20 april 2024, 00:43:13

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Carine

28 maart 2005, 00:19:30 #15 Last Edit: 31 maart 2005, 12:20:03 by Carine
Hallo allemaal,
zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gelezen gaat het nog niet veel beter met Zazou, hij is erg afhankelijk en eet nog niet genoeg zelfstandig... We vinden dit natuurlijk heel erg want we willen hem natuurlijk erg graag bij ons hebben!
Ik hoop dus ook dat het snel beter zal gaan met hem en dat we hem dus zo snel mogelijk op kunnen gaan halen... 
Verder wil ik iedereen ook even bedanken voor alle reacties :) k vind het erg leuk om te zien dat iedereen meeleeft!
Groetjes,
Carine :-*

Kirsten

Hoi Carine,

wachten duurt altijd lang, maar straks kan je lekker genieten. Het is echt een mop om te zien en kan me voorstellen dat je hem bij je wilt hebben,. Ik duim voor je dat dat snel is,..

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazoe

Hoi Carine

Wat is Zazou moooooi  :o
Echt een schatje.

Als hij maar zou weten hoe graag je wilt dat hij thuis komt zou hij wel gaan eten  ;)

Ik hoop voor je dat je Zazou snel kunt ophalen, en in de tussentijd houden wij je wel bezig in dit dagboek  ;D

Astrid

Hoi Carine,

Sterkte met wachten,
en ik hoop voor je dat je niet meer zolang hoeft te wachten !!

Groetjes,
Astrid

Cor_en_Petra

Ha Carine,
Zoals je al weet, leven wij ook heel erg met jou en je familie mee! Hopelijk kunnen jullie Zazou snel ophalen! In de tussentijd moet je zijn broer en zus maar goed in de gaten houden, dan weet je alvast welke streken je kunt verwachten straks.
Sterkte met wachten!
Liefs van Cor & Petra

Irene

Hoi Carine, Zazou is een plaatje zeg!  :o :D Dat wachten duurt verschrikkelijk lang, zeker als de "verwachte dag" uitgesteld wordt. Maar eerlijk waar zodra hij in huis is, ben je dat vergeten, ... alleen :-\ daar heb je nu weinig aan natuurlijk!
Nogmaals heel veel succes en zodra hij er is.......... foto's!!!!!!!!!!!!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Patje

Hoi Carine,

Ik wilde je alleen effe laten weten dat het vast en zeker goed zal komen met Zazou.

Queeny was in het begin ook een beetje eenkennig wat eten betreft. Nus is het echter een monster van een vrouw geworden.

Nog effe volhouden, ik heb er alle vertrouwen in want een betere pleegmoeder dan Lique kun je niet hebben.

Groetjes Patrick en Queeny


Anita1

 ;Dhoi meiss
wat is ze mooi he?
ooow wat duurt dat wachten dan lang he? ik leef zo met je mee.ik weet het zelf ook nog..je wilt het liefst gelijk gaan het is net als bevallen ahahahahaa
maar meiss je krijgt er een mooi manneke bij hoor en dan lekker verwennen.kussss en op naar de dag dat je hem mag halen.anita :-*

~Natas~

Hoi Carine,

Ik lees ook vaak het dagboek van Lique en daar zag ik de jongen staan.
En nu komt de mooie Zazou binnenkort jullie kant op.
Het ergste is inderdaad het wachten, maar ja je krijgt er wel iets moois ervoor terug.
En ik las ook dat hij nog gevoerd werd door de ouders, maar daar zal nog wel een reden voor hebben.
Over enkele dagen dan eet hij misschien wel zelfstandig en dan nog even een aantal dagen wachten en dan kan je hem ophalen en dan ben je alles weer vergeten  ;D

Veel suc-6 met Zazou en we wachten allemaal in spanning op je 1e foto's van hem.
Groetjes

Natas[/b]

Carine

28 maart 2005, 23:05:29 #24 Last Edit: 31 maart 2005, 12:20:26 by Carine
Hallo Allemaal!
Ja als t goed is wordt al het wachten binnenkort rijkelijk beloond!:) Ik heb hier een plaatje van de kooi die we voor Zazou hebben gekocht :)

Ik had zelf ook foto's gemaakt want we hebben er ook nog wat stokken in gehangen :) maar toen ik die foto's wilde uploaden waren ze te groot, (500 kb) heeft iemand enig idee hoe ik deze kleiner kan maken zodat ik ze wel up kan loaden...?!?! ???
Groetjes, Carine!

giovanni

hoi carine!
Echt een mooie, ruime kooi, plaats genoeg voor meerdere
valkjes ;)
En foto's kun je verkleinen met paint of paint shop pro

grtz

Carine

28 maart 2005, 23:49:41 #26 Last Edit: 31 maart 2005, 12:20:48 by Carine
Citaat van: Rasta op 28 maart 2005, 23:43:37
hoi carine!
Echt een mooie, ruime kooi, plaats genoeg voor meerdere
valkjes ;)
En foto's kun je verkleinen met paint of paint shop pro

grtz



Jah dat had ik geprobeert d.m.v. formaat wijzigen maar hij wordt niet klein genoeg:S Dus dat is wel gek... maar ik blijf het gewoon proberen! iniedergeval bedankt!!
:)
:-*

Cor_en_Petra

Citaat van: Carine op 28 maart 2005, 23:49:41
Jah dat had ik geprobeert d.m.v. formaat wijzigen maar hij wordt niet klein genoeg:S Dus dat is wel gek... maar ik blijf het gewoon proberen! iniedergeval bedankt!!
:)
:-*


Kijk behalve naar het formaat ook even naar de extensie van de foto. Wanneer je .jpg gebruikt zal het bestand veel kleiner zijn dan bijvoorbeeld een .tif

Wellicht dat jouw camera foto;s opslaat in .tif-formaat, in psp de foto gewoon 'opslaan als'  en kiezen voor een .jpg, dan moet het kunnen hoor.

Btw, las net dat het redelijk goed gaat met Zazou en dat ze/hij niet zo veel is afgevallen vandaag, lekker gevoel lijkt me dat :)

Groetjes,

Cor en Petra

KoosjeTweety

Hoi Carine
Als je met psp je fotos verklein naar bv..... 400 breed zegmaar dan is het groot genoeg hoor:)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Anita1

 ;D hoi ik klik altijd op de foto.dan met rechter muis en kies bewerken.
dan zet het formaat op 30.allebei
dan afsluiten ,en dan vraagt ie opslaan.dan ok.en je foto is kleiner.kuss anita