30 juni 2025, 14:39:10

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Aan het afglijden naar pagina 2? Dat kan maar zomaar niet! Maar goed dat ik zie dat je net weer online komt!  ;) ;D
Kun je de boel eens ff goed ophijsen!

Druk geweest, Ankie?

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi ,hoi.

Ik hoefde zelf niet meer op te hijsen Peet,want dat had jij al gedaan ;D ;D ;D...af n toe even op pag.2 ,daar ontkom je niet aan ;)
Vanmorgen was ik maar heel even online ,omdat ik een drukke dag had vandaag. Ik heb nu ook niet veel tijd ,maar wil toch even iets van me laten horen en zien...
Lekker met de meiden de stad ingeweest en leuke kerstspulletjes en andere dingetjes gekocht.

He Kirsten , Carine heeft zeer regelmatig van die dwaze buien ,maar nu was ze net klaar met een zware toetsenweek en dan moet ze zich even lekker uitleven . Maar die griet is echt een beetje gestoord hoor en heeft een heel goed gevoel voor humor! Dianne kan er trouwnes ook wat van en we hebben regelmatig de grootste lol....Ed word daar af en toe wel een beetje gek van ...maar ach ,je leert er mee leven ;D :D ;).
Ik had bij de koffie een lekkere roze taart van de beste banketbakker van Almere ;D :D.

Nu even over de valkjes...Zazou is nog lekker aan het puberen ,maar ik kon hem gisteren wel weer even kroelen.
Verder gaat alles gewoon z'n gangetje en Nala pikt gelukkig niet altijd alles van Zazoutje !!!! :D :).
Nog even wat plaatjes van gisteren..

Mooie landing !!! :D ;D

;D :D ;)

;D :D ;)

Gezellig samen op vliegles , maar de bezem mag pas gebruikt worden als ze gevorderd zijn ,anders gebeuren er ongelukken!!!  ;D :D ;)

Ik moet nu gaan eten ,misschien kom ik later nog terug ,maar ik ben bang dat het pas morgen wordt!!!!

Groeten van Ankie

Petra en Cheeky

IK WIL OOK VLIEGLES!!!  ;D ;D ;D

De foto's zijn weer ontzettend leuk Ankie! Met name de landing op het plantje... dat het daarna prompt in elkaar zakte, stond er niet bij, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat handig landt...!  ;)

Ben blij te horen dat je niet ziek bent of iets dergelijks, maakte me al zorgen om je! (zie IM) Meestal ben je elke dag wel even van de partij en ik heb je de laatste dagen wat minder dan normaal gezien... Of ben je inmiddels een beetje afgekickt?!?! ;)

Liefs,
Peet

Ankie

Hoi Peet

Als je vliegles wil moet je toch echt hierheen komen...
want dat geef ik alleen binnen, buiten is te gevaarlijk ;D.
Alles gaat goed hoor en heb je IM ontvangen en ook een teruggestuurd! Lief dat je je bezorgd maakt ,maar gelukkig nergens voor nodig!!
Van het plantje (bieslook) is niet veel overgebleven !
Was inderdaad niet een fijne landingsbaan  voor zazou ,alhoewel Zazou handiger is in zijn landingen dan Nala  ;D :D.

Groet van Ankie

Kirsten

Hoi Ankie,

Wow die landingfoto is echt prachtig! en heb ook weer erg om je meiden moeten lachen,. heerlijk is dat toch. Ik heb zelf een jongere zus en we maakten samen met m'n moeder af en toe m'n vader ook helemaal dol,. hihi en soms nog steeds.
We hadden uiteraard ook onze maandelijkse nukken als we ongesteld waren,. hij zij op een dag tegen m'n zusje, dat als zij het ook zou worden hij voortaan drie weken in een caravan voor de deur ging wonen,. hahaha, die uitspraak vergeet ik nooit meer ;D, maar hij is wel gewoon gebleven hoor en vond tussen alle benodigdheden door nog gewoon de toilet ;D ::) :P

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Zoals de rest al zei, vooral de landingsfoto is prachtig.

