28 maart 2024, 14:09:19

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Carin

Nu weer even back to the birdies:

Ik kwam vanmorgen de kamer in en zag Cali zo te zitten.. Vond hem net een kapitein.. Dus Cali heet bij deze "Kapitein Calimero".
De heren hebben nu twee volkoren crackers in de kooi hangen, die ze met man en vogelmacht aan het slopen zijn. :)

Fijne zaterdag!

Carin

Ik heb eerder in mijn verhalenboekje geschreven dat Sal, het grasje. alles doet wat Calimero doet: Vandaag heb ik er een aantal foto's van gemaakt. Daarnaast komen Modo, Gijs en Ozzie en Spikey ook aan bod!

Sal, Modo en Calimero: Als ik Calimero en zijn vrienden zie lopen, moet ik denken aan Moeder de Gans en haar gezelschap. Vraag is wie "Moeder de Gans" is en wie het kuiken.. Oordelen jullie zelf maar..















Gijs is het valkje dat ik niet makkelijk voor de camera krijg, maar vandaag zat hij op zijn plekje op de lamp en bleef keurig zitten:











Lekker gek aan doen, die Gijs:


Aan het eten met vriendje Ozzie en Modo:


Ozzie is het laatst bijgekomen valkje:




Lekker eten:





Uitbuiken op de ventilator:




Modo heeft een favoriete hobby en daarvoor gaat hij heel ver.... Hij gaat gewoon in het eetbakje staan om te eten!!



Ozzy kijkt wel toe, krijgt honger en volgt Modo zijn voorbeeld:


Samen met Calimero:




Modo alleen:







Dan even gek doen op vinger vrouwtje en uitbuiken op de tv:






En dan Kapitein Calimero:











De foto's van de Grasjes Sal en Spikey staan in hun eigen boekje, alhoewel ze hier ook zichtbaar zijn..

Groetjes!



Mara

Hoi Carin

Wat leuke foto's zeg! Ik heb weer genoten.

Mara

Christine

Dat zijn weer eens prachtige foto's!!

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Anke

Hallo,
Wat een geweldige foto's heb je gemaakt
Leuk hoor zo'n grasje die samen met de valkjes op avontuur gaat.
De foto met zijn drie op de tv is mijn favoriet ;D
In de voerbak zitten doen ze hier allemaal, dan kan je blijkbaar beter lekker zaadjes vinden ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Carin

Hoi Mara en Christine,

Dank je voor het compliment!

Hoi Anke,

Het zijn leuke vogels, Sal het grasje zit overal tussen en blijft ook zitten. Hij gaat lopen als Calimero hem achterna zit, maar keert ook razendsnel terug. Dan begint het spelletje opnieuw. Modo vindt het allemaal best. Hun standplaats is nu nog de TV. Alleen morgen komt er een andere, dus dan wordt het een ander plaatsje zoeken en niet op de nieuwe tv.

Groetjes!

Ivy

Hoi Carin.
Ik ben benieuwd of je ze van de nieuwe tv weg kan houden :D
Wat een heerlijke beestenboel heb je... ik vind het ook altijd zo grappig als ze over de grond lopen. We hebben ook laminaat en dan hoor je die pootjes zo - tapa tapa tapa tapa

Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Carin

Hoi Ivy,

dat zal wel lastig worden, maar we proberen het gewoon.. Desnoods hangen we daar ook zakken over, net als mijn schilderijen.. Daar zitten ook te graag op..
Ja het zijn heerlijke beesten, soms kan ik ze weleens achter het behang plakken, maar meestal is het genieten.

Als ze op het laminaat lopen is het echt trippel voor sal en tapa voor Calimero, Gijs en Ozzie. Modo heeft meer een schuivend geluid door zijn ruggetje. Maar ze verkennen alles zeer goed!

Nu zit Sal weer de kuif van Calimero te schikken, echt dit grasje is blind van liefde voor een valkje en dat is ook vermakelijk!

Groetjes!

Carin

Vanavond mochten de birdies er weer eens uit. In mijn huis hangen nu slingers en dat is wel wennen voor de heren.
Maar Ozzy is gaan balanceren als een kleine acrobaat, terwijl de andere 3 veilig op de ventilator bleven zitten. Ik heb eea vastgelegd op de foto:









En de andere 3:



Groetjes!

Anke

Hallo,
Die Ozzy wat is ie stoer ;D
Waarom hangen er slingers bij jou?  (vroeg ze nieuwsgierig :P )
Leuke foto's hoor, als Ozzy blijft balanceren dan volgen de anderen straks vanzelf :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Carin

Hoi Anke,

Alleen Ozzy houdt het nu bij balanceren hoor. De overige valkjes zitten met Grasje Sal in de computerkamer. Die vinden die slingers maar wat eng!

De slingers hangen er omdat ik morgen jarig ben. Ik heb vrijdag en gisteren mijn verjaardag al gevierd en ze opgehangen. Morgen is mijn verjaardag voor de familie, dus vandaar dat alles nog hangt!

Groetjes!

carco

01-01-2002????
Dat zijn wel errrug oude foto's :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Citaat van: Carin op 15 juli 2007, 22:21:19
Hoi Anke,

Alleen Ozzy houdt het nu bij balanceren hoor. De overige valkjes zitten met Grasje Sal in de computerkamer. Die vinden die slingers maar wat eng!

De slingers hangen er omdat ik morgen jarig ben. Ik heb vrijdag en gisteren mijn verjaardag al gevierd en ze opgehangen. Morgen is mijn verjaardag voor de familie, dus vandaar dat alles nog hangt!

Groetjes!


Alvast gefeliciteerd ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Carin

Hoi Caroline,

01-01-2002 is de standaard instelling van mijn toestel. Ik druk met aanzetten gelijk op cancel bij datuminstelling. Maar ze zijn echt van vandaag hoor!

Hoi Anke,

Dank je wel!


Groetjes!

Gerda

Hoi Carin,

Leuke foto's!!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag (32 al  ;))

Liefs, Gerda