26 juni 2025, 21:40:59

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Ankie.
Ik zie twee grasjes en een valkje in de lucht hangen. Valt me toch tegen dat Nala ook niet aan het vliegen was :P
Ben benieuwd hoe lang zullen jullie een oogje kunnen houden op de muisjes, volgens mij kunnen we binnenkort muizenbabies verwachten bij je...
Je keuken is trouwens leuk, zelfs met dat roze erbij.
Daaag buuv!!!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Agnes

Hoi Ankie,

Mooie foto!
Is het een toevalstreffer, of heb je op de loer gelegen? ;D

Polly bengint nu ook te ruien, leuk he? Al die kleine veertjes :P

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Je hebt wel mooie muisjes nu, vooral de bruine. :) M'n vriend en ik hadden zelf een rat dus ik heb totaal geen moeite met knaagdieren. En je kinderen (helaas/gelukkig) ook niet ;D

Lin

Dag roze familie!

leuke foto van Zazou. Ik vind het schattig dat baardje! Hadden jullie al een foto opgestuurd voor de wedstrijd? Muisjes zijn ook erg leuk. Alleen jammer dat het niet erg gewenste gasten zijn in je huis lees ik. Hoe tam zijn ze?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi ,hoi,

Als het goed is heeft Carine een foto voor de wedstrijd ingestuurd ;D ;D.
Ach Lin, ik ben niet echt tegen de muizen hoor ,ik durf ze alleen niet te pakken :( :o :P. Dus echt ongewenst zijn ze niet hoor ,zolang de dames er zelf maar voor zorgen. Ze zijn best geinig om te zien ;D ;). Hoe tam kan een muis zijn?????

De dieren hier zijn vandaag natuurlijk extra verwend ,alhoewel ik het idee heb dat het hier iedere dag wel dierendag is ;D :D.

He Agnes....ik lig iedere dag op de loer ! ;).

Groet van Ankie

Joyce28

knap hoor,die vliegende valkjes op de foto's :)
en wat een lief koppie op de foto :-*

Christine

Heel mooi de vliegende valk en grasjes! vooral was mij ook opviel waren je heksen ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Heeee Ankie,

Wat deed je op pagina 2, joh?! Ben je van je voetstuk getuimeld? Alhoewel... tegenwoordig is er niet veel meer voor nodig (soms maar 1 dag) om op pagina 2 terecht te komen, met al die dagboeken!  ;) ;D

Leuke foto's heb je weer geplaatst!

Ik las dat jij ook zo moe bent... Dat kan ik me bij jou helemaal goed voorstellen met die verbouwingen om je heen en dan ook nog eens onverwacht geconfronteerd worden met muizen!!! Tja.... Het heeft trouwens 1 voordeel: jullie uitbreidende dierentuin, is onderhand al zo groot dat je er maar eens over moet denken om entreegeld te heffen!  ;)

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi ,hoi

Daar ben ik weer even !!!
Goh ,Peet entreegeld vragen....had ik eerder aan moeten denken ,want heb net mijn moeder en broer op visite
gehad en gisteren de buren. Vorige week volle bak....had ik nu even lekker rijk geweest . Maar volgende week komt mijn zusje en die mag lekker gaan dokken.
Ja , ben best wel moe de laatste tijd maar alles gaat gewoon door. Gisteren met Carine de hele dag in Utrecht geweest ,eerst naar de studiebeurs en toen gezellig de stad in. s'Avonds kwamen de buren afscheid nemen ,want die gaan verhuizen. We hebben ruim 12 jaar naast elkaar gewoond en heel goed contact gehad.Maar aan alles komt een eind en dat valt toch even niet mee ,want ze hebben wel mijn kinderen op zien groeien! Had een collage voor ze gemaakt en dat vonden ze erg leuk!
Maar nu is de rust weer even wedergekeerd(alweer) en kan me weer even op de valkjes gaan storten.
Het gaat prima met ze en ik zal vandaag of morgen weer even foto's plaatsen.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Fijn dat je d'r weer eventjes was! Ik mis je wel hoor, maar heb het zelf momenteel ook wat drukker dan anders, dus ik zit ook niet elke dag meer online!

Wat lekker zeg, zo'n dagje met Carine! Ik shop ook vaak in Utrecht ... altijd lekker! Zeker als je net salaris hebt gekregen...  ;)

Ja, dat zal niet meevallen, 12 jaar buren die dan ineens weg gaan!  Da's wel even slikken! Maar goed, jullie kunnen altijd contact houden, of verhuizen ze ver weg? Weten jullie al wie jullie nieuwe buren worden? Schreeuw en krijskinderen, of lekker wat rustiger?  ;D

Ben benieuwd naar de laatste foto's van Zazou en Nala... enne... natuurlijk van je heksen! Heb je nog in een tuincentrum naar nieuwe heksen gekeken?....  Ze zijn er weer volop!

