28 april 2024, 23:02:34

Pech met een valkje uit de dierenwinkel

Gestart door Marloes_o, 14 juni 2005, 20:21:01

« vorige - volgende »

Christine

ik heb mijn twee ook van de dierenwinkel en ik pak altijd degene die het rustigste zit die gaat altijd super hard weg vliegen als die gepakt wordt, ik heb niet echt problemen met die dierenwinkel dus ja ik ga daar blijven gaan en ik wist ook niet dat er z'n dierenwinkels waren waar ze valkjes ziek verkopen, alleen hier ergens in de buurt is ook een slechte de honden zitten in mega klein kotjes, de valkjes en al de andere vogels vliegen vrij rond en worden geplet onder de tralier van het dak. de vissen sterven daar en laten ze dood in het water liggen, de schildpadden kunnen amper op het droge en verdrinken. ik ben daar serrieus slecht buiten gegaan. heb als het waren moeten wenen om die beestjes die honden die zaten in hun eigen kaka en echt geen ruimte zo zielig. :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Jaimy_en_Viggo

Citaat van: Marloes_O op 16 juni 2005, 18:56:54
De eigenaar van de dierenwinkel waar ik mijn valkparkiet gekocht had, zei tegen mij dat hij juist heel goedkoop was, dat er vaak 125 euro voor tamme valkparkieten gevraagd wordt...


in dat geval..mag die eigenaar mijn tamme valkjes wel over kopen voor 90 euro..dat is toch goedkoop..vergeleken met 125 ;)

wij hebben hier tamme valkjes vanaf 12,5 te koop..dat is pas weinig :P die eigenaar is niet goed wies..

Christine

de dierenwinkel waar ik ga krijgt regelmatig zogezegd tamme valkjes voor te verkopen maar dan zegt ie ook eerlijk tegen mij dat ze niet echt tam zijn

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi,

ik heb mijn valkje ook in een dierenwinkel gekocht... en hij is egt heel tam.
hij blaast aleen als het licht ineens uitgaat.
90 euro voor een valkje is egt heel veel,
al issie tam gemaakt.
maja

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

in de dierenwinkel waar ik altijd ga verkopen ze valkjes van 15 euro niet tam maar proberen ze valkjes te verkopen die niet echt tam zijn maar de eigenaar beweert vanwel dus ja die mogen ze dan niet bij die van 15 zetten die verkopen ze dan voor 62 euro

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

ann_dam

Bij ons in de dierenwinkel zijn de valkparkieten 25 euro. Ze vertellen daar niet dat ze tam zijn, en ik denk ook eerlijk gezegd dat dat in een dierenwinkel niet mogelijk is. Wel hebben ze in die dierenwinkel een heel platform met papegaaien en kaketoes, die zijn gewoon los en zijn dus wel redelijk tam. Maar ik denk dat voor dieren uit de dierenwinkel gewoon minder tijd is voor die vogels, waardoor ze dus gewoon niet tam kunnen zijn of blijven.

Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man


Christine

de meeste valkparkieten gingen worden in twee kooien gezet! de popjes bijeen en de mannetjes buiten dat fien tussen mannetjes zat omdat dat het enigste vrouwtje was kon dat niet zo veel kwaad omdat ik fien dan nam  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

k_van_wilgenburg

Onze valkjes komen ook uit een dierenwinkel.
Toen wij ze gingen kopen hebben zei nooit gezegd dat ze tam waren.
Ze hebben ons wel verteld dat met heel veel liefde en geduld je dat wel voor elkaar kon krijgen.
En wij hebben nooit meer betaald dan 37.50 euro per valkparkiet.
Ze zijn helaas niet tam maar het gaat heel erg goed met ze
Groetjes karin marco en de valkjes

judith

Ik heb onze beide (wildkleur) valkparkieten gekocht in de dierenwinkel voor 15 euro per stuk... de voorlichting die zij gaven was slecht, maar ja, de birdies zijn wel gezond!

groetjes judith

Fred

wij hebben onze fred ook uit de dierenwinkel de eigenaar doet heel veel voor je en geeft goede voorlichting.Wij konden onze kooidieren voor 1 euro per dag( inclusief voer) brengen tijdens de vakantie.

Fred is heel lief en krijst absoluut niet( ook niet na de vakantie
in de dierenwinkel)

Wij wonen op een dorp misschien scheelt dat?

groetjes van blije fred en jacinta