkere chocolaatjes en een heel leuk heksje gekregen !! Lief he !? Zazou en Nala zijn heel veel los geweest vandaag en hebben zich dus weer heerlijk uit kunnen leven !!
Ik zal nog even de foto's plaatsen van Indy en het ei en natuurlijk van mijn eigen rakkers !!!!

A.s moedertje op een eitje !! ;D

;D ;D ;D

Het eitje ! ;D

;D

:D

;)

Hebben we hem toch niet voor niks opgehangen !

;D

Dit was het weer even !!!!
Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
bedankt voor het neus complimentje, ;D
Eindelijk zitten ze op het (nieuwe) speeltje, weer prachtige foto`s vooral die van het nestje ;D ;D
Groetjes gonnie

Caroline

Hè hè!!

Eindelijk zitten ze op de driehoek.

Weet ik in ieder geval dat ik hoop moet houden.  ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Alleen Nala is op de triangel ( zo moet ik hem van Carine noemen ) geland en wel 3 keer !!!! Zazou moet niks van dat rare ding hebben en vliegt er met een grote boog omheen !

Goh...Gonnie ...dat je dat leuke foto's vindt !!! ;D

Gewoon laten hangen Caroline ...de wonderen zijn de wereld nog niet uit !

Groet van Ankie

Roosje

Hier slapen ze zelfs op de driehoek, deden ze al heel gauw hoor. Jullie valkjes zijn gewoon mietjes ;D :P

Ankie

Hoi ,hoi ,

Nou Roosje ....mietjes zijn het zeker niet  !
Maar hebben jou valkjes wel eens op de rug van een heks gezeten !? Ik dacht het niet he ?!
Dat bedoel ik ...wie zijn er nu de mietjes ! Misschien is de triangel...driehoek...whatever..gewoon geen uitdaging en een saai ding !!  ;D :D :P

Het is me opgevallen dat ik Zazou nu echt hoor vliegen ...net een duif ....  ;D.
Ze waren weer lekker ondeugend en ik moest ze weer overal vanaf plukken ! Telkens op mijn lamp en op de keukenkastjes !! Ze vlogen wel heel veel en de hele tijd achter elkaar aan . Kelly was ook in de kamer ...maar Zazou liet haar redelijk met rust !! Niet helemaal natuurlijk ,maar toch ...!

Sorry ,maar ik kan het niet laten !!

;D

;D

Veel is er niet meer van mijn parapluutje over !

ff relaxen !!

:-*

:P

Dat waren ze dan weer even en ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn fotoshow !!! ;D :P :-X
Groetjes van Ankie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi Ankie
ja ik heb er weer erg van genoten ,van de foto`s ,en wat een mooie klok heb jij hangen.
En zijn ze nog onder de kast gedoken ?
treppelgroetjes van gonnie

Ankie

Hoi ,Hoi

Blij dat jullie weer genoten hebben !

Zazou heeft wel even in de buurt van de kast gezeten ,maar hij was meer aan het vliegen gisteren dan dat hij liep !
Komt wel weer en zo niet ...jammer ,maar ook goed !

Leuk he ...mijn klok !!!
Vandaag allemaal leuke paasdingen gekocht en binnenkort mijn winkelkast paasachtig inrichten !

Groet van Ankie

aad

hoi Ankie

Ja hoor vooral van die vliegfoto's weer  ;)

kwijl kwijl kwijl  :P

Groetjes Aad

gonnie

Hoi
maar dit is ook kwijl, kwijl of niet dan.
groetjes gonnie

Ivy

22 maart 2006, 23:20:43 #2698 Last Edit: 22 maart 2006, 23:39:47 by Ivana
Hey buuv! Iemand maakt je valkjes uit voor mietjes!
Roosje, ik vind dat het tijd is om kennis te maken met de dappere stoere Zazou! die verliefd is op een echte roofdier, de wegjager van plaatselijke katten, angstaanjagende Kel de bloodhound!
Hij zelf is ook erg dapper, bekend als Zazou - The Witch Slayer, misschien ken je zijn nichtje Buffy, the wampire slayer?

haaahaa

Hoi Ankie.
Hm, maandag zag je parapluplant nog redelijk goed uit... ik ben bezig met de pluplant nr.5 - ik heb de stekjes al geplant en er komt al wat groens naar boven! It's alive!!! De eerste eigenkweek... parapluplant dan... Ik zie dat het lente is, het gaat zo rap met de plantjes, ook mijn viooltjes beginnen eindelijk wat beter groeien.
Groetjes, Ivana
PS Als je de nijntje nr twee zal zien, dan zal je al helemaal spijt van hebben dat je Snuffie niet wou hahaha

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi ,hoi,

Ja lekker ...gaan jullie even zitten kwijlen in mijn dagboek !! ;D

Leuk Aad dat je weer eens langskwam !

Dank je wel Buuv dat je zo voor mij opkomt !!! Goed gedaan hoor !! Ik ben trots op je !!!  ;D ;D ;D Natuurlijk heb je helemaal gelijk !
Lekker weertje he !! Zonnetje en de tulpjes ,narcissen , krokussen komen op !! Ik heb nog geen viooltjes in de tuin en weet ook niet zeker of ik ze dit jaar wel wil !! Ik wil weer eens wat anders !
Ik las in je dagboek dat je een vriendinnetje voor Snuffie hebt gereserveerd ! Ik ben wel erg benieuwd hoe ze eruit ziet en
wanneer ze komt !! Ik kom gauw naar je huisdierentuin kijken hoor !!  :D....Drink ik gelijk een bakkie koffie !

He Gonnie
Zazou was gisteren de hele tijd onder de kast bezig en Nala bleef er een beetje voor huppelen ! Zazou zelf met zijn vleugeltjes wijd langs Nala paraderen !!! Maar Nala begrijpt het nog niet helemaal ! Ze durft ook niet onder de kast te komen ,terwijl Zazou haar probeerd te lokken met hele lieve kirrende geluidjes !!! Misschien wordt het nog wat tussen die 2 ...who knows !!!!

Groetjes van Ankie