29 juni 2025, 13:04:03

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

bobbie

7 juli 2005, 21:21:06 #1065 Last Edit: 7 juli 2005, 21:31:08 by bobbie
Gut Ankie,

Wil je me niet meer zo laten schrikken? Ik dacht echt even dat ik aan het dementeren was. Ben een bladzijde terug gegaan om te kijken welke naam jij had geschreven even boven mij. Maar daar staat dus echt Ed, grapjas  :D

Het zou wat zijn als hij al mijn mailtjes zou beantwoorden, slaat heel de computer op tilt. Het was wel heel leuk door jullie opgezet toendertijd, om voor elkaar te krijgen dat  Nala zou mogen komen.

Nu heb je veel voorpret gehad door die aktie en een schitterend valkje. Ze is echt heeeeeeeeeeeeel mooi  :-*

Groetjes, Nel :)

Ankie

Sorry Nel, ik zal het nooooit meer doen ::) :P
.
Het was inderdaad een geweldige actie en
we hebben er nu een geweldig valkje
bij mede dankzij jou en vele andere ;D ;D ;D

Groet van Ankie

Joyce28

voor de 3e,roep je maar hoor ;D
Heel veel plezier met Nala erbij!

Gerda

Citaat van: Ankie op  4 juli 2005, 16:14:03
::) :o

Ik schrok eerst toen ik deze foto zag, maar besefte toen dat de grasjes aan het gaas van de hor hangen. Ik dacht dat het raam openstond, maar dan zou je niet zo rustig er een foto van hebben staan maken.

Wat leuk die twee grasjes. Het zijn echte acrobaatjes he?
Maar wel druktemakers, maar je verveelt je niet als je naar ze kijkt.

Wat een mooie vliegfoto van Nala. Mooi dat het allemaal ze goed gaat ;)

Groetjes Gerda

Christine

eh ik zie dit nu pas van die twee grasjes ik had eigenlijk alleen op pracht vliegende nala gelet ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Ja, ik heb zelf twee grasjes, dus dan vallen dat soort dingen je eerder op. De blauwe lijkt trouwens wel op mijn Azul.

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi

Ja ,leuk zijn die grasjes he ? Veel handiger dan valkjes ,sneller en een stuk lichter.... ;D. Ze mogen de hele dag los op Dianne haar kamer en af en toe nemen we ze mee naar beneden...nog even dan vliegen en 2 grasjes en 2 valkjes door de kamer. Af en toe heb ik het idee dat Zazou het niet kan hebben dat ze zo snel zijn. We hebben ze al een poos (de grasjes ) lijken nu steeds tammer te worden ,vooral Kazooie ,de geel/groene kan je nu makkelijk op je hand laten zitten.
Ik reageer later wel verder ,want ga nu eten...Carine heeft gekookt ;D ;D.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi

Wat ben jij een bofferd Ankie , is het een echte maaltijd of zoals het hier dan gaat friet halen , of iets van die strekking, wat doet Nala het goed , en hoe vind Zazou het nu ?
Wij hebben ook grasjes gehad.
Frans en indy beginnen iets meer te kibbelen samen , eerder nam frans er genoegen mee dat indy alles van hem afpakte ,maar nu heeft ie daar duidelijk genoeg van, en pakt het weer terug , wel leuk om te zien.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ja ,af en toe bof ik wel eens..... ::)
Het was een hele echte heerlijke maaltijd. ;D.
Ze heeft zich de hele middag uit staan sloven in de keuken en we hebben gesmuld,alleen Dianne heeft het gemist ,want die is bij een vriendin (alweer). Ik heb er zelfs foto's van gemaakt en zal er wel een plaatsen straks met de andere foto's om jullie lekker te maken ;D ;D ;D.

We boeken goede resultaten met Nala ,ze komt nu ook op je vinger zitten zonder voer en komt steeds dichterbij. ;D ;D.
Vanmiddag hebben we Zazou weer even bij haar gelaten , alleen hij was in een rotbui en niet echt lief voor Nala. :o.
Was naar haar aan het pikken en nu probeerde Nala juist weer heel lief te doen....het staat nu dus 1-1 ,dus de volgende keer moeten ze gewoon lief voor elkaar zijn.

De foto's van vandaag.....

Ziet er niet verkeerd uit he?

Neeeee ,het zijn geen gemarineerde valkjes :o :o :o

Zo lief was Zazou vandaag ,maar wij waren ook niet zo slim, want Nala zat van mijn hand te eten toen Zazou erbij kwam.
Morgen even anders doen....je bent blond of je bent het niet :P

Samen op de kooi ging redelijk.

Daar hangt ze dan :o ;)

Dat waren ze weer ....

:-* Zazou & Nala , Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Leuke foto's, met name die van Zazou en Nala samen dat Zazou echt zit te kijken van, heeeeeeee da's van mij!

Tja, af en toe pikken naar elkaar hoort er wel bij hoor, heel normaal, als ze verder maar ook gewoon lekker samen zitten of poetsen.

Groetjes,
Petra

Valerie

Mooie foto's!!

Ik schrok ook wel eerst met die grasjes, twijfelde nog een opmerking te maken..  ;D

Rian

Zo te zien gaat dat best goedkomen tussen zazou en nala. Maar ja, als je aan een man zijn eten komt. ::) :-X
Dat eten zag er goed uit zeg. Krijg spontaan trek  ;D

Groetjes
Rianne en Joey

Kirsten

Hoi hoi iedereen,

Wat is Nala toch een prachtvalkje,. jullie genieten er overduidelijk van en is erg leuk om te lezen. Het wennen gaat vanzelf en met jullie inzet wordt ze opzekers goed tam.

Heb genoten van jullie foto's

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi ,hoi

Even snel ,want ik moet nog van alles doen !!! We krujgen vanavond visite en gaan gezellig (waarschijnlijk in de regen) BQen.
Zazou is net een poosje bij Nala op de kamer geweest. Hij doet een beetje lelijk tegen haar en op een gegeven moment hebben we Zazou even in Nala haar kooi gezet,zodat hij even kon kijken....wel met het deurtje open ,dus hij kon eruit.
Daarna hebben ze samen door de kamer gevlogen en Zazou was wat relaxter.... :o ::). Het tam maken van Nala gaat heel goed. Ze gaat vrij gemakkelijk op je vinger zitten en zeker als er eten op je hand ligt zit ze er gelijk op ,want het is wel een vreetzakkie ;D ;D. Volgens mij kan ze de hele dag eten.
Gaat helemaal goedkomen.... ;D

:-* Zazou & Nala ,groet van Ankie

gonnie

Hoi
Allereerst wat geweldig van Carine om voor zo n heerlijke maaltijd te zorgen ,ziet er heel goed uit.
Frans pikte in het prille begin ook naar indy ,maar ontpopte zich daarna als een goede opvoeder.
kom maar hierheen met je barbeque ,hier blijft het droog vandaag.
Eet smakelijk , ene wij gaan uit eten vandaag met vrienden en morgen gaan we eten bij een vriendin ;D dus ik mag niet mopperen. een heel weekend niet koken hmmm.

Groetjes Gonnie