29 juni 2025, 01:01:26

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Mariska

WOW, wat gaaf Peet!

Heb je echt mooi gedaan :o

Dat vind Ankie vast ook heel mooi!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Dat vind ik ook heel mooi hoor.  :)
Ankie kan het nooit laten eh, om vliegfoto's te maken? ;D
Zeg, hebben jullie trouwens al een volgend onderwerpje bedacht voor hier in Ankie's gezellige koffiehoek? ;D

bobbie

Citaat van: Ankie op 19 oktober 2005, 17:34:22

;D :D

Groeten van Ankie

Hoi Ankie,

:o :o :o
Dus jij kan echt zelf vliegen ??? :o :o :o

Of komt dat door HOP-PAAAAAAAAAAAAAA

Ankie

Hoi,

Nou Peet ,wat een verrassing !!! Dank je wel hoor ! Prachtig gedaan. Mij lukt dat soort dingen nog niet . Wat is hij mooi he ? Heel lief van je hoor !!

Ach Valerie ,er komt vanzelf wel weer een onderwerp op de proppen. Gaat gewoon vanzelf toch ?

He Nel , hoe zou ik die nou gemaakt hebben he?
Van de Hoppa-techniek stijg ik toch niet op?

Moet niet veel gekker worden hier . ;D ;D ;D

Groet weer van mij !!!

Rianne

En weer moet ik lachen... ;D

Valerie

Neeeeee, Ankie heeft gewoon red bull gedronken.  ;D

hippysuus

Hihihi ja want daar krijg je vleugels van....ooh dat moet ik onthouden als er hier eens iets in de rui gaat ;D ;D

Valerie

Dat zou mss iets voor Chara van Petra zijn, red bull. Dan heeft zij ook weer al haar vleugeltjes...  ;D Gemeen zeggen eh..  :-X

hippysuus

hahaha ik vind hem wel goed hoor, daar kan Peet vast wel tegen...volgens mij zijn we vandaag allemaal erg baldadig en we blijven maar posten bij iedereen. Ik heb er helemaal goede zin van gekregen, zit hier de hele tijd met een big smile ;D

Ankie

Hoi Suus

Mijn dag kan ook niet meer stuk  ;D :D.
Leuke invulling van mijn vrije dag  ;D :D ;D :D.
Maar ik moet er nu toch maar eens een punt achter gaan zetten ,want ik blijf aan de gang en begin ook flink last van mijn schouder te krijgen ! Ben het niet gewend om zo lang achter de pc.te zitten  :o.

Groeten allemaal en tot gauw
Ankie

Petra op het werk

Chara vraagt om een Red Bull inzamelingsactie! Kan ze tenminste weer fatsoenlijk uit de veren (voeten klinkt niet he?)!!!  ;D ;D ;D

Ik kreeg gisteren ook al op mijn kop dat ik zo lang achter de comp bleef zitten... Ik was doodmoe uit het werk gekomen met last van m'n nek, en dan tot 22.00 uur achter de klaptop! Dat vond Cor niet erg slim van mij, en dat was het waarschijnlijk ook niet, maar het was hier ook zooooo gezellig!

;) ;D
Peet

Ankie

Hoi ,

Peet wat zit je toch weer vroeg op je werk ! :o.
We gaan gelijk beginnen hoor voor Chara....,maar hoeveel heeft ze nodig dan?
Het was inderdaad errug gezellig ....en zo hoort het ook !
Ed merkt het niet eens ,want die zit zelf ook achter de pc. en aangezien Carine er niet is kon ik gebruik maken van die van haar  ;D.
Carine heeft gelukkig gisteravond nog een sms gestuurd ,ze zat in een cafe en heeft het errug naar d'r zin.

Om de dag goed te beginnen heb ik nog even wat foto's van gisteren verkleind....ik doe wel mijn best voor jullie he?
Ben de goedheid zelve :P ::)

Zazou landt op z'n stokkie ;D :D

Heb je dat mens weer met dat ding ....zie ik hem denken !!!

Nala maakt ook af en toe kennis met de heks

Mooi plaatje ;D

Moet nu weer stoppen ,want de plicht roept !!!

Tot later en we zijn nog steeds niet verslaafd.
Groetjes

Valerie

Goeiemorgen, Dames! :)

Prachtige foto's weer, Ankie! Je weet dat het weer heksentijd wordt, met Halloween. Bij de marskramer hebben ze ze weer te koop. ;)

Han klaafde gisteren ook al dat ik zo lang achter de computer bleef. Nou, gezellig hoor, de hele tijd achter de computer.
Ja, wat moet ik dan daarop? Het was nog zo gezellig in ons koffiehoekje. :) Neeeeeee, we zijn niet verslaafd... Kan wel een dagje zonder... of toch niet?  ;D

Mariska

Goeiemorgen dames,

Leuke foto's weer Ankie.
Uiteraard weer een aktiefoto, maar die heb ik bij mij nu ook geplaatst :P
En ik krijg ook elke dag commentaar dat ik zo lang achet de PC zit, maar hij is ook blij voor mij dat ik het hier zo leuk heb.
Lief he :-*

Nou ik kom straks weer buurten!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Ankie

Mooie foto`s , en fijn dat carine iets heeft laten weten ,is wel zo geruststellend.
Groetjes Gonnie