28 juni 2025, 13:18:58

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

bobbie

Citaat van: Ankie op 12 januari 2006, 17:00:51
Citaat van: bobbie op 12 januari 2006, 15:33:10
Veel plezier morgen met Petra.

groetjes, nel :)

en Ivana.....zal ik er even bijzetten voor Nel !!! ;D

Sorry, ja had ik ergens gelezen, is weer door mijn hoofd gegaan. Ik heb teveel andere dingen aan mijn hoofd :-[

In ieder geval heel veel plezier meiden. ;)

Groetjes, Nel :)

Ankie

Ik begrijp het hoor Nel ,er wordt je ook helemaal niks kwalijk genomen ! Ik help je gewoon een beetje !!!

Groet van Ankie

aad

Citaat van: Ankie op 12 januari 2006, 17:20:22
Hoi Aad

Wat goed zeg van je ....de vliegfoto !!!!
Maar het lijkt wel asof Luuk in de fik staat !!! ;D ;D :D ;)
Als je een cursus wil ,moet je het maar zeggen hoor ! ;D
De andere foto's zijn ook prachtig !!! Mooi met die streepjes !

Groet van Ankie

Wanneer  ???  ... Waar ??? ... Hoe laat  ???  en zo  ;D ;D

Groetjes aad

Ankie

Hoi ,hoi,

He Aad.....geen idee ,geen idee ,geen idee !!!!
Vanmiddag zit ik al volgeboekt ...dus even geduld !
Maar om je even wat voorbeelden te geven ...hier komen er een paar van gisteren !!

:D :D

;D ;D

;D :D

;D :D

Later op de dag meer foto's ,maar ik moet gauw nog even wat doen vooradt de visite komt !!!

Groet van Ankie

Riny

Hallo Ankie
Ik wens je een heel gezellige middag met een lekker kopje koffie en een nog heerlijker gebakje.
Groetjes Riny :D

Petra en Cheeky

Hallo Allemaal!

Het was vanmiddag supergezellig bij Ankie! Gewapend met routeplanneruitdraai, mobiele telefoon met het nummer van Ankie erin en met Eucalypta vertrok ik om half 1 richting Ankie. Volgens de routeplanner zou het een half uurtje duren van Amersfoort naar Almere.... en.... het klopte!

Ik was de eerste (Ivana moest nog komen) en ik werd enthousiast onthaald door Ankie, die wel heel erg vertrouwd leek door de foto's die ik af en toe gezien had. Het klikte meteen geweldig goed en natuurlijk moest ik ook Zazou, Nala en de grasjes bewonderen in de kooien! En.... alles is inderdaad echt roze daar!  ;D

Ik kreeg een lekker bakkie pittige koffie (hou ik wel van!) en een stuk gebak van de banketbakker, uiteraard met een roze glazuurlaag erover!  ;) :D, lekkerrrrrrrr!!!

Even later kwam ook Ivana en het was heel gezellig! Al snel was het half 4 geweest en schrok ik op, want ik had weinig zin om in de files terecht te komen. Gelukkig heb ik alleen op het laatste stukje A1 in de file gestaan, verder was ik zo weer thuis!

O ja... Kelly liet zich wat later pas zien (lag lekker boven) en Zazou reageerde meteen.... hij wandelde over de grond en lekker Kelly imponeren! Nala liep achter hem aan, maar zodra Kel er was, was er weinig aandacht van Zazou meer voor Nala.... arme Nala!

Ivana, ik vond het heel leuk om je wat beter te leren kennen na de vluchtige ontmoeting in Avifauna!

Ankie, ik vond het ontzettend gezellig bij je en voelde me direct thuis! Bedankt voor je gastvrijheid en we doen het zeker nog een keertje over!

En dan nu de ongecensureerde foto's.... ik heb beloofd om de vreselijke foto's niet te plaatsen...maar... er waren helemaal geen vreselijke foto's.... Oordeel zelf:

Hoe verleid ik een heks?! Zazou doet goed z'n best!

Ondeugend in de ballenlamp zitten!

