29 juni 2025, 00:58:04

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Nou Ankie, da's een heel verschil met wat het was hoor! Mooi issie geworden! Wat doen jullie voor kleur novilon op de vloer, ook rozig als de tegels of weer heel anders?

Kan me voorstellen dat jullie nu een stukje rust willen inbouwen! Dit soort dingen vergen altijd veel van je, al zijn ze ook wel weer erg leuk! Zeker als alles klaar is!  ;)

Wat glimmen je tegeltjes joh! Deden die van mij dat maar zo  :( Maar ach, volgend jaar heb ik - hoop ik - de glimmendste na de verhuizing!  :D

Ben benieuwd naar de nieuwste foto's en belevenissen van Zazou en Nala, maar daar kom je maar mee als je ff uitgerust bent hoor!

Liefs,
Peet

N.B. Jammer dat we jullie viertjes niet op 5 november in Avifauna kunnen zien, maar we plannen gewoon in het voorjaar een keer een dag die minder geld kost! Voor 4 personen is het idd een kapitaal! Misschien wordt dat al gedaan, zo niet, regelen we gewoon zelf wat, toch?

Ankie

Hoi Peet,

Geen roze op de vloer...moet er niet aan denken ;D ;).
Het is een Novilon plus en eigenlijk zitten alle kleueren erin ,maar als het ligt zal ik wel een foto plaatsen. Is een beetje lastig uit te leggen.Mooi he die glimmende tegeltjes ;D ;D. Ben benieuwd wat jij allemaal uitgaat zoeken.
Wel leuk om te doen hoor ,maar o ,zo vermoeiend!

Inderdaad jammer dat wij hebben besloten niet te gaan ,maar ik schrok me echt rot van het bedrag. :P We kunnen het gewoon niet missen nu! Maar het is inderdaad geen probleem om zelf wat te regelen. Lijkt me leuk je een keer in het echt te zien ;D. Ik zal binnenkort wel een keer een IM naar je sturen ,hebben we het er wel even over .
Moet nu Carine gaan helpen ,die gaat koken vanavond! ;D.

Groetjes !

Rianne

Mooie keuken hoor Ankie! Niet mijn kleur maar dat neemt niet weg dat het er erg netjes uitziet! :)

Petra en Cheeky

Heeeeeeeee, ik dacht dat jij moest koken? Zit je weer in je dagboek te neuzen!  ;D ;D ;D Laat je Carine het zware werk doen?  :o

Prima Ankie, ik had zelf besloten om even te wachten, omdat Peter ook al zoiets noemde van een ander keertje iets organiseren wat minder geld kost, zodat in principe iedereen mee zou kunnen. Maar als het me te lang duurt, kunnen we altijd eerder iets op poten zetten!  ;D ;D ;D Want het lijkt me idd erg leuk om een flink aantal mensen van het forum te ontmoeten, die je bijna dagelijks in de dag- en verhalenboeken ziet!

Groetjes,
{etra

Kirsten

Hoi Ankie,

Wat is je keuken prachtig geworden zeg! Ik wou dat ik zoveel ruimte had ::) :D

Ik kan me goed voorstellen dat het voor jullie te gek wordt mbt Avifauna. We organiseren inderdaad gewoon een andere meeting over een poosje,. misschien zien we elkaar in die tussentijd ook nog wel (europarrot show misschien?) maarja dan moeten we wellicht wel allemaal naambordjes opspelden een een valkparkiet.com kuif opzetten ter herkenning  ;) ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Je keuken is mooi geworden zo, Ankie! Alhoewel ik persoonlijk ook niet zelf voor roze zou gaan.
Glimt idd wel zo.
Maar te veel glimmen is ook niet goed, Petra. Dan ga je niet meer koken omdat je het niet durft vuil maken of was dat net de bedoeling?  ;D
En jaaaaa, ik wil ook dat er iets georganiseerd wordt, want ik wil ook alle mensen ontmoeten!  :D

Petra en Cheeky

Even naar voren halen hoor, want zo'n glimmende nieuwe keuken moet natuurlijk niet betekenen dat jullie meteen van de hitlijst gaan zakken!  ;D

Als je er weer aan toe bent na alle spierpijn, ben ik wel heeeeeel benieuwd naar de nieuwste avonturen van Zazou & Nala en natuurlijk de foto's....

Mocht je trouwens je heksencolectie willen uitbreiden dan is NU de tijd: het tuincentrum waar ik vorige week met mijn moeder was stond er vol mee! Van zo groot als dat ik zelf ben tot poppenformaat! Heel leuk! Moest meteen aan jou denken!  ;) Halloween?

Groetjes,
Petra

Petra en Cheeky

Heeeee alles begint te zakken bij jou, haal je maar weer snel terug naar de 1e pagina!  ;D

Ankie

Hoi,hoi

Dank je wel Petra!!!!

