29 juni 2025, 08:55:22

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Ach poes als slangenvoer :o
Ik hoop dat het aanslaat en jullie nog lang van poes kunnen genieten.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

Hoi Ankie,

Jeetje arme poes,. ik hoop dat de behandeling aanslaat,.
is er niets waar je z'n oortje ook mee schoon mag maken en hem mee mag wassen misschien. Ik heb hier eucalyptisch, zou dat net als bij valkjes ook bij andere diertjes kunnen misschien?,. heb je al op een muizenprikbord of forum een vraag gesteld misschien,. wie weet heeft iemand de gouden tip? ::)

Groetjes en nog maar een weekje :D
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi ,hoi

Ik heb net nog even bij poes gekeken ,maar zag hem niet ,want hij ligt in zijn holletje !!
Goed idee van je Kirsten...ik ben gelijk gaan zoeken op internet en wel wat gevonden. Een parasiet bij muizen schijnt goed te behandelen ,dus er is hoop.
Het schoonmaken van het oortje gaat wat lastig ,want hij heeft geen oortje meer ....althans er is niet veel meer van over . Ik zal straks ,als Carine thuis is even kijken of hij op de foto wil ,dan kunnen jullie het zien....maar het is geen fijn gezicht .

Verder gaat het met de beestenbende prima !! Gisterenmiddag waren alle vogels los en de grasjes vinden het helemaal te gek in de kooi van de valkjes !!
Als de kamervoliere er is (dit gaat nog wel even duren) krijgen de grasjes de valkjeskooi !! Ik wil ze niet allemaal bij elkaar in de voliere want Zazou en Sjonnie kunnen het niet goed vinden samen ! Dat lijkt me dus geen goed idee !!

Nu nog even wat foto's van gisteren en let even op Kelly ,die heeft namelijk de zak met zaagsel aangevallen !! Beest is echt een beetje gestoord ;D

:o ::)

:o ;D

:D ;)

;D :o

Tot latersss ,Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Jeetje wat gaaf , al dat zaagsel , lekker hè kelly om daar mee te mogen spelen.
Mooie foto`s weer Ankie , het blijft genieten zo .
we kunnen wel ergens tegen dus plaatsen maar die foto van poes.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Echt blij met Kelly was ik niet op dat moment hoor !
Ze had een vuilniszak te pakken gekregen en had deze kapot gebeten. Er zat zaagsel in daar heeft ze lekker in lopen wroeten ! Alles zat onder het zaagsel en ik had net gezogen....dus ik was ff niet echt blij ! Maar ja ,dan moeten we de zakken ook maar gelijk opruimen ,want Kelly is altijd opzoek naar etensresten en vreet echt alles wat los en vast zit !
Gek wordt je er van !
Ik heb trouwnes geprobeerd een foto van Poes te maken ,maar echt duidelijk is hij niet !! Is echt heel lastig ,maar ik blijf proberen hoor !

Groetjes van Ankie

Rianne

Ach, wat lief! Wij hadden voorheen een ratje:

Helaas geen plek meer voor maar ze zijn zooo lief. :)

Ankie

Hoi Rianne

Ik moet je eerlijk zeggen dat het niet mijn lievelingsdieren zijn ! De muizen ook niet en ik pak ze nooit .Ik heb het wel geprobeerd hoor ,maar ik gruwel van de staart ! Doe mij dus maar een hamster ,want die heeft er geen !

Groet van Ankie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi,hoi

Zo ,lekker weertje vandaag !

Met Zazou en Nala gaat het prima ,alleen is Zazou wel wat happerig de laatste tijd !
Zodra de grasjes los zijn stop hij met vliegen en zoekt dekking bij Kel ::). Kel blij  :D.
De grasjes vinden het helemaal geweldig om in de kooi van de valkjes te bivakkeren ! Soort krakers zijn het dan ! Nala kijkt er een beetje raar van op ,maar het doet haar niet zoveel terwijl Zazou het helmaal niks vindt ! Ik ga ze zo weer lekker loslaten ,want de kunnen ze me ramen weer vies maken ,die ik dus net weer eens gezemmd heb !

Met Poes gaat het een beetje hetzelfde !
Er is dus nog geen verbetering te zien  :-[.
Afwachten dus nog steeds !!

Nog een paar nachtjes en dan gaan Petra en ik naar Gonnie waar we Kirsten ook gaan ontmoeten !! Gezellie !!!
Ik heb er echt zin in en hoop dat het een beetje lekker weer is !! Kunnen we lekker gaan wandelen !

Groet van Ankie

bobbie

Citaat van: Ankie op 10 maart 2006, 16:33:11

Ik heb trouwnes geprobeerd een foto van Poes te maken ,maar echt duidelijk is hij niet !! Is echt heel lastig ,maar ik blijf proberen hoor !

Groetjes van Ankie

Leer Poes vliegen Ankie, dan maak je de mooiste foto's  ;D

Ankie

Goed plan Nel, ik ga er gelijk mee beginnen !! ;D

Groetjes

Caroline

Hoi Ankie,

Balen dat er nog geen verbetering is bij Poes.  :-\

Geen foto's vandaag?? Zijn we niet gewend van je.  ;)

Nog 4 nachtjes slapen ...... heel veel plezier.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Ik zal het weer even goed maken Caroline  ;D.

;D

;D

Zazou is er klaar voor ! Hij zit als eerste aan tafel te wachten tot het eten komt !!! Helaas geen scherpe foto ,maar ik vondt hem toch wel grappig !

Groet van Ankie

hermelien1989

hey
jammer dat het nog hetzelfde gaat met poes.
leuke fotos heb je weer gemaakt

Onze kat ( een kater, geen muis) is een paar jaar geleden weggelopen en woont nu onder in de straat. Hij loopt nu mank (is waarschijnlijk verlamd van achteren) en in zijn oog is waarschijnlijk een ontsteking. Kwamen die mensen gisteren vragen of wij het goedvonden als zij hem lieten inslapen ???
Hij is nu 17 jaar en dat is natuurlijk best oud dus wij vonden dat goed, en zeiden dat wij dan wel de helft zouden betalen. Toen zeiden ze opeens dat ze ook wel de dierenambulance ofzo konden bellen ???
waarschijnlijk dachtn zij dat wij alles gingen betalen.

groetjes sanne

Ankie

Hoi Sanne

Toen jullie wisten waar jullie kat was ,hebben jullie hem toen niet terug genomen dan ?

Groet , Ankie