29 juni 2025, 22:20:36

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Hahaha, ik moest wel lachen om de mutatie die eruit komt tussen jou en Nel, Riny! Wel veelbelovend voor jou, Riny met een mooie pas verbouwde vogelkamer!  ;) ;D

Was je zomaar Gonnie vergeten? Het zit volgens mij in de lucht... vergeten... maar ach, maakt het uit, mooi weer buiten!

Ankie, ik wilde jou nog vragen of Zazou af en toe ook van die nukkige puberbuien heeft! Ik herken daar af en toe Fransje van Gonnie in, zoals ze het toen beschreef! Het enige moment een schatje en vrijen bij het leven, en dan ineens driftig happen. Gelukkig laten Cor en ik ons daardoor niet intimideren en zetten door of blazen tegen hem, en dan houdt-ie meestal wel op... maar ik ben heel benieuwd of Zazou ook zo'n pubertje is geworden!

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi,hoi,

Nou Mariska
Lijkt me errug leuk om een keer wat af te gaan spreken. Moeten we niet alleen zeggen ,maar ook echt doen hoor !!!

He Peet
Het is heel herkenbaar hoor wat je verteld over Cheeky ,Zazou heeft precies hetzelfde . Alleen echt aanvallen , wat Fransje deed , doet hij niet. Hij vliegt af en toe wel rakelings langs me heen ,maar ik zie dat niet als aanvallen. Maar dat driftige happen terwijl je zit te kroelen doet Zazou ook. Maar ik trek me er niks van aan en spreek hem even boos toe  >:(. Even later zit hij weer lekker te kroelen dan.Zal de leeftijd wel zijn ! Vooral als Zazou bij Kelly zit en ik wil hem daarvandaan halen omdat Kel geen rust meer heeft wordt Zazou boos en wil hij mijn hand aanvallen (komische gezicht) ,maar ik laat duidelijk merken dat ik de baas ben en niet hij. Eigenwijze snotneus !! ;D ;). Ik kan er wel om lachen en het is ook niet zo erg als bij Fransje ,want die viel Gonnie echt aan en dat doet Zazou dus niet! Nala
heeft dat helemaal niet ,misschien komt dat nog ,misschien ook niet !

Dan nu ,voor de gezelligheid, nog even wat foto's van de rakkers en mijn nieuwe mooie (vindt ik) kast!!!!

Trotse Nala  ;D :o

;D ;)

::) ;D

Er moet nog wel wat meer inkomen ,ga vanmiddag mooie glazen kopen !

Deze staan er wel vast in  :D ;D

Een beetje donker ,maar ik vindt het zulke schatjes ,ze worden steeds zeldzamer ,maar daar is bij ons geen spraken van! Gelukkig maar !!

Groet van Ankie

Valerie

17 oktober 2005, 13:28:28 #1682 Last Edit: 17 oktober 2005, 13:31:20 by Valerie
Is dat een musje op die laatste foto? iig wel lief!
Wij hadden een keer musjes in een restaurantje die bij ons de kruimeltjes weghaalden. Lief gezicht. Ik maar kruimeltjes naar hen toegooien. :) Enkel de poepjes moet je ervoor in rekening nemen.  ;D
Ik zie dat jullie allemaal doorzetten als een valkje hapt... Ben ik dan echt zo'n schijtbroek, die de hand terugtrekt als Peppie of Daffy happen? Enkel Valko vertrouw ik 100%. Die kan niet bijten, dat kriebelt enkel.  ;D Maar bij Peppie is het iets harder, en omdat ie een tijd ergens anders was en me verteld werd dat ie tot bloedens toe beet, durf ik hem niet de baas, als hij hapt.  :( Erg eh?  ???

Gerda

Volgens mij is het een koolmees  :D :D :D

Lieve foto's!!! Ik heb ook van die bakjes vol veren, Grisha vindt het heerlijk om ze een voor een eruit te slepen en op de grond te laten vallen  ;D

Groetjes Gerda

Valerie

Ik heb alle veren beneden liggen. Heb van de vogels nu elle veertjes van 1 rui. Kan ik mooi een kussen van maken als ik wil.  ;D
Maar de grote veren en staartveren... daar blijven ze af! Die wil ik mooi bewaren.  :P

Ankie

Hoi,

Gerda heeft gelijk ,het is een koolmees! Binnenkort hoop ik ook wee de staartmees te mogen verwelkomen....dat zijn helemaal van die schattige vogeltjes en zitten in de winter vaak in mijn tuin. De vogeltjes buiten krijgen de restjes van Zazou ,Nala , Kazooie en Sjonnie :D ;D.

Ja Val , ik denk dat het ene valkje een wat scherpere snavel heeft dan het andere valkje :(. Nala d'r snavel is een stuk puntiger dan die van Zazou...dus ik ben allang blij dat Nala geen pikpogingen doet ! (nog niet althans).

