29 juni 2025, 00:42:26

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Ankie
nu herinner ik me weer frans had ook zo`n moeite met de rui , en heeft toen extra vitaminen  en mineralen gekregen van dr Feld , maar hier bij mijn plaatselijke dieren arts praltijk kan ik hetzelfde ook kopen , het scheelt me de volgende keer wel veel in de verzendkosten , tip misschien .
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Dank voor de tip ! ;D

Groet van Ankie

Ankie

He Natas

Ik zou je wel willen uitleggen hoeik die vliegfoto's maak ,maar
ik denk dat het ook wel een beetje te danken is aan mijn camera! Die kan ik op een sportstand zetten en dan kan hij bewegende beelden sneller vastleggen. Verder is het een kwestie van geduld ,veel plaatsjes maken en je valkjes achtervolgen ;D ;).Als ik op de bank zit komen ze meestal naar me toe en dan zit ik al klaar met het toestel.
Dus gewoon blijven proberen!

Groet van Ankie

Ankie

Hoi,

Nog even wat foto's plaatsen hoor...

Dianne ontfermd zich over Sjonnie,ons grasje dat problemen heeft met vliegen :-[.

Zazoutje wil niks liever dan gekroeld worden ;) :D ;D

Geen tekst bij nodig ;)

:-X :-X

Groetjes....

gonnie

Hoi Ankie
wouw ,je overtreft jezelf steeds weer prachtig , en sjonnie wat schattig, en zo lekker tam .en als je sjonnie zo ziet wat is hij/zij mooie schiterende kleuren.
Groetjes gonnie

Roosje

Zo gaaf...*kwijl* Heinrich heeft er 1 stem bij, hoe zou dat nou komen ::) ;D

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha Ankie en de girls!

Wat een leuke verrassing om na mijn vakantie te lezen dat Zazou en Nala zich op het kroelpad hebben gestort!  ;) ;D Lief!!! Heb je ze foto's van mijn kroelkipjes laten zien, of ontdekten ze het zomaar ineens zelf?

Fijn dat Dianne weer heelhuids uit Portugal terug is! Mooie foto's heeft ze geplaatst, maar wel wat beangstigend hoor als je weet dat ze er zo dicht bij zat!
Leuk dat ze je schilderkunsten waardeert! Heb je toch niet voor niets je energie in haar kamerdeur gestoken!

Hoe is het nu met Sjonnie?

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi Petra

Welkom terug !!! We hebben je wel gemist hoor!
Met Sjonnie gaat het redelijk. Het vervelende is nu dat hij
de kooi niet uitkomt en ik weet dus niet hoe het met vliegen gaat. Ik wil hem liever niet pakken ,hij weet dat hij eruit kan ,dus als hij eraan toe is komt hij wel. Ik wacht het maar even af en anders pak ik het toch uit zijn kooi en kijk hoe het gaat.
Het is prachtig om Zazou en Nala te zien kroelen. Alhoewel ik zie dat Zazou meer Nala kroelt dan andersom...maar ook dat komt wel. Nu nog samen slapen en dan hebben we ze waar we ze hebben willen. ;D ;D :D

Groet van Ankie

Rianne

Idd, als Sjonnie weer zin krijgt om te vliegen doet hij dat wel. Had je nog een DA gebelt of denk je dat het toch door de rui komt?

Ankie

Hoi Rianne

Ik heb nog geen DA gebeld ,omdat hij een prima indruk maakt verder. Als hij vanavond nog niet wil vliegen ,ga ik morgen wel even bellen.Wacht nog even af dus.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Zie je wel, Ankie, het komt allemaal best wel goed met onze kroelkipjes!  ;) ;D Aangezien wij toch geen eitjes willen, vind ik het prima dat ze bij ons niet verder gaan dan kroelen... maar ja, wat niet is kan komen... :P

Ben benieuwd hoe het met Sjonnie afloopt. Tja, als hij zich verder normaal gedraagt en niet ziek oogt, kan het best met wat rust weer helemaal ok komen. Afwachten dus nog heel eventjes...

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi ,hoi,

Ik zag net Sjonnie wat fladderen in zijn kooi ,dus ik hoop dat
als ik straks de kooi openzet hij er lekker uitvliegt.

Ik heb ook nooit getwijfeld hoor Peet,dat het met onze
kroeleboelers niet goed zou komen ::) ::).

Ik zag net tot mijn grote genoegen dat Nala ,Zazou aan het kroelen was. Leuk voor hem ,want hij wil het zooo graag! ;D.
Het was maar kort ,maar beter iets dan niets!

Nu nog even wat aardige vliegplaatjes! Dan weer even mijn huiselijk plichten gaan vervullen. :P :P.

Nalalalalala ;D

Zazououououou ;D

Kazooieieieieiei ;D

Verder gaat het wel goed met me hoor!!!!

Groetjes

Riny

Hoy Ankie
Kun jij ons niet eens een cursus geven ?
Bij mij lukken vliegfoto's ook nooit.
Misschien moet ik wat meer oefenen.
Je hebt bijna de 100 ste pagina van je dagboek bereikt.
Gefeliciteerd.
Groetjes Riny :D :D :D

Ankie

12 september 2005, 16:24:58 #1484 Last Edit: 12 september 2005, 17:17:13 by Ankie
Hoi Riny

Tuurlijk wil ik jullie een cursus geven  ;D ;D.
Kom deze kant maar op met je valkjes ,
want ik geef alleen cursussen aan huis  ;).
Je mag ook gebruik maken van mijn valkjes hoor !!!
Hoeven jou valkjes die reis niet te maken  :D.
Alleen moet je wel je eigen camera meenemen.

Groet van Ankie