Alles gaat prima hier ! Zelfs Sjonnie vliegt weer !
Met Zazou en Nala gaat het ook uitstekend.
Vrijdag is mijn Novilon gelegd en gisterenmorgen mijn halletje ,die aan de keuken grenst en de laatste dingetjes gedaan. Gisterenmiddag zat mijn huis vol visite ,dus we hebben een race tegen de klok gehad ,maar het is gelukt en
vanaf nu is het weer even rust in de tent.
Zazou wilde gisteren de kooi uit ,maar dat kon even niet en hij had daar flink de smoor in. Constant was hij aan het kwetteren en trok lekker veel aandacht !
Vanmorgen hebben ze weer lekker gevlogen en Zazou zat gelijk in de bloemen ,gooide daarbij ook even een vaas over mijn nieuwe aanrecht, dus die is ook uitgetest!
We hebben er trouwens weer een huisvriendje bij.
Gered door Carine d'r vriend ,want eigenlijk was het voer voor een slang. Maar de vriend van Carine kon het niet aanzien en heeft het diertje meegenomen .Carine wilden hem graag hebben en als ze hem op d'r kamer houdt vindt ik het niet zo erg.Het is dus en piepklein muisje en hij heet Poes.
Logisch toch !!?

Bedankt voor de heksentip Petra . Ik zal snel eens gaan kijken hier!

Dan nu weer eens even wat foto's van o.a. Zazou & Nala
natuurlijk.

Nala is echt een lieverd ,maar ze wil nog steeds niet door ons gekroeld worden ,wel door Zazou.Maar ze kroelen alleen als ze in de kooi zitten!

Samen in de keuken ...is nog even wennen!

Even tussendoor....is geen bijzondere ,maar dat komt wel weer ! :D

Wat moet je hier nu van zeggen? ::) ::)

Zazou was weer lekker ondeugend!

Even later lagen de bloemen dus op de grond!!! ;D

Ik zal jullie even lekker maken :o ::) ;D ;).

Geen scherpe foto van de geredde muis,maar die komt nog wel!

Mijn mooie schone nieuwe keukenvloer !!!!

Dat waren ze weer even en binnenkort weer meer!

Groet van Ankie

Agnes

Hoi Ankie,

Mooie foto's weer hoor!
En wat een originele naam voor zo'n klein muisje ;D ;D

Polly wil ook niet door ons geaaid worden, zal er toch iets mee te maken hebben dat ze uit de voliere komen(dacht ik ;))
Ze zijn veels te eigenwijs :-\
Moeten we er toch nog meer tijd aan besteden :D

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

Ha Ankie,

Wat een leuke foto's! Je keukenvloer past perfect bij je keuken! Lekker rustig en neutraal! De foto's van Zazou in de bloemetjes is ook erg lief!

Enne... ach... die taart, daar zullen we het maar niet over hebben... kwijl.... kwijl.... ;D

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi ,hoi

De rust is wedergekeerd hier ;D ;).
We hebben nu weer alle tijd voor onze inmiddels
9 huisvrienden ;).
Nala is inmiddels ook flink in de rui en is al een aantal grote
veren verloren. Dus weer flink stofzuigen hier !!!! Kan toch niet stilzitten ;D ;).
Ik ga me ook weer storten op de vliegfoto's, of jullie het nu leuk vinden of niet...kan me lekker niks schelen ;) ;).
Met poes gaat het goed en morgen is het jawel....DIERENDAG!!!!

Groet van Ankie

bobbie

Hoi Ankie,

Even zeggen hoor:

IK VIND JE KEUKEN SCHITTEREND!

De kleur is niet mijn kleur maar hoe je alles bij elkaar gezocht hebt, geweldig. Hele mooie combinatie dit alles.

Wat een leuke foto's van de diertjes heb je weer geplaatst. En Poes, helemaal toppie. Hoe verzinnen jullie het.

Leuk een foto van taart, krijg gelijk trek.

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Hahaha, dus Nala is ook al in de rui? Net als Chara! Overal veren, met name grotere! En Chara heeft wat dat betreft gewoon veel mooiere veren dan Cheeky! Kun je nog een hoofdkussen vullen!

Je mag je gerust op de vliegfoto's storten hoor! Die zijn immers prachtig?! Ieder mens vindt zijn eigen specialiteit het leukste om te doen. Da's bij mij de close-upjes, dat blijft een uitdaging! Dussss... gewoon blijven doen, maar af en toe iets anders ertussen is natuurlijk helemaal te gek!  ;D

Ja... morgen dierendag! Behalve bij Marije, die gaat castreren en prikken....  ;) ;D Heb ik haar al mee geplaagd in haar dagboek! Ga je Zazou en Nala nog extra verwennen?

Enne... met Cor gaat het z'n gangetje!  ;)

Groetjes,

Peet

Ankie

Hoi Nel

Het is ,geloof ik ,niemands kleur ,alleen de onze !
Deze keuken zal je dan ook niet snel ergens anders tegenkomen. Blijven we lekker apart ,maar het past ook heel erg goed bij onze kamer...wie heeft er nu roze muren?

Ik geloof nu trouwens dat ik gek wordt  :( :o ??? ::) :P :-X :-\.
Mijn kinderen komen net thuis en hebben in de dierenwinkel nog even 2 muizen erbij gekocht !!!!! HELP!!!!! Wat moet ik hier nu weer mee???? Ik ben niet bang voor muizen ,maar enorm allergies voor de staart !!!!!!!!!!!!!
Ik ga even een hartig woordje met ze spreken!

:P Ankie