Groetjes,
Petra

Caroline

Hoi Ankie,

Je had in mijn dagboek gereageerd en was nu op zoek naar de jouwe, maar ik heb denk ik een brilletje nodig, ik heb 2 x gekeken en zag je niet staan. Na een oproepje in mijn dagboek waar Lin op reageerde en me je url gaf heb ik je dan toch gevonden. Erg leuke foto's van je valkjes en je grasjes.

Ik kom nog zeker een x terug,

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Nu weet ik waarom ik je niet kon vinden, ik heb gezocht naar Ankie en je staat onder Carine, je dochter  ???

Dus geen brilletje nodig.  ;) ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

He Caroline

Ik maak het mensen graag gemakkelijk en je moet er wat voor over hebben om me te vinden. :D.
Leuk he,zo'n speurtocht? Maar het is je gelukt ,leuk hoor!!!
Carine is dit dagboek begonnen toen we Zazou kregen en ik heb het zo'n beetje (boel) van haar overgenomen! We hadden zelfs 2 dagboeken ,want Dianne (mijn jongste dochter) had er ook 1 ,maar die zijn samengevoegd wat dat was toch wel verwarrend af en toe!Ik weet alleen niet hoe ik Carine ik Ankie kan veranderen ,zal het nog eens aan Carine vragen. Maar leuk dat je langsgeweest ben.!!!

Hoi Peet.

Het enige wat ik over mijn nieuwe buren weet is dat zij uit Porugal komt(leuk voor Dianne) en hij een Belg is. Geen kleine kinderen in ieder geval en verder is het afwachten. Maar buren zoals ik had krijgen we nooit meer.We hebben veel met elkaar meegemaakt en stonden altijd voor ons klaar,wij ook voor hun natuurlijk. Ze verhuizen naar Hengelo ,niet naast de deur dus ,maar we houden wel contact....lang leven de pc!!!
Ik ben nog niet in een tuincentrum geweest ,maar hoop van de week even op de fiets te stappen en te gaan kijken!
Maar het moeten wel mooie heksen zijn ,ben best wel kritisch ,wat dat betreft.

Ik hoop nu weer wat vaker online te kunnen komen en dat het hier weer wat rustiger wordt! Ik mis het ook wel hoor ,maar soms is het niet anders en daar komt ook nog bij dat ik niet altijd een pc. ter beschikking heb!
Maar nu even wel en heb gelijk dus even wat plaatjes verkleind.....dus hier zijn ze weer ...onze Zazou en Nala!!!!

;D :o

Geen duidelijk foto ,maar het wonder is geschied...Nala kroelt Zazou en meestal is het andersom! ;D ;D

en nog een keer  ;D :o ;) :)

Nala streidt regelmatig haar vleugels zo als ze ergens zit...is errug mooi ,maar weet iemand waarom ze dat doet of misschien vindt ze het gewoon lekker??????

;D :D :o

Och...wat zijn ze weer lief voor elkaar :-X ;)

Dit waren ze dan weer even.
Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Wow wat een ruziefoto.... moeten we ook maar een thema van maken: KIBBELEN (nee Aad, geen KIBBELING!!! ;)). Lekker venijnig happen naar elkaar... met die rode ogen erbij, lijkt het nog heftiger!  ;) ;D

Hopelijk zijn de nieuwe buren in ieder geval aardig! Hetzelfde krijg je toch nooit meer terug, maar het zou toch leuk zijn als jullie het in ieder geval goed met elkaar kunnen vinden!

Enne.... de vleugels strekken, doet Chara ook veel meer dan Cheeky, het liefste op z'n kop in de ring of aan de zijkant van de kooi! Volgens mij is het heel gewoon hoor! Ze doen het gewoon om even te gymnastieken heb ik het idee, even de boel los gooien!!!

Carine in Ankie veranderen, kan alleen als je de originele inloggevens (password) hebt. Bij mij kan ik Petra en Cheeky niet meer wijzigen, omdat alles daarna zo vaak gewijzigd is dat ik de originele inlog niet meer weet...  :-\ nou ja... het zij zo!

Groetjes,
Petra

bobbie

Hoi Ankie,

Wat een gave foto, ruziënde valkjes whahahaha. Een heel mooi gezicht.

Groetjes, Nel :)