Groet van Ankie
De veertjes bewaar ik al vanaf het begin en van Nala vindt ik steeds meer veren !

Ankie

Goedemorgen ,middag of avond.

Vanmorgen supervroeg mijn bedje uit ,want Carine is nu onderweg naar Duitsland. We hebben haar naar het station gebracht en ze moest daar om 6.00uur zijn.
De valkjes slapen nog en ik ben al helemaal klaar ,gedouched enzo. :D :o.
Ik dacht , kom laat ik maar eens wat foto's gaan verkleinen en even in het dagboek neerzetten.

Kel was in de buurt en dan zit Zazou op de grond!

Zazou probeerd indruk te maken op Kel :o ::)

Zazou wil even in gesprek met Kel  ;)

Volgens mij kan ik Zazou zo meenemen als ik Kelly uit ga laten !!!! ;D ;)

Een serenade voor Kel !!!

Mijn mooie vrouwtje ;D :D

en nog een keer mijn mooie vrouwtje !!!

Een vliegend mooi vrouwtje ;D :o

Prettige dag allemaal en tot gauw !

Groet van Ankie

Christine

Wat een mooie foto's vooral die van zazou en kel echt prachtig, koop toch twee lijbandjes? alhoewel zazou vliegt eh! ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Ankie,

Mooie foto's heb je er weer opgezet.
Leuk dat het zo goed gaat met Kelly ;)
Volgens mij kan ze veel hebben van de valkjes of vergis ik me?
En ik vind het ook een mooie kast hoor. Zag er goed uit.
En een goed excuus om weer te gaan shoppen ;D

Maar we spreken zeker een keer wat af met zijn drieeen!!!

Nou tot later buuv,

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi ,hoi,

Zou inderdaad een idee zijn Christine , Zazou aan een lijntje ;D ;D. Ik weet dat ze bestaan ,maar moet er niet aan denken ,dan maar niet mee Kel uitlaten !

Dag Buuv,

Kel wordt af en toe gek van de valkjes ,met Name van Zazou ,want die ziet Kel nog steeds als zijn partner  :P.
Vertel hem maar eens dat het een hondje is en geen valkje!
Zazou doet Kel ook na ,als Kelly gedronken heeft en ze verslikt zich ,maakt ze een nogal onsmakeijk geluid en iedere keer probeert Zazou dat geluid na te doen . Is echt heel opvallend. want zelfs als hij slaapt en Kel verslikt zich hoor je Zazou hetzelfde geluid maken (althans ,het lijkt erop ).

Om jullie een plezier te doen nog wat plaatjes  :P :P :P

Zazou zit in de boom... ;)

Lekker wollig !

Maar ik hou niet zo van roze dingetjes hoor !!!!

Groeten van Ankie

bobbie

Whahahaha, Zelfs een heks in je keuken.

Mooie foto's Ankie. Van mij mag je vaker heel vroeg opstaan, worden wij mooi verwend door je  ;D

groetjes, Nel :)

Ivy

Hoi Ankie.
Geweldige foto's van Zazou en Kelly, ik moest erg om lachen...
Ik hoop dat er binnenkort een buurvrouwbijeenkomst plaats vindt, lijkt me leuk!
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Christine

Ja er bestaan zelfs pampers voor valkjjes maar ik zie één van jou of één van mijn valkjes er al mee rond lopen zal echt wel lachen zijn! wat mij ook opgevallen is is de heks in de kast! wel een mooie foto van zazou in de boom! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Pampers voor valkjes?  :o  ;D
Leuke foto's weer, Ankie! Ik ben het met Nel eens. Jij moet vaker zo vroeg je bedje uit.  :P Kunnen wij lekker genieten van mooie plaatjes.... :)
Zeg, kan je Zazou niet vastmaken aan Kel, als je Kel buiten laat? Ik zie het al voor me. Zazou op Kel's rug mee naar buiten...  ;D

gonnie

Hoi Ankie

Zo ben weer bij  gelezen, je hebt een prachtige kast staan, met veel leuke dingen eringeweldig.
Wat is dat toch met Riny mij vergeten, dat ik haar buuv ben woon bijna om de hoek ;D ;D ;D
Lijkt me wel gezellig om inderdaad jullie drietjes lekker bakkie te drinken in de stad,neem er een bosche bol bij , dan denken jullie ook aan mij :D :D :D
Leuke foto`s weer , en die koolmees staat er goed op zeg .
Frans hapt nog wel en vliegt nog wel met open bek naar me toe , maar ik laat niet merken dat ik bang ben want dan weet ie dat hij me de baas is , en hij doet het ook alleen maar als hij in zijn kooi moet.

Groetjes Gonnie