En je hebt 2 heerlijke maar ook gekke meiden, echt genieten hoor.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi,

Sommige dingen vergeet je inderdaad nooit meer !!!
Het is af en toe gewoon echt een dolle boel hier en ik geniet daar enorm van . Zo doen we ieder jaar wat aan Sinterklaas!
We kunnen het gewoon niet laten . We hebben weer lootjes getrokken en gaan een surprise maken. Ik even veel denkwerk en geknutsel ,maar ieder jaar weer ongelovelijk gezellig met uiteraard gevulde speculaas en warme chocolademelk!!! ;D ;D :D. Gisteravond hebben de dames hun schoen gezet en er zit nog iets in ook  ;D :D.
Maar ook zij hebben hun buien hoor en kunnen af en toe knap lastig zijn  :o ::) :P.

Ik zal vandaag niet meer op het forum komen omdat Ed met de pc's bezig is, maar met een beetje mazeel is het morgen allemaal weer in orde!
Met de valkjes gaat het goed en ik ga ze straks weer lekker los gooien!

Groet van Ankie

Ankie

Hoi ,hoi,

Ik heb niet veel tijd nu ,maar wil uiteraard niet teveel afzakken ;D :D.
Heb weer even een pc. tot mijn beschikking en kan dus weer even wat mooie plaatjes plaatsen !

:D ;D

:D ;D

:D ;D :o

;) :D

::) :o

Tot gauw
Groet van Ankie

Rianne

Bewaar je ook nog een valkje-ander dier foto voor de foto wedstrijd? Als er op dat thema gestemd word kun je vast wel een foto opsturen, ze zijn zo leuk! :)

Ankie

Hoi Rianne

Zazou zit regelmatig op Kelly ,
of in ieder geval in de buurt van haar ,
dus ik heb mogelijkheden genoeg om foto's van die 2 te maken ;D.
Ik zou het trouwens ook wel leuk vinden als er eens iemand op het thema vliegen zou stemmen ,maar dat gaat niet zo hard.......hoe zou het toch komen ????? >:( :o ;).
Ze gunnen me ook niks hier ;D :D ;).

Nog maar eentje dan ;D ;D ;D

Even lekker voor het raam... :D :o

Ik vloog even boven Zazoutje :P :P :o ;D.

Groetjes,Ankie

Tess@

Hoi Ankie
Wat een leuke foto's!!
het zijn erg mooie valkjes!!
leuk dat je zoveel met ze meemaakt.
Ik heb mijn valkje Peppie pas 1 dag en heb nog niet veel met hem meegemaakt   maar dat komt vast nog wel  want het is zooon deugniet.
Die foto met die hond samen  echt leuk dat dat samen kan,mijn hond zegt dan hap,slik weg vogel.

groetjes tessa

Tess@

oops sorry carine   Peppie hield me druk bezig en tik ik de verkeerde naam in.
wat valkjes niet kunnen veroorzaken !

groetjes Tessa

Ankie

Hoi Tessa

Het is misschien een beetje een verwarrend dagboekie dit ,
maar het meeste wordt geplaatst(bijna alles) door mij (Ankie).
Carine is mijn oudste dochter en die is dit dagboek begonnen toen we Zazou net kregen! Ik heb nog een dochter ,Dianne, die heel af en toe wat plaatst , dus je zat wel goed hoor !!!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Ik ben weer even bijgelezen hoor.
Ik heb de laatste tijd zo weinig tijd voor iedereen :-[
Maar ik ben blij dat jij en Ivana het zo leuk gehad hebben samen. Dat beloofd wat voor de volgende keer :D
Je heb ook weer prachtige foto's gemaakt.
Ook van die prettig gestoorde dochters van je ;D ;).
Wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben samen.
En de foto's van je valkjes zijn natuurlijk altijd prachtig. Ik heb er weer van genoten :D

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Oh Ankie wat een leuke foto's weer, vooral die op Kellly.  :D

En die meiden, wat lief dat Sinterklaas zelfs bij hun nog even is langs geweest, hij had het al zo druk zaterdagnacht, hihihi.  ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.