Wat Zazou kan, kan ik ook!

'ns even kijken hoe hard ik kan rennen met Ankie's puzzelstukje!

Geef terug joh, het stukje is van mij!

Pak me dan, als je kan.... hahahaha!

Kijk mij nou, ben ik geen beauty?

Mooi geel is niet lelijk!

Prachtmeid... alleen lastig te fotograferen!

Lekker nestelen op Ankie's hoofd

Wolliebollie Zazou

Nala in de kooi

Bedankt voor alles Ankie!

Liefs,
Peet

Roosje

Leuke foto's! En zo te horen was het erg gezellig. Ik kan ook niet wachten tot de volgende meeting want ik wil een aantal mensen toch ook wel in het echt zien nu :D

bobbie

Hoi,

Leuke foto's. Ziet er allemaal gezellig uit. Hahaha, valkje met puzzelstukje gezocht; signalement: ...........

Leuk dat het direct klikte. Maar dat had je al op "beeldscherm" toch, schreef je eens?

Voor herhaling vatbaar dus. Leuk.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!!!!
Het is altijd prettig om mensen te ontmoeten die dezelfde gektes hebben als jijzelf hebt  ;D ;D In dit geval de valkengekte!!!

Leuke foto's Peet!!!!!

Groetjes, Gerda

Ivy

Hoi Ankie!
En daar zitten we weer, iedereen achter zijn computer scherm in het dagboekje van de ander te kijken... Zoals ik al zei, ik vond het erg leuk!
Nu ga ik mijn eigen birdies effe knuffelen want die van jou waren vandaag de ware boefjes en wilden niet kusjes komen geven... :D :-*
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi ,hoi

Ik ben blij te lezen dat het een geslaagd middagje was !  ;D
Vond het zelf ook errug leuk en zeker voor herhaling vatbaar !!! Zazou en Nala en de grasjes (Kazooie beet nog even heel hard in mijn vinger ) hebben lekker gevlogen en
inderdaad Zazou maakt er een sport van om met mijn puzzelstukjes ervandoor te gaan !! :P
Zazou en Nala hadden alleen geen zin om bij Petra of Ivana te gaan zitten ,maar overdag vliegen ze meestal of zitten ze bij hun heksenvriendinnen !!! Als ze s'avonds los zijn komen ze wel bij je zitten en dan vliegen ze niet zoveel meer !!!

;D ;D ;D
Leuke spontane foto van Ivana !!!!!

;D ;D ;D
Leuke spontane foto van Peet !!!!

Zazou probeerd even mijn lamp te slopen !!!!

Zo mooi !!!!! ;D :D

Peet , bedankt voor Eucalypta en zodra ik haar plek gevonden heb zal ik het laten zien !!!! Namens Zazou en Nala bedankt voor het speeltje en voor de gezelligheid !!!
Ivana ,bedankt voot de lekkere bonbons en namens Zazou en Nala voor het eten en ik laat je gauw weten hoe ze het vonden en bedankt voor de gezelligheid !!!

Nou meiden ...ik vondt het echt heel errug leuke n hoop jullie snel weer te ontmoeten !!!!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Zo te zien hebben jullie het erg gezellig gehad vanmiddag en dat is jullie van harte gegunt :D ;)
Lekker een dagje uit voor Peet en dat kon ze vast goed gebruiken!
En ze heeft nog mooie foto's geschoten ook van Zazou en Nala ;)

Heb je je puzzelstukje al terug ;D ;D ;D

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ivy

Citaat van: Ankie op 13 januari 2006, 17:38:40
Zo mooi !!!!! ;D :D

Die is erg mooi geworden! Zal ik hem meteen bij de februari fotowedstrijd toevoegen? :D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Is goed Ivana !!! Dan hoeven we daar niet meer aan te denken en het is inderdaad een hele mooie van Nala !!!

Groet van Ankie

Monky

Wow  :P :P :P

Dat is echt een schitterende foto!
Wat een koppie....Wat een rust straalt de foto uit...

Groetjes